All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Until You - Shayne Ward "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Shayne Ward
Album:Breathless
Genre:Pop
Release year:2007

Baby life was good to me
But you just made it better
I love the way you stand by me
Throught any kind of weather
I dont wanna run away
Just wanna make your day
When you feel the world is on your shoulders
Dont wanna make it worse
Just wanna make us work
Baby tell me i will do whatever
Chorus
It feels like nobody ever knew me until you knew me
Feels like nobody ever loved me until you loved me
Feels like nobody ever touched me until you touched me
Baby nobody, nobody,until you
Baby it just took one hit of you now Im addicted
You never know whats missing
Till you get everything you need,yeah
I dont wanna run away
Just wanna make your day
When you feel the world is on your shoulders
Dont wanna make it worse
Just wanna make us work
Baby tell me,Ill do whatever
It feels like nobody ever knew me until you knew me
Feels like nobody ever loved me until you loved me
Feels like nobody ever touched me until you touched me
Baby,nobody,nobody until you
See it was enough to know
If I ever let you go
I would be no one
Cos I never thought Id feel
All the things you made me feel
Wasnt looking for someone until you
Chorus repeat twice
Nobody, nobody, until you
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Clara Mae - I Forgot

lyrics
Heard your voice from the balcony I started looking for the closest way out To get by without meeting you Hear...


Alan Walker - Impossible

lyrics
I remember years ago Someone told me I should take Caution when it comes to love I did, I did And you we...


No rating ,rating yet
Avril Lavigne - Sk8er Boi

lyrics
He was a boy She was a girl Can I make it any more obvious? He was a punk She did ballet What more can I ...


No rating ,rating yet
Drink About - SeeB

lyrics
Now and then, I get a little too drunk Say a little too much I do Now and then, I get a bit impatient Too much...


No rating ,rating yet
Lewis Capaldi - One

lyrics
Verse 1 Long hours and a few dyin flowers But you never seem to stick around How could you let somethin so ...


No rating ,rating yet
Cinema Sleep - The Response

lyrics
The glint in your eyes The warmth and the light Is everything you love Burning right before you The warmth, t...


Playboi Carti - @ MEH

lyrics
Pussy ass nigga just talk shit Pussy ass nigga just talk shit Them pussy niggas ain't 'bout that shit Them ...


No rating ,rating yet
Nasty C - There They Go

lyrics
There they go (Ayy) Southside, there they go (Ayy, yeeh) There they go (Ayy) bands There they go (Bands, ba...


No rating ,rating yet
The Offspring -

lyrics
You gotta keep em separated Like the latest fashion Like a spreading disease The kids are strappin on the...


No rating ,rating yet
Trey Songz - Bottoms Up ft. Nicki Minaj

lyrics
[Intro: Trey Songz] (Yeah) Kane is in the building, nigga It's Mr. Steal Yo Girl It's Mr. Steal Yo Girl Le...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...