All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre
Toosii - Secrets

lyrics
[Intro] Everybody knows my secret Ain't nobody know my pain Everybody know my secrets, yeah But don't nobo...


No rating ,rating yet
Phoebe Bridgers - Sidelines

lyrics
I'm not afraid of anything at all Not dying in a fire, not being broke again I'm not afraid of living on a f...


No rating ,rating yet
Harry Styles - As It Was

lyrics
Holdin' me back Gravity's holdin' me back I want you to hold out the palm of your hand Why don't we leave i...


No rating ,rating yet
Falling In Reverse -

lyrics
Zombified The monsters aren't living under your bed 'Cause they are the voices in your head Zombified by th...


No rating ,rating yet
George Ezra - Green Green Grass

lyrics
Well she moves like lightning And she counts to three Then she turns out all the lights And says she's comi...


No rating ,rating yet
BoyWithUke - Understand

lyrics
Girl, I hope you understand, I wanted to hold your hand But I can't, wanted to be your man back then [Post...


No rating ,rating yet
D-Block Europe - Elegant & Gang

lyrics
I don't wanna get it That I don't wanna go no w(nah, nah, nah) (Mmm, nah, nah, nah) (Ghost Killer Track, bé...


No rating ,rating yet
Jax Jones, MNEK - Where Did You Go

lyrics
Oh, my love, where did you go? Where did you go now? I wanna know With all my love, where did you go now? W...


No rating ,rating yet
DHeusta - I Don't Know

lyrics
Hey Nice to see that you called my name But I let you echo Watching in vain While you're playing with pain...


No rating ,rating yet
Chris Brown - WE (Warm Embrace)

lyrics
I can see your mind is overworked, boo (yeah) Tension in your body when I touch you (yeah) Girl, you deserve...


No rating ,rating yet
Enemy - Imagine Dragons feat. JID Cover

lyrics
I wake up to the sounds Of the silence that allows For my mind to run around With my ear up to the ground ...


No rating ,rating yet
Sam Ryder – SPACE MAN (Road To Eurovision Song Contest)

lyrics
If I was an astronaut, I'd be floating in mid-air And a broken heart would just belong to someone else down t...


No rating ,rating yet
Doja Cat - Vegas

lyrics
Yeah, ah, get it Yeah, ah, get it Yeah, yeah, ah, get it Yeah, ah, get it Yeah, ah, get it Yeah Dog, pla...


No rating ,rating yet
Sabrina Carpenter - “Fast Times”

lyrics
Sun's up too soon like daylight savings Mixed emotions are congregatin' Picturin' us in all these places Ah...


No rating ,rating yet
Glitch Gum - Codependent

lyrics
[Intro] "Are you ready?" "Yeah, I'm ready" [Verse 1] I always wanna hang at midnight (You got plans) Re...


No rating ,rating yet
The Kid LAROI - Thousand Miles

lyrics
I know that look on your face You're comin' my way, you're comin' my way tonight Here goes another mistake ...


No rating ,rating yet
UPSAHL - Drugs

lyrics
So, you say you're moving out of state Soon as you graduate... interesting (yeah) Anyway, you're leaving Ne...


No rating ,rating yet
Lil Shordie Scott - Rocking A Cardigan In Atlanta

lyrics
I wanna take a pic with Cardi B inside my cardigan Niggas know I'm late, they call me Shordie, Mr. Tardy Man ...


No rating ,rating yet
George Ezra - Anyone For You (Tiger Lily)

lyrics
Tiger lily, moved to the city She just turned twenty-one And then I said, "here's my number, hit me up If y...


No rating ,rating yet
IShowSpeed - Shake Pt.2

lyrics
[Intro: Timbaland, Nelly Furtado & IShowSpeed] Am I throwing you off? Nope Didn’t think so Promiscuous gir...


No rating ,rating yet
Camila Cabello - Don't Go Yet

lyrics
Oh, my love, yeah, yeah I'm in love, yeah I'll replay this moment for months Alone in my head, waitin' for ...


No rating ,rating yet
Alan Walker - The Drum

lyrics
Ooh, I can't pretend Like you didn't bring my tempo up again My head's in a spin You send my body to a plac...


No rating ,rating yet
keshi - SOMEBODY

lyrics
Baby, why the hesitation? 'Cause I know that you can feel it too You want more and I can taste it Let me sh...


No rating ,rating yet
Kodak Black - Super Gremlin

lyrics
Man, we could be superstars We been ridin', wreckin' cars (ayy bro, is that Jambo?) What is at stakes for us...


No rating ,rating yet
Shenseea, Megan Thee Stallion - Lick

lyrics
And if a man wan' fi test you Tell him come (Murda on the beat so it's not nice) come Open your mouth (mh-m...


No rating ,rating yet
1nonly - Stalking (Feat. Shady Moon)

lyrics
[Intro: Shady Moon] Stop stalking me, I see you 'round the ben again Keep following, see the places you went...


No rating ,rating yet
Yndling - Out of My Way

lyrics
With you here It's hard not to care You keep your hands to yourself Your mind is somewhere else I guess yo...


No rating ,rating yet
Lil Durk - AHHH HA

lyrics
Ayy, this shit like videos, you hear me? Everything I say in this motherfucker all props (this shit is not re...


No rating ,rating yet
ELDEN RING RAP by JT Music -

lyrics
[Intro: Andrea Storm Kaden] Should your cup runneth over, the loss is not of wine Your throne was once so go...


No rating ,rating yet
Deji x Jallow - No Ls

lyrics
[Intro] It's ya boy Rich [Chorus: Deji] Na we don't take no L's No, we don't take no L's (No L's) Spend...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...