All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Night Lovell - Still Cold / M4 Performance"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Night Lovell
Release year:2016

You already know guys, 613 we reppin' it still
Yo, me and Lovell we go way back in time, szeen?
Yo, you already know
I took the 96 we do it all day
Ball is life from time
Yeah, yeah
Still checking at the place still cold
Moving in a way no place no snow
Straight chillin' with my niggas and shiver
Thinking about the sun lay thoughts on the river
Move back nigga, move back nigga
Fake Jordan-ass whack-ass bitch nigga
I come packed with eleven damn shots
I claim this city and I take your spot
Stay thinking about a white one
Thinking about a bright sun
That I changed straight from the dark shit
No take when I'm playing with the black gun nigga
You ain't never been a god since the last run
No stares in the place that's you
A lot of niggas tell me that I never really owe
Track track to the place back back nigga
Tell me that I'm like a nigga but my flow sicker
Calling
Calling
Calling
I'm calling
Calling
Calling
Calling
Shit!
Yea! (Shit!)
Dressed like a motherfucking god when I reach the spot (Shit!)
Niggas always tell me that I made it from the empty slot (Shit!)
Change ways niggas no truth no plot
Fuck a white brand no top no spot
Сhase all day till the darts in the back
But my niggas fuck bitches in the back of the cab
Claim riches but a nigga been whack
Never talk boy with your fake ass stack
Сash cash talking about cash cash nigga
When I throw that shade catch catch nigga
Last time when I talked to a man
Well shit run quick slash slash for the neck nigga
Know I gotta make it out the cold for the best show
Please don't try never show my pack
Bitch don't cry just move that tech
That's trash thought I'd never really say this
Caught my music on my ex bitch playlist
Bitches say 613 that's the greatest
But I never see no niggas ever famous
Fax-boy black boy trash boy trash boy
Ten fake bape hoodies fake face boy
Know I tell these niggas that I never do shit
But my thoughts never sick
So I'm never not slick nigga, nigga
Watch me leave this place you stay
Think about the fault you made
Change the fucking shit you say
I may be back another day
From the North side...
You started some like, some cold shit
And we run it
No more of that game stuff like
I'm done with that
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Perfect Duet - Ed Sheeran , Beyoncé

lyrics
Ed Sheeran: I found a love for me Oh darling, just dive right in and follow my lead Well, I found a girl, b...


No rating ,rating yet
Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us

lyrics
Return of the Mac, get em What it is What it does What it is What it isn't Looking for a better way to ge...


No rating ,rating yet
Kiss You - One Direction

lyrics
Zayn) Oh I just wanna take you anywhere that you like We can go out any day any night Baby Ill take you the...


No rating ,rating yet
Position Of Power - 50 Cent

lyrics
Ha ha ha! I told niggas not to shoot dice with me Look at this stack, I got money, I got money! Ha ha ha Aw ni...


No rating ,rating yet
Now United - Who Would Think That Love?

lyrics
Ooh Yeah, yeah, yeah, yeah Yeah Yeah, check it, uh You're the best part of my day Heart is open, it's ope...


No rating ,rating yet
Skillet - Whispers In The Dark

lyrics
Despite the lies that youre making Your love is mine for the taking My love is Just waiting To turn your t...


No rating ,rating yet
Nelson Freitas - Nubian Queen

lyrics
Yeah Na, na, na, na, na, na, na Nubian Queen, eu estou aqui Quero te falar ver-te sorrir O meu coração fal...


No rating ,rating yet
SEKAI NO OWARI - ANTI-HERO

lyrics
[Verse 1] You know I don’t give a damn about what’s“right” Or pleasing everyone around me Cause I know this...


No rating ,rating yet
Blackbriar - Arms of the Ocean

lyrics
Through the sound of raging waves Her voice is leading me astray I feel I need to be with her right away For s...


No rating ,rating yet
Merk & Kremont - Sad Story (Out Of Luck)

lyrics
A sad story, might find it boring Lost his mum to a drug named Heroin Father's gone, so grandma's left with ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...