All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Rita Ora - Poison "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Rita Ora
Genre:Pop
Release year:2015

Yeah
Krept, Kone
Rita, I see you
Poison
Look, I can get you hot right now
Said he can but he cant like me
Have you taking off your top right now
Tell them other guys RIP (R..I..P)
Rita and Kones
The English Bey and Hov, no tea and scones
I can tell by your look youre ready
We aint even got to the chorus but I got you hooked already
You wont know where your head is
And I got a thing for them red lips
So girl you better take time
Cause this poison aint nothin like a snake bite
Nothing ever gets me high like this (this, this)
Nothing ever gets me high like this
I picked my poison and its you
Nothing can kill me like you do
Youre goin straight to my head
And Im headin straight for the edge
I picked my poison and its you
I picked my poison and its you
(Hah!, poison)
It starts with a "where were you tonight?", yeah
She dont trust men, she can never choose em right, yeah
You want a bad boy, well Im the realest dude alive, yeah
Im poisonous, you took one sip and Im killing you inside, yeah
I get why you mad at me, you acted drastically
Actually, casually poisoned you, made you a casualty
Then you came back to me, oh ma you way too attached to me
Poison all in your veins huh, now youre saying you hate us
Telling me that youre leaving me, then the next day we make love, youre addicted
Nothing ever gets me high like this (this, this)
Nothing ever gets me high like this
I picked my poison and its you
Nothing can kill me like you do
Youre going straight to my head
And Im headin straight for the edge
I picked my poison and its you
I picked my poison and its you
Bittersweet ecstasy that you got me in
Fallin deep, I can sleep tonight
Bittersweet ecstasy that you got me in
But its alright, its alright, its alright
Bittersweet ecstasy that you got me in
Fallin deep, I can sleep tonight
And you make me feel like Im out of my mind
But its alright, its alright
I picked my poison and its you
Nothing can kill me like you do
Youre goin straight to my head
And Im headin straight for the edge (Im headin straight for the edge)
I picked my poison and its you
I picked my poison and its you
Songwriters: Kate Nash / Nolan Lambroza / Julia Michaels / Casyo Johnson / Karl Wilson
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

To the Hills - Laurel

lyrics
Into the Hills Cry the tears of the crocodiles Lost feet, on the road Said I love you so I don't have to b...


No rating ,rating yet
Heathens - Twenty One Pilots

lyrics
All my friends are heathens, take it slow Wait for them to ask you who you know Please dont make any sudden mo...


No rating ,rating yet
Million Reasons - Lady Gaga

lyrics
Youre giving me a million reasons to let you go Youre giving me a million reasons to quit the show Youre givin...


No rating ,rating yet
Thank You - Logic , Lucy Rose , The RattPack

lyrics
Damn man, we been walking forever Well, Thalias tracking system says well be there in just over an hour Shit, ...


No rating ,rating yet
♠ Motörhead ♠ - Rock n´ Roll

lyrics
Well here, babe, look at you, and you with someone else, Turned out like all the others, leave me by myself, ...


No rating ,rating yet
Send Me An Angel - Scorpions

lyrics
SEND ME AN ANGEL Trình Bày:scorpions The wise man said just walk this way To the dawn of the light The win...


No rating ,rating yet
Swae Lee - Lost Angels

lyrics
Winter's over, let the sun in Wife-beater on me, let's pour the rum Wife-beater on me, I'll take you on I'm...


No rating ,rating yet
Barbie Girl - Aqua

lyrics
Hi Barbie Hi Ken! Do you wanna go for a ride? Sure Ken! Jump In... Im a barbie girl, in a barbie world ...


No rating ,rating yet
In My Feelings - Drake

lyrics
Trap, TrapMoneyBenny This shit got me in my feelings Gotta be real with it, yup Kiki, do you love me? Are you ...


No rating ,rating yet
Bryan Adams - Please Forgive Me

lyrics
It still feels like our first night together Feels like the first kiss Its getting better baby No one can b...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...