All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Taking Back Sunday - MakeDamnSure"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Taking Back Sunday
Release year:2006

You've got this new head filled up with smoke
And I've got my veins all tangled close
To the jukebox bars you frequent
The safest place to hide
A long night spent with your most obvious weakness
You start shaking at the thought
you are everything I want
'Cause you are everything I'm not
And we lay, we lay together just not
Too close, too close (How close is close enough?)
We lay, we lay together just not
Too close, too close
I just wanna break you down so badly
Well I trip over everything you say
I just wanna break you down so badly
In the worst way
My inarticulate store bought
hangover hobby kit it talks
And it says, "You, oh, you are so cool."
"Scissor shaped across the bed,
You are red, violent red."
You hollow out my hungry eyes
You hollow out my hungry eyes
And we lay, we lay together just not
Too close, too close (How close is close enough?)
We lay, we lay together just not
Too close, too close
I just wanna break you down so badly
Well I trip over everything you say
Well I just wanna break you down so badly
In the worst way
I just wanna break you down so badly
Well I trip over everything you say
I just wanna break you down so badly
In the worst way (worst way)
I'm gonna make damn sure
that you can't ever leave
No, you won't ever get too far from me
You won't ever get too far from me
I'll make damn sure
that you can't ever leave
No, you won't ever get too far from me
You won't ever get too far from me
You won't ever get too far from me (ever get too far)
You won't ever get too far
I just wanna break you down so badly
Well I trip over everything you say
Well I just wanna break you down so badly
In the worst way (worst way)
I'm gonna make damn sure
I just wanna break you down so badly
I just wanna break you down so badly
In the worst way (worst way)
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

VAMPS - INSIDE OF ME feat. Chris Motionless

lyrics
Cant escape The monster inside of me The hunger I cant contain Inside of me Buried oceans Demons drowning...


No rating ,rating yet
Blueface - Thotiana Remix ft. Cardi B

lyrics
Blueface, baby Yeah, aight, bust down, Thotiana Yeah, aight, I wanna see you bust down Bust down, Thotiana ...


No rating ,rating yet
Black Sabbath - Electric Funeral

lyrics
Verse 1 Reflex in the sky Warn you youre gonna die Storm coming, you better hide From the atomic tide Fla...


No rating ,rating yet
The Game - Ali Bomaye ft. 2 Chainz, Rick Ross

lyrics
Get my people out them chains nigga I mean handcuffs, time to man up Put my hands up? Fuck you sayin' bruh ...


No rating ,rating yet
The Rasmus - Teardrops

lyrics
Dont call us a family I know what you think of me Little piece of misery You run out of your life Every ti...


No rating ,rating yet
Imagine Dragons - Walking The Wire

lyrics
Do you feel the same when Im away from you? Do you know the line that Id walk for you? We could turn around,...


No rating ,rating yet
You Wish You Knew - Zayn

lyrics
Girl I got a problem Unless we trust You could be the best friend Or you could be the one I love But girl I go...


No rating ,rating yet
Ava Max - Rumors

lyrics
Yeah, yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah, yeah I hear 'em talk, in the dead of the night (yeah, yeah, yeah, y...


No rating ,rating yet
When Can I See You Again? - Owl City

lyrics
When can we do this again? When can I see you again? When can we do this again? When can I see you again? When...


No rating ,rating yet
I Want You Back - The Jackson 5

lyrics
Uh ohh Let me tell you now Uh huh When I had you to myself I didnt want you around Those pretty faces alw...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...