All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Russ - AINT GOIN BACK "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Russ
Release year:2019

Yeah
Aint no fuckin way Im going back
Got way too much shit to take care of
And Im having way too much fun pissing yall off (hehehe)
Its starting to look real rough out here for yall
Its just the beginning too
Yeah, come on, come on (yeah)
I aint goin back (I aint goin back)
To splittin five on McDoubles
I aint goin back (I aint goin back)
To when there was no Russ, just Russell
I aint goin back (I aint goin back)
To when mom cried so much, it left a puddle
I aint goin back (I aint goin back)
But I stay tapped in to that hustle
I aint goin back (I aint goin back)
To splittin five on McDoubles
I aint goin back (I aint goin back)
To when there was no Russ, just Russell
I aint goin back (I aint goin back)
To when mom cried so much, it left a puddle
I aint goin back (I aint goin back)
But I stay tapped in to that hustle (Yeah)
I go way harder than most of yall
If one of yall died, wouldnt toast to yall
I dont really care to get close to yall
I live in a gym, Im supposed to ball
Mom was applying for the food stamps
Every night studio boot camps
All I had there was a lot of free time
Cheap wine and my mind and my two hands
And the same confidence that I have right now it was more back then to be honest
Before the world got a hold of me and started controlling me
Now Im more tapped in to the comments, than I should be
I admit that, so fuck yall, give me my dick back
Middle finger gift wrap, for the chit chat
And to anyone thinkin I should quit rap
I aint goin back now (I aint goin back)
To splittin five on McDoubles
I aint goin back (I aint goin back)
To when there was no Russ, just Russell
I aint goin back (I aint goin back)
To when mom cried so much, it left a puddle
I aint goin back (I aint goin back)
But I stay tapped in to that hustle
I aint goin back (I aint goin back)
To splittin five on McDoubles
I aint goin back (I aint goin back)
To when there was no Russ, just Russell
I aint goin back (I aint goin back)
To when mom cried so much, it left a puddle
I aint goin back (I aint goin back)
But I stay tapped in to that hustle (Yeah)
Whos in my league? Not you
Who makes your beats? Not you
Who does your hooks? Not you
Bitch Im elite, top 2
And not 2, bitch Im the 1
Its crazy to think that I barely begun
Already on Forbes, already in Staples
I still got 4 years til my twenties are done, Im having my fun
My house is a brothel, Im fuckin her Baptiste, her pussy is gospel
Your life is awful, that aint my fault
Yell at your mirror, go talk to your god
Im not letting up
Fuck how you feel
I got my boots laced and Im out
I threw 20k in my studio; I brought The Blue Flame to my house
I aint goin back, ah (I aint goin back)
To splittin five on McDoubles
I aint goin back (I aint goin back)
To when there was no Russ, just Russell
I aint goin back (I aint goin back)
To when mom cried so much, it left a puddle
I aint goin back (I aint goin back)
But I stay tapped in to that hustle
I aint goin back (I aint goin back)
To splittin five on McDoubles
I aint goin back (I aint goin back)
To when there was no Russ, just Russell
I aint goin back (I aint goin back)
To when mom cried so much, it left a puddle
I aint goin back (I aint goin back)
But I stay tapped in to that hustle
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Gorillaz - DARE

lyrics
Its coming up, its coming up, its coming up Its coming up, its coming up, its coming up Its dare Its dare ...


No rating ,rating yet
Burn Out - Martin Garrix , Justin Mylo , Dewain Whitmore

lyrics
Flash fire, Im coming for ya Youre gonna fill me like the summer, like the sun in your eyes Hold tight, anothe...


Billie Eilish - everything i wanted

lyrics
Verse 1 I had a dream I got everything I wanted Not what youd think And if Im bein honest It mightve been...


No rating ,rating yet
Abba - Money, Money, Money

lyrics
I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay Aint it sad And still there never seems to ...


No rating ,rating yet
Ariana Grande - bloodline

lyrics
Because Im trying to do the best I can And they cant find something to satisfy me, ugh Mmm, yeah, yuh Even ...


No rating ,rating yet
Eminem, Linkin Park & Alan Walker - Legends Never Die

lyrics
Legends never die when the world is calling you Can you hear them screaming out your name? Legends never die...


No rating ,rating yet
Hard To Be Myself (Acoustic) - Fickle Friends

lyrics
Verse 1 Im the life of the party I read between the lines and overthink Whats the difference when I drink? ...


No rating ,rating yet
David Allan Coe - Long Haired Redneck

lyrics
Country deejays knows that Im an outlaw Theyd never come to see me in this dive Where bikers stare at cowboy...


Anne-Marie & James Arthur - Rewrite The Stars

lyrics
You know I want you Its not a secret I try to hide You know you want me So dont keep saying our hands are tied...


Kid Rock - Po-Dunk

lyrics
Momma looking good in some jeans all ripped Got a baby in her belly and a baby on her hip Little toe headed ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...