All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Yvngxchris - Foolin Around"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Solange
Release year:2021

[Intro: Solange]
Brown liquor
Brown sugar, brown face
Brown liquor
Brown sugar, brown braids
Black skin
Black Benz, black plays
Black molasses, blackberry the masses (Yuki Production)

[Verse: yvngxchris with The-Dream]
Shorty keep askin', like "Chris what you doin'" I told her "Just sittin' here foolin' around"
Step in that bitch and everybody know my name, can't lie, I'm the dude in my town
Gave her the dick one time, now she keep on beggin' me, "Chris, let's go one more round"
Goddamn, Yuki this beat goin' way too fast, okay, let's slow this ho down
Matter fact, fuck it, I'm speedin' that bitch up
Kankan that pussy, I'm beatin' that bitch up
She suck it sloppy, I can't even get up
Shorty too ugly, I can't even get up
Pussy boy hatin', my racks gettin' bigger
Ho tryna fuck [?] eat this dick up
She want the [?]
I slide with the Glock and that bitch finna hiccup
You gettin' knocked at your door if you fuckin' with Chris
And my young nigga, he gettin' rich
Yvngxchris be fuckin' these bitches, I gotta admit, goddamn
Nigga you not with the gang and I got good [?] so you know that the Glock finna hit
And that nigga broke as a bitch
Down bad, that nigga still askin' bitches for their Kik
And I slide with a choppa, I'm not talkin' soccer, that motherfucker got some kick
And I feel like a kid with no friends, 'cause [?] is really playin' with them sticks (Oh yeah)
And I'm droppin' hits on top of hits, they say goddamn "Chris you don't miss" (Oh yeah)
And I really don't fuck with that drill shit, so I'm finna switch it up
She ride like a horsey, told her "Giddy up"
And that bitch suck my dick, told that girl to get up
I ride, with the stick in the [?]
These niggas actin' like bitches, on God
That bitch tryna wave at a nigga like Rod
And I'm finna go cray, [?] a nigga like [?]...
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Grupo Legítimo - QUISE

lyrics
Quise saborear nuevas caricias Quise amanecer en otra cama Quise escribir nuevas historias y que la memoria ...


No rating ,rating yet
YUNGBLUD - original me ft. dan reynolds of imagine dragons

lyrics
I\m so sick of me, wake up and hate to breathe And I pride myself in that, so dramatic, I\ll admit I\m so ty...


No rating ,rating yet
5 Seconds of Summer - Teeth

lyrics
Some days, youre the only thing I know Only thing thats burning when the nights grow cold Cant look away, ca...


No rating ,rating yet
Tell Me Why - Will Smith

lyrics
Whyyyyyy, whyyyyyy Whyyyyyy, whyyyyyy I really wish I could explain it baby Its just the world is kinda crazy ...


Pitbull - Timber ft. Ke$ha

lyrics
Its going down, Im yelling timber You better move, you better dance Lets make a night you wont remember Ill be...


Ava Max - Salt

lyrics
Oh-oh, I got breaking news And its not about you, oh-oh Oh-oh, Ive been breaking hearts too And I learned i...


No rating ,rating yet
The Band Perry - If I Die Young

lyrics
If I die young bury me in satin Lay me down on a bed of roses Sink me in the river at dawn Send me away with t...


No rating ,rating yet
Hollywood Undead - Gotta Let Go

lyrics
I just want a life that seems a little better than a dream But I just cant seem to get on my feet So I gotta...


No rating ,rating yet
Sometimes - Britney Spears

lyrics
You tell me youre in love with me Like you cant take your pretty eyes away from me Its not that I dont wanna...


No rating ,rating yet
Joan Jett - Bad Reputation

lyrics
I dont give a damn bout my reputation Living in the past, its a new generation A girl can do what she wants ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...