All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Tarrus Riley - Just The Way You Are"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Tarrus Riley
Release year:2017

Cho
Oh, me love you
Woman me love you
Yeah, you have your own style
I got to love you
You know me love you, yeah
Hey
She wants to be like
Dem people on TV
She wants to look like
Dem girls on the magazines (She's got dreams)
She's got big dreams (Big dreams)
To see herself on the big screen
She asked, do you love me?
I say, you're just right, absolutely
I love you just the way you are, girl
You don't have to change
You don't have to do a thing, no
Just the way you are girl
If you put on a pound or if you take off a pound
Ooh, just the way you are, girl
Wake up with no make-up, we nah break up
Just the way you are, girl
In my eyes you're a star, girl
Eyy, she fit me
And she gimme love plenty (Ooh)
She authentic, this ah the real thing, this a no plastic
See, I got big plans (Big plans)
A you fi be my wife and I your husband
She say, what is it you like about me?
Me say, woman you nah fi change nothing
I love you just the way you are, girl
You don't have to change
You don't have to do a thing no
Just the way you are, girl
If you put on a pound or if you take off a pound ooh
Hey, just the way you are, girl
Wake up with no make-up, we nah break up
Just the way you are, girl
And in my eyes you're a star, girl
Yeah, whoa-oh-oh-oh-oh
Woo-ooh-ooh-ooh-yeah
Hey, star girl,
Jah know, ey
Cho
My girlfriend so classy, ey
With the brains and the body of a champion
She a my Miss World me a the Mr. Man
And she broader than a Kardashian
Eh-eh
Me nuh even watch TV
Inna mi yard me have a beauty queen, eh-eh
No man a lucky like me
I'm blessed to have you my baby
I love you just the way you are, girl
You don't have to change
You don't have to do a thing, no
Just the way you are, girl
If you put on a pound or if you take off a pound
Just the way you are, girl
You wake up with no make-up, we nah break up
Just the way you are, girl
In my eyes you're a star, girl
Oh, oh, oh, oh
Yeah eh, aah, ah
Na-na-na, aah, ah, ah
And she's my star girl
First lady, top actress
Made for me, star girl
Woi
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Big Pun - Beware

lyrics
I gave you fair warning, beware Yo what you thought punk, shit was sweet, now you cant sleep Gotta keep ya e...


No rating ,rating yet
Madonna - Love Profusion

lyrics
There are too many questions There is not one solution There is no resurrection There is so much confusion ...


No rating ,rating yet
Camila Cabello - Real Friends

lyrics
No, I think Ill stay in tonight Skip the conversations and the "Oh, Im fines" No, Im no stranger to surprise T...


No rating ,rating yet
24kGoldn - CITY OF ANGELS

lyrics
I sold my soul to the devil for designer They said, "Go to hell, " but I told 'em I don't wanna If you know ...


No rating ,rating yet
Lil Nas X, Cardi B - Rodeo

lyrics
Daytrip took it to 10 (hey) Oh here we go, please let me know Off we go, dont leave me in the cold If I too...


No rating ,rating yet
Lil Berete | Northside

lyrics
Intro I wanna make it as a rockstar Know what I mean I wanna be a rockstar and make it as a rockstar Cho...


No rating ,rating yet
Ain't No Sunshine - Kris Allen

lyrics
Aint no sunshine when shes gone. Its not warm when shes away. Aint no sunshine when shes gone And shes alwa...


System Of A Down - Violent Pornography

lyrics
Everybody, everybody, everybody livin now. Everybody, everybody, everybody fucks. Everybody, everybody, ever...


No rating ,rating yet
Ariana Grande - imagine

lyrics
Step up the two of us, nobody knows us Get in the car like, "Skrrt" Stayin up all night, order me pad thai ...


No rating ,rating yet
Trust Fund Baby - Why Don't We

lyrics
I dont want a girl who gets a car for her sweet sixteen Or spends a stack of dollar bills on a limousine I w...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...