All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Sheck Wes - Mo Bamba"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Sheck Wes
Album:Mudboy
Release year:2018

16yrold
Bitch
Daytrip took it to ten
I got hoes calling a young nigga phone
Where's Ali with the motherfucking dope? (bitch, bitch)
I be ballin' like a mo'fuckin' pro (like a, huh, like a, huh)
I be ballin' like my nigga Mo (Bamba, bitch)
Sheck Wes, I ain't a mo'fuckin' joke (haha, hahahahaha)
Steph Wes stay with the fuckin' pole (pa, pa, pa-pa)
You fuck around and get poled (you get poled, bitch)
'Cause I got hoes (so many fucking hoes)
Callin' a young nigga phone
(Ring-ring, ring, ring-ring, ring, ring-ring)
Where's Ali with the (bitch with the) mo'fuckin' dope? (huh)
I be ballin' like a mo'fuckin' pro (like a mo'fuckin' pro)
I be ballin' like my nigga Mo (Bamba, Bamba)
Sheck Wes got so many flows (I do it all)
Call me Drake how a nigga controlla
Oh! Fuck! Shit! Bitch!
Young Sheck Wes and I'm getting really rich (ching-ching)
See how I caught it 'cause I'm really with the shits (bang-bang)
See me in the streets and I be really with a (cling, cling), with a
Bad bitch (bitch), niggas straight rocking (rock)
Niggas straight see me, when they see me, they be coppin' (what?)
I'm the best drug dealer, nigga, come and cop it (got it)
Young Sheck Wes, I'm like the fuckin' Green Goblin
I got hoes (ho)
Calling a young nigga phone, phone (bitch)
Where's Ali with the motherfucking dope?
(With the motherfucking dope)
Dope (with the motherfucking dope)
With the motherfucking dope (bitch)
With the dope (getting rich), with my bros (bitch, shit)
I fucked your ho (shit)
And she ain't even let you know (she fucked up)
Damn, this nigga nice, fuck is you talking about?
('Cause I got) bitch (hoes)
And my nigga One-Six, my nigga
Ali, the Daytrip nigga, fuck is niggas talking about?
(I got hoes, shit
Young Sheck Wes, I do it on the go)
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Drive (David Guetta Remix) - Black Coffee, David Guetta, Delilah Montagu

lyrics
I cant go fast enough To break free from the bond of your love And I aint been strong enough To let go and let...


No rating ,rating yet
50 Cent - Many Men

lyrics
Man we gotta go get something to eat man Im hungry as a motherfucker Hey yo man, damn whats taking homie so ...


No rating ,rating yet
Common - Zayn

lyrics
Always lookin out behind my fences Always felt isolated, oh-oh-oh I dont know why I was so defensive Ill find ...


Night Lovell - Still Cold / M4 Performance

lyrics
You already know guys, 613 we reppin' it still Yo, me and Lovell we go way back in time, szeen? Yo, you alre...


No rating ,rating yet
Dream Tonight - Chris Medina

lyrics
Its safe to say were on our way To a place that takes us far away, Here we go, here we go. Its breakaway to a ...


Lewis Capaldi - Someone You Loved

lyrics
Im going under and this time I fear theres no one to save me This all or nothing really got a way of driving ...


No rating ,rating yet
John Mayer - Free Fallin'

lyrics
She's a good girl, loves her mamma Loves Jesus and America, too She's a good girl, crazy bout Elvis Loves h...


No rating ,rating yet
twenty one pilots - Polarize

lyrics
I wish I found some better sounds no ones ever heard I wish I had a better voice that sang some better words ...


No rating ,rating yet
Maroon 5 - Makes Me Wonder

lyrics
I wake up, with blood-shot eyes Struggled to memorize The way it felt between your thighs Pleasure that mad...


No rating ,rating yet
Eagles - I Can't Tell You Why

lyrics
Look at us baby, up all night Tearing our love apart Arent we the same two people who live Through years in...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...