All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Tech N9ne - Hood Go Crazy ft. B.o.B., 2 Chainz "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Release year:2015

Saturday mornin, I aint gotta work
Last nights show sold a lot of merch
Bad bitch in my bed so I aint gotta jerk
Forbes List caught me so its hard to make a dollar hurt
All we need is good green and some Bou Lou
Five to one so its guaranteed you can do you
Zilla keep the heater just in case we have a boo-boo
Kansas City natives and we all a little coo-coo
This the type of shit to make the hood go crazy
On the interstate doin 180
She said, "do it for me, baby"
Took a double shot and then we all went crazy
White girls go crazy
Black girls go crazy
College girls go crazy
This the type of shit to make the hood go crazy
So much liquor, I never spare that kitchen
Keep it so I usually have a pair thats kissin
And Im lifted on purple hair, thats bitchin
Now thats what I call a fuckin air Technician
Down there, they got the hair thats missin
Keep it bare, I promise Ill never tear that kitten
I am aware sex hittin is the care when I share that stick and
So good I might impair that vision
So I dip in, then dip off
Look for another chick, then they pissed off
Till I give them another spliff then they lift off
Party is the mission, I did cross
Three thick friends, we mixin these licks when
They big friend wanna lip off
So I told her come and get lost, bitch
This my place and its way too turnt up to trip off shit
This the type of shit to make the hood go crazy
On the interstate doin 180
She said, "do it for me, baby"
Took a double shot and then we all went crazy
White girls go crazy
Black girls go crazy
College girls go crazy
This the type of shit to make the hood go crazy
Yeah, you my prototype
My fourth foreign car was a Porsche photo white
Cooler than a polar bear in a bowl of ice
With a ring, married to the game, had em throwin rice
Wait a minute, put my thing in her
Im trynna knock up, Im trynna put a singer in her
So I can do a banger with her
I get brain for dinner
I dont need to put tender for contender
Thank God for strippers
High top with zippers, hard as some nipples
All the shit I do is straight off the temple
Trynna squeeze it into my schedule is like a pimple
Tell that poodle, "dont mess around with them pitbulls."
This the type of shit to make the hood go crazy
On the interstate doin 180
She said, "do it for me, baby"
Took a double shot and then we all went crazy
White girls go crazy
Black girls go crazy
College girls go crazy
This the type of shit to make the hood go crazy
This the endin from the N9ne
Grindin bitches from behind
If you way drunk off the yac
Spit it up, spit it up, spit it up
This Kansas City, shits ran gritty
In the summer time, the chicks be damn pretty
Born in the projects, then to the Ville
Then I did a deal with Travis and made mills
This is celebration, this is elevation
Me and my delegation got niggas hella hatin
This is Nnutthowze, Regime, Rogue Dog
And its all Strange Music, winners cant lose it, unless
Errbody got they hands up like (Oooh!)
See a bad bitch like (Wooah!)
This whole damn city fuckin go
But this is how the hood go crazy in the MO
This the type of shit to make the hood go crazy
On the interstate doin 180
She said, "do it for me, baby"
Took a double shot and then we all went crazy
White girls go crazy
Black girls go crazy
College girls go crazy
This the type of shit to make the hood go crazy
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Samantha Jade - Soldier

lyrics
Hmmm, hmmm Im laying here in the darkness The middle of nowhere, theres no one in sight Caught in the madne...


Sada Baby feat. Tee Grizzley - Next Up

lyrics
Intro Yeah, yeah, yeah, good morning! Big old grizzly gang Verse 1: Tee Grizzley Frost on my Rollie like...


No rating ,rating yet
Alan Walker, K-391 & Emelie Hollow - Lily

lyrics
Lily was a little girl Afraid of the big, wide world She grew up within her castle walls Now and then she t...


No rating ,rating yet
The Chainsmokers - Beach House

lyrics
You had one job! Woke up on the West side Listening to Beach House, taking my time She's just my type Dark...


No rating ,rating yet
Long Distance - Bruno Mars

lyrics
Theres only so many songs, that I can sing to pass the time And Im running out of things to do, to get you of...


No rating ,rating yet
Somebody To Love (OST Ella Enchanted) - Anne Hathaway

lyrics
Can anybody find me somebody to love? Each morning I get up I die a little Can barely stand on my feet T...


No rating ,rating yet
Addicted - Shaun Frank, Violet Days

lyrics
Breathe you in like a cigarette Feel so good though its dangerous Dont wanna remember but I cant forget The ta...


No rating ,rating yet
Wham! - Everything She Wants

lyrics
Uh huh huh Oh yeah Work, work Somebody told me "Boy, everything she wants is everything she sees" I guess...


No rating ,rating yet
Sia - Rainbow (From The 'My Little Pony: The Movie' Official Soundtrack)

lyrics
I know you, youre a special one Some see crazy where I see love You fall so low but shoot so high Big dream...


No rating ,rating yet
Joey Montana - Picky

lyrics
Picky, picky, picky, picky, picky Demasiado picky, picky, picky, picky, picky Si yo le salgo por la izquierd...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...