All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Perfume - Britney Spears"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Britney Spears
Genre:Pop
Release year:2013

Do I imagine it, or do I see your stare
Is there still longing there?
Oh I hate myself, and I feel crazy
Such a classic tale
Current girl friend, ex girlfriend, Im trying to be cool
Am I being paranoid, am I seeing things?
Am I just insecure?

I want to believe
Its just you and me
Sometimes it feels like theres three
of us in here baby

CHORUS

So I, wait for you to call
And I try to act natural
have you been thinking bout her or about me
And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you
I gotta mark my territory

Ill never tell, tell on myself but I hope she smells my perfume
Ill never tell, tell on myself but I hope she smells your perfume
I hide it well, hope you cant tell but I hope she smells my perfume
I hide it well, hope you cant tell but I hope she smells my perfume

I wanna fill the room, when shes in it with you
Please dont forget me
Do I imagine it, or catch these moments
I know you got history

But Im your girlfriend, now Im your girlfriend trying to be cool
I hope Im paranoid, that Im just seeing things
That Im just insecure

I want to believe
Its just you and me
Sometimes it feels like theres three
of us in here baby

CHORUS

So I, wait for you to call
And I try to act natural
have you been thinking bout her or about me
And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you
I gotta mark my territory

Ill never tell, tell on myself but I hope she smells my perfume
Ill never tell, tell on myself but I hope she smells your perfume
I hide it well, hope you cant tell but I hope she smells my perfume
I hide it well, hope you cant tell but I hope she smells my perfume
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Seafret - Atlantis

lyrics
The birds have left the trees The lights bores onto me I can feel you lying there all on your own We got he...


No rating ,rating yet
KONGOS - Take It From Me

lyrics
It got a mind of its own and it say I woke up, dont recognize the bed Took me a minute to clear my head I t...


No rating ,rating yet
Lukas Graham - Happy For You (feat. Vũ.)

lyrics
Once you left, I went to space I don't recognize this place Where are you? Where are you? Now I miss the s...


No rating ,rating yet
Apples And Bananas - Keith Urban

lyrics
Oh, I love to eat, eat, eat apples and bananas I love to eat, eat, eat apples and bananas And I love to ate, a...


No rating ,rating yet
God Gave Me You - Blake Shelton

lyrics
Ive been a walking heartache Ive made a mess of me The person that Ive been lately Aint who I wanna be But you...


No rating ,rating yet
Lady Gaga - Heavy Metal Lover

lyrics
[Intro] Heavy metal lover Heavy metal lover Heavy metal lover Heavy metal lover Heavy metal lover Heavy ...


No rating ,rating yet
Oracle - Iselin Solheim

lyrics
On this road nothings feels like home but you and i, we are not alone (ahh) we are not alone (ahh) up we go, u...


No rating ,rating yet
DMX - Lord Give Me a Sign

lyrics
Yeah, uh In the name of Jesus (Thats right) No weapon formed against me shall prosper (Preach) And every ...


No rating ,rating yet
1000 Nights - Frenship

lyrics
When the fevers gone And the rose to dust I touchdown Sunday To tie the loose ends up With a pocket full of Th...


No rating ,rating yet
Chris Janson - Buy Me A Boat

lyrics
I ain't rich, but I damn sure wanna be Workin' like a dog all day ain't workin' for me I wish I had a rich u...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...