All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Wiz Khalifa - Work Hard Play Hard"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Wiz Khalifa
Album:O.N.I.F.C.
Release year:2012

Work hard, play hard, work hard, play hard
Work hard, play hard, work hard, play hard
Work, work, work, work, work, work, work, work
Diamonds all on my ring nigga
Gold watches, gold chain nigga
Hundred thou' on champagne nigga
Yeah my money insane nigga
Yeah I'm making it rain nigga
But I was just on the plane nigga
Buying gear, flying here
Fuck what you heard, it's my time of year
If I'm in the club, I get a hundred stacks
I'm always rolling up so I get love for that
Them niggas stole my swag but I don't want it back
My nigga uh! I was on this, but now I'm onto that
You see it in my closet before it's on the rack
Was out there in Hawaii, now I'm goin' back
My nigga uh! I got so much money I should start a bank
So much paper right in front of me it's hard to think
Buy so many bottles it's gon' be hard to drink
But I'm still pourin' up and my family here and they rolling up so uh!
The bigger the bill, the harder you ball
Well I'm throwing mine, cause my money long
The quicker you here, the faster you go
That's why where I come from the only thing we know is
The bigger the bill, the harder you ball
Well I'm throwing mine, cause my money long
The quicker you here, the faster you go
That's why where I come from the only thing we know is
Work hard, play hard, work hard, play hard
Work hard, play hard, work hard, play hard
Work, work, work, work, work, work, work, work
Hop your pretty ass up in this fucking car
Bitch I'm out this world, girl you know I'm a star
Used to buying rounds but now we buy the bar
Last year they had to ask now they know who we are
Boss shit, walk in the building, I own shit
You can tell by who I'm on the phone with
Yeah nigga talking about grown shit
Niggas too busy jacking my swag
Need to fuck around, get your own shit
Get your own cars, get your own clothes
Get your own smoke, get your own bitch
You ain't reppin' my gang, get your own clique
The bigger the bill, the harder you ball
Well I'm throwing mine, cause my money long
The quicker you here, the faster you go
That's why where I come from the only thing we know is
The bigger the bill, the harder you ball
Well I'm throwing mine, cause my money long
The quicker you here, the faster you go
That's why where I come from the only thing we know is
Go hard
Make sure you do whatever is that you gotta do, that's your job
And niggas gon' hate but that's no prob'
So hey fuck 'em don't need nothing from 'em
Some niggas talking but the shit they claiming don't mean nothing
It's straight from Cali, that's what's in my joint that's what I'm puffin', OG
And been one since I was young enough to know that everybody was gonna know me
Most niggas don't see
The bigger the bill, the harder you ball
Well I'm throwing mine, cause my money long
The quicker you here, the faster you go
That's why where I come from the only thing we know is
The bigger the bill, the harder you ball
Well I'm throwing mine, cause my money long
The quicker you here, the faster you go
That's why where I come from the only thing we know is
Work hard, play hard, work hard, play hard
Work hard, play hard, work hard, play hard
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Bring Me The Horizon - Shadow Moses

lyrics
Can you tell from the look in her eyes? We're going no where We live our lives like we're ready to die We'r...


No rating ,rating yet
Mother Mother - Body

lyrics
Take my eyes, take them aside Take my face and desecrate My arms and legs, they get in the way Take my hand...


No rating ,rating yet
Megan Thee Stallion - Body

lyrics
Real hot girl shit Ah (And if the beat live, you know Lil Ju made it) Body-ody-ody-ody-ody-ody-ody-ody Ody...


No rating ,rating yet
Trouble is Friend - Lenka

lyrics
Trouble he will find you No matter where you go Oh oh No matter if youre fast No matter if youre slow Oh oh T...


No rating ,rating yet
Ciara - Goodies ft. Petey Pablo

lyrics
My goodies, my goodies, my goodies Not my goodies! I got a sick reputation for handling broads All I need i...


No rating ,rating yet
Benassi Bros Feat. Dhany - Hit My Heart

lyrics
Hey Hit my heart Are you gonna hit my heart Are you gonna leave me once again Baby dont you hit my heart ...


No rating ,rating yet
Lost Control - Alan Walker, Sorana

lyrics
Verse 1: Sorana Ummm, yea Mirrors they never lie Dont see myself inside Why can’t I get it right? I don’t...


No rating ,rating yet
Martin Garrix - Animals

lyrics
Were the fuckin animals Were the fuckin animals...


No rating ,rating yet
The Beatles - Twist And Shout

lyrics
Well, shake it up, baby, now Twist and shout Come on, come on, come, come on, baby, now Come on and work it...


Bonnie Tyler - Take Me Back

lyrics
You said its over now Its just not right You said theres a better place for you to be Its not with me Then...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...