All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "YBN Cordae - Have Mercy"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:YBN Cordae
Album:Have Mercy
Release year:2019

Kidd
Ugh
Sweet Lord, please have mercy
Baby Jesus, please save us
I know I used up my three favors
Back to sinnin' like a week later
New car, speed racer
Cop a crib, need acres
Most of all, we all need prayer
Karma comin', beware
I don't know where I'm goin' (huh)
But I hope I'm on the right path
Life'll hit you with a light jab
Mike Tyson, strike back
You niggas goin' out slight sad
Know I'm all about my bag
New drip, I grab
I just wanna get my life back
There's no complainin' on this side
My niggas, shit is not tolerated
Cut some niggas off like a operation
And my team way more consolidated
Suite presidential, that's inauguration
'Cause we cookin' crack like Ronald Reagan
Chip on my shoulder, boy, I'm not for waitin'
Divine timin', took a lot of patience
Now it's time for the takeover, all gas and the brake's slower
Took a trip out to Tokyo, now I'm here in Paris for the layover
Fuck old niggas, boy, your day's over
You're mad at me 'cause your pay slower
Bitter nigga, you a shade-thrower, I was just sleepin' on a sofa
Now I ride with a paid chauffeur
'Cause I'm way doper, better stay sober
I paint pictures, you a Crayola
I got a bad bitch and she laid over
She really asked could she stay over?
I told her that we needed face closure
This mellow money has a great odor
These the things that I prayed over
Sweet Lord, please have mercy
Baby Jesus, please save us
I know I used up my three favors
Back to sinnin' like a week later
New car, speed racer
Cop a crib, need acres
Most of all, we all need prayer
Karma comin', beware
I don't know where I'm goin' (huh)
But I hope I'm on the right path
Life'll hit you with a light jab
Mike Tyson, strike back
You niggas goin' out slight sad
Know I'm all about my bag
New drip, I grab
I just wanna get my life back (huh, huh)
Why cry over spilled milk if you still feel I'm the real deal?
My bitch bad with no ill-will 'cause she'll murk a nigga like Kill Bill
Loose slips, sink ships, Cam'ron pink drip, that is my fashion
I'm not really with the high flashin', it's not helpin' with my braggin'
I penetrate it, been the greatest, new house, renovate it
I got the juice you eliminated, pussy-niggas always instigate it
Can't fuck me over boy, I'm too clever, that applies all to whoever
I'm just here to pursue pleasure, boy, I'm goin' out like Hugh Hefner
Sweet Lord, please have mercy
Baby Jesus, please save us
I know I used up my three favors
Back to sinnin' like a week later
New car, speed racer
Cop a crib, need acres
Most of all, we all need prayer
Karma comin', beware
I don't know where I'm goin' (huh)
But I hope I'm on the right path
Life'll hit you with a light jab
Mike Tyson, strike back
You niggas goin' out slight sad
Know I'm all about my bag
New drip, I grab
I just wanna get my life back
Baby Jesus, please save us
Baby Jesus, please save us
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Big & Rich - 8th Of November

lyrics
Said goodbye to his momma as he left South Dakota To fight for the red, white and blue He was nineteen and g...


No rating ,rating yet
SiM - The Sound Of Breath

lyrics
If the world could fit in my palm It would be easy to keep it calm If I can hold you in my arms, ah ah It w...


No rating ,rating yet
Elephant Heart - HIYA

lyrics
[Verse] Gonna getcha better run better run ya Gonna getcha better run better run ya Gonna getcha better run...


No rating ,rating yet
Justin Bieber - Cold Water in the Live Lounge

lyrics
Everybody gets high sometimes, you know What else can we do when were feeling low? So take a deep breath and...


No rating ,rating yet
Kid Rock - Born Free

lyrics
Verse 1 Fast, on a rough road riding High, through the mountains climbing Twisting, turning further from my...


No rating ,rating yet
7 Days - Alessia Cara

lyrics
If theres a God Do you think hes looking down, curled up on his couch right now? As we fail to figure it out, ...


No rating ,rating yet
Janis Joplin - Cry Baby

lyrics
Cry baby, cry baby, cry baby, Honey, welcome back home. I know she told you, Honey I know she told you that...


No rating ,rating yet
Klimeks - Galaxy (feat. Abbi Press)

lyrics
90s baby ya you know me Some a dat nice put it on ice I need that Some a dat nice hit it two times Dont ge...


No rating ,rating yet
Day To Day - The Ting Tings

lyrics
If you wanna be with some one When you wannaplay in the sun If you wanna share what you find When you got a lo...


No rating ,rating yet
DMX - Lord Give Me a Sign

lyrics
Yeah, uh In the name of Jesus (Thats right) No weapon formed against me shall prosper (Preach) And every ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...