All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Rod Wave - Dark Conversations"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Rod Wave
Release year:2019

Fire that shit up, TnT
Um, Reuel, stop playing
He havin', mmm
He havin'
He havin' conversations in the dark, yeah, yeah
It's just me, myself, and my heart, uh
My heart said, "under any circumstance or for any reason
Lay down your guard again and I'ma stop beatin'
Please, friend, I cannot take it no more"
Four in the mornin', while they sleepin', I'm wide awake
Thinkin' about the problems I faced, make my heart race
I done put my trust in so many, they all traded lanes
I don't know where I should start but it's time for a change
During the day, I'm Rod Wave, but I feel like Cobain
Do I wanna deal with the pain that tomorrow brings?
Might grab a gun, blow out his brain, he'd been feelin' strange
But then he think 'bout Reginae and think about Charmaine
So many smiles, so many hugs, but I still feel alone
Cut down the lights, cut off his phone, and get in his zone
Lost in his thoughts, he's in a vault, but his mind, it roams
And he'll give his heart to anyone who will call it home
And he's been like that for so long, since a small child
He'd be okay until he sober, then his thoughts pile
They be on social sites ridin', clownin' a nigga
Then he remember he's up two, three hundred thousand on niggas
He havin' conversations in the dark, yeah, yeah
It's just me, myself, and my heart
My heart said, "under any circumstance or for any reason
Lay down your guard again and I'ma stop beatin'
Please, friend, I cannot take it no more"
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

G-Eazy - Sober ft. Charlie Puth

lyrics
Ooh, I know that Ill regret this when Im sober But every shot Im getting closer, getting closer Is it true t...


The Temptations - Treat Her Like A Lady

lyrics
Treat her like a lady Hoo Ooh, yeah, baby Whoa, mmm Now Im the kinda guy who dont believe That chivalry i...


No rating ,rating yet
Shotgun Willy - Master Sword (Prod. KataBeats)

lyrics
Genie grant a wish I'm getting rich (huh?) Member when I said I hit a lick (huh?) I don't really wanna fuck ...


No rating ,rating yet
Faith Marie - NVM

lyrics
Will they understand? Its the question of our lifetime Trying to find the right words But what if they dont...


No rating ,rating yet
Twenty One Pilots- House Of Gold

lyrics
She asked me, "Son, when I grow old Will you buy me a house of gold? And when your father turns to stone Will ...


No rating ,rating yet
AC/DC - You Shook Me All Night Long

lyrics
She was a fast machine She kept her motor clean She was the best damn woman I had ever seen She had the sig...


No rating ,rating yet
Abraham Mateo - Old School

lyrics
Come on, uh Hey listen girl I gotta little surprise For you like uh, ah, baby like uh, ah, baby Be ready, 8...


No rating ,rating yet
Sonic Youth - Dirty Boots

lyrics
[Verse 1] Here we go to another candle I know All the girls, they're playing on a jelly roll Time to take a...


No rating ,rating yet
Summer Dreaming - Kelly Rowland

lyrics
What a feeling Its never been so easy When Im dreaming Summer dreaming When you, what a feeling Its never been...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...