All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Wrong Move - R3hab , THRDL!FE , Olivia Holt "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:R3HAB
Album:The Wave
Release year:2018

I guess its what one of those nights
When Im bound to want you, bound to want you
I guess its what one of those nights
When Im fighting the truth, fighting the truth
You show up in a suit that blue
You know I wouldnt want you to
And it kills us
Cause we both know that were not well
Theres so much love it feels like hell
And it kills us
All my instincts keep pulling me into you
Tryna stay distant cause I dont wanna make a...
Wrong move
Wrong move
Wrong move
Back to you, back to you
Wrong move back to you
Are we really surprised that were not in control,
Not in control
Hey, are we really surprised when both of us fold
Both of us fold
Cause Ill show up in a suit that blue
I know you wouldnt want me to
And it kills us
Cause we both know that were not well
Theres so much love it feels like hell
And it kills us
All my instincts keep pulling me into you
Tryna stay distant cause I dont wanna make a...
Wrong move, wrong move, wrong move
Back to you, back to you
Wrong move back to you
(You want more, you want more
You want more, you want more)
Wrong move back to you
Theres something about you
Empty without ya
Im moving closer back to you
You said that its over
Over and over
Still, Im moving closer back to you
All my instincts keep pulling me into you
Tryna stay distant cause I dont wanna make a...
Wrong move, wrong move, wrong move
Back to you
But all my instincts keep telling me that its love
Tryna stay distant but Im dying to make a...
Wrong move, wrong move, wrong move
Back to you, back to you
(You want more, you want more
You want more, you want more)
Wrong move back to you
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Token - Youtube Rapper ft. Tech N9ne

lyrics
Verse 1: Token Yeah, when I was younger, I didnt know what to do with myself Freestyle to freestyle, proving...


No rating ,rating yet
Avicii - SOS ft. Aloe Blacc

lyrics
Can you hear me? S.O.S. Help me put my mind to rest Two times clean again, Im actin low A pound of weed and...


No rating ,rating yet
Axel Johansson - Next To Me

lyrics
I hate that I love you Hate that I love you Try not but I do But it feels so good, so good Im so drunk in lov...


No rating ,rating yet
Drop Everything - Carlton Anderson

lyrics
Verse 1 You say you made some plans Already with your friends Youre gonna hit the town Theyll be here any ...


No rating ,rating yet
Drunk In The Morning - Lukas Graham

lyrics
Girl, I got one question Are you still awake? Awake and up for me to see you, see you Please just listen, y...


No rating ,rating yet
PnB Rock - ABCD (Friend Zone)

lyrics
Right Now Sound Hitmaka! Met her in the A, told her where I be I just wanna see, she just want the D Miss ...


No rating ,rating yet
New Hope Club, Danna Paola - Know Me Too Well

lyrics
Ah-ah, ah-ah (ah-ah, ah-ah) I spend my weekends tryna get you off My mind again, but I can't make it stop I...


No rating ,rating yet
Too Much To Lose - Shayne Ward

lyrics
There from the start You gave to me all i need What a fool i’ve been But i found it hard To give to you al...


No rating ,rating yet
Pop Smoke - Mood Swings ft. Lil Tjay

lyrics
Oh, you ain't know I could sing? (Oh, oh, oh) Hahaha (yeah) Shorty a lil' baddie (she a lil' baddie) Shorty...


No rating ,rating yet
Bulletproof - Melanie Martinez

lyrics
Been there, done that, messed around Im having fun, dont put me down Ill never let you sweep me off my feet I ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...