All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Ski Mask the Slump God - Foot Fungus"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Ski Mask the Slump God
Album:Stokeley
Release year:2018

kay, okay, alright, huh
Oh, mmm, okay, haha
Nigga drop this one
Woah, Kenny
Uh, okay, baby be calling me Hercules
'Cause the H on my waist, but this bitch here stand for Hermes
O-o-okay, I done popped me a perky
'Cause I heard it help with the pain, but just help my backaches
Okay, uh, baby don't hurt me
Let's begin after three 'cause a nigga like foreplay
Uh, uh, uh, uh, okay
Dripping like I just took a shit and clogged toilet
Captain Long John Silver, I'm gonna reel 'em in
Got on goat fur cream color coat from Burberry's Den
I'm a monster with a nice watch on, name not Ben 10
I'ma go get everything Mother Earth transcends
Skrrrt, uh, uh, drop it on my cock
Skrrrt, I'ma h-hot nigga, no pot
Skrrrt, niggas still gettin' buns, hot dogs
Skrrrt, niggas not fuckin' with ya, coleslaw
Please take shelter, spit it like a pronounced letter
Beat too hard, sir
Spooning your bitch like I just pulled out a yogurt
Three bitches, three different colors, Powerpuff girls, sir
What's the word? (Yurr)
She gotta go through, him just to get to me, yes I'm the middleman
Pokin' a bitch, she chokin' a bitch, she blowing like a ceiling fan
Mustard color on that bitch, remind me of jacket on the Killa Cam'
Ma'am I'm makin' green eggs and ham, bitch you know I am
Skrrrt, uh, uh, drop it on my cock
Skrrrt, I'ma h-hot nigga, no pot
Skrrrt, niggas still gettin' buns, hot dogs
Skrrrt, niggas not fuckin' with ya, coleslaw
Woke up to a good life, baby
Getting chicken bitch, you know I'm gravy
Watching me, what you see? Diamonds HD
Shining brighter than the smile on my auntie
Hawaiian punch a nigga that be tryna play me
Hol' up, I just pull up in a new Mercedes
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Wiz Khalifa - Pull Up ft. Lil Uzi Vert

lyrics
When Im in L.A., pedal to the floor, mane Your bitch in my face, she must be a hoe, mane Money in the way, I...


No rating ,rating yet
Doja Cat - Candy

lyrics
I can name a couple ways, baby, this shit might go You just might forget that this was what youre getting hig...


No rating ,rating yet
If We Stay - Justin Caruso, Ivy Adara

lyrics
Well these floors start to cave, aint seen the sun in days You keep on playing safe like youre too scared to m...


Phil Collins - That's Just The Way It Is

lyrics
All day long he was fighting for you And he didn't even know your name Young men come and young men go But ...


No rating ,rating yet
Kina - get you the moon

lyrics
You gave me a shoulder when I needed it You showed the love when I wasnt feeling it You helped me fight when...


No rating ,rating yet
Anything But Ordinary - Avril Lavigne

lyrics
Anything But Ordinary Hmm, hmm, hmm Hmm, hmm, hmm Sometimes I get so weird I even freak myself out I lau...


No rating ,rating yet
Godsmack - I Stand Alone

lyrics
Now Ive told you this once before You cant control me If you try to take me down youre gonna break I feel y...


No rating ,rating yet
Prismo - Solo

lyrics
Im walking on fire My debt is in pay I take myself higher So Im feeling okay Look at me now Im done with ...


Chase Atlantic - Moonlight

lyrics
Pre-Chorus: Mitchel Cave Busy on the weekend Caught up in your own small world Well, I might wanna see it t...


No rating ,rating yet
Talk - Oliver Nelson , Linae

lyrics
Verse 1 Hey, hey, are you getting hot over there? Baby, maybe I can loosen up your Dolce Why you getting nervo...


Waiting for progressing
Loading data...