All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Tyler The Creator - Yonkers"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Tyler, The Creator
Album:Goblin
Release year:2011

Wolf Haley, Golf Wang
I'm a fucking walking paradox
No I'm not threesomes with a fucking triceratops
Reptar, rapping as I'm mocking deaf rock stars
Wearing synthetic wigs made of Anwar's dreadlocks
Bedrock, harder than a motherfucking Flintstone
Making crack rocks outta pussy nigga fishbones
This nigga Jasper trying to get grown
About 5'7" of his bitches in my bedroom
Swallow the cinnamon, I'mma scribble this sin and shit
While Syd is telling me that she's been getting intimate with men
(Syd, shut the fuck up) Here's the number to my therapist
(Shit) You tell him all your problems, he's fucking awesome with listening
Wolf Haley, Golf Wang
Wolf Haley, Golf Wang
Jesus called, he said he's sick of the disses
I told him to quit bitching, this isn't a fucking hotline
For a fucking shrink, sheesh, I already got mine
And he's not fucking working, I think I'm wasting my damn time
I'm clocking three past six and going postal
This the revenge of the dicks, that's nine cocks that cock nines
This ain't no V Tech shit or Columbine
But after bowling, I went home for some damn Adventure Time
(What'd you do?) I slipped myself some pink Xannies
And danced around the house in all-over print panties
My mom's gone, that fucking broad will never understand me
I'm not gay, I just wanna boogie to some Marvin
(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbing 'em
I'll crash that fucking airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
I'm an overachiever, so how about I start a team of leaders
And pick up Stevie Wonder to be the wide receiver?
Green paper, gold teeth and pregnant golden retrievers
All I want, fuck money, diamonds and bitches, don't need them
But where the fat ones at? I got something to feed 'em
It's some cooking books, the black kids never wanted to read 'em
Snap back, green ch-ch-chia fucking leaves
It's been a couple months, and Tina still ain't perm her fucking weave, damn
Wolf Haley, Golf Wang
Wolf Haley, Golf Wang
They say success is the best revenge
So I beat DeShay up with the stack of magazines I'm in
Oh, not again! Another critic writing report
I'm stabbing any blogging faggot hipster with a Pitchfork
Still suicidal I am
I'm Wolf, Tyler put this fucking knife in my hand
I'm Wolf, Ace gon' put that fucking hole in my head
And I'm Wolf, that was me who shoved the cock in your bitch
(What the fuck, man?) Fuck the fame and all the hype, G
I just want to know if my father would ever like me
But I don't give a fuck, so he's probably just like me
A motherfuckin' Goblin
(Fuck everything, man) That's what my conscience said
Then it bunny hopped off my shoulder, now my conscience dead
Now the only guidance that I had is splattered on cement
Actions speak louder than words, let me try this shit, dead
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Christina Aguilera - Genie In A Bottle

lyrics
I feel like Ive been locked up tight For a century of lonely nights Waiting for someone to release me Youre...


No rating ,rating yet
Dope - Nothing (Why)

lyrics
I dreamt of all that we could be And all the things you couldn't see I let you walk away from me I guess th...


No rating ,rating yet
Kehlani - Gangsta (From Suicide Squad: The Album)

lyrics
I need a gangsta To love me better Than all the others do To always forgive me Ride or die with me Thats ...


No rating ,rating yet
Walkashame - Meghan Trainor

lyrics
Oh my god, I put my pants on inside out I couldn't tell 'cause the lights were out I beat the sunrise again,...


No rating ,rating yet
Never Be Alone - TheFatRat

lyrics
You, youre gonna break my heart Youre gonna tear it apart No matter what you do Ill still be there for you And...


No rating ,rating yet
Carpark North - Just Human

lyrics
Verse 1 I remember why you made me write this song Your never-ending questions hit me on and on I did right...


No rating ,rating yet
Sabrina Carpenter - We'll Be the Stars

lyrics
We are young, we are gold Trying things we didn't know Looking at the sky See it come alive All our fears ...


No rating ,rating yet
Yvng Swag - Flamingo Star ft. PedritoVM

lyrics
[Chorus: Yvng Swag] We Flamingo, Flamingo stars Flama outfits stepping out my new car We Flamingo, Flamingo...


No rating ,rating yet
Dancin' In Circles - Lady Gaga

lyrics
Tap down those boots while I beat around Lets funk downtown Tap down those boots while I beat around Funk me d...


No rating ,rating yet
Animals - Maroon 5

lyrics
Baby Im preying on you tonight Hunt you down eat you alive Just like animals Animals Like animals Maybe ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...