All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Nicki Minaj - Right By My Side (Explicit) ft. Chris Brown "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

It all comes down, to this
I miss your, morning kiss
I wont lie, Im feeling it
You dont know, Im missing it
Im so gone, Im must admit
Its too much, to hold it in
I cant say no more than this
I just hope your heart hear me now
I let you know how Im feeling
You own my heart, he just renting
Dont turn away, pay attention
Im pouring out my heart oh boy
I-I, Im not living life
Im not living right
Im not living if youre not by my side
Ooh oh
I-I, Im not living life
Im not living right
Im not living if youre not by my side
Ooh oh
Lets meet at, our favorite spot
You know the one, right around the block
From a nice place, that you love to shop
Can you get away?
Care to sit down, lets talk it out
One on one, without a crowd
I wanna hold your hand
Make you laugh again, I need to be near you
Gotta let you know, how Im feeling
Own my heart, and she just renting
Dont turn away, pay attention
Im pouring out my heart girl
I-I, Im not living life
Im not living right
Im not living if youre not by my side
Ooh oh
I-I, Im not living life
Im not living right
Im not living if youre not by my side
Ooh oh
I cant eat I-I-I-I
I cant sleep I-I-I-I
What I need I-I-I-I
Is you right by my side ah
I cant eat I-I-I-I
I cant sleep I-I-I-I
What I need I-I-I-I
Is you right by my side ah
It aint your spit game, its your dick game
That got me walking round ready to wear your big chain
I only argue wit em when the Lakers on
Other than that Im getting my Marc Jacobs on
When my pussy game so cold that he always seem to come back
Cause he know that itd be a wrap
When Im riding it from the back
Wait, oh, let me see your phone
Cause all them bitches is ratchet
And let me get in my truck
Cause all them bitchesll catch it
Wait wait wait, there I go again
I be trippin, I be flippin, I be so belligerent
Man this shit that we be fighting over so irrelevant
I dont even remember though I was probably hella bent, lets go
I-I, Im not living life
Im not living right
Im not living if youre not by my side
Ooh oh
I-I, Im not living life
Im not living right
Im not living if youre not by my side
Ooh oh
I-I ooh oh
I-I ooh oh
I-I ooh oh
If youre not by my side
I cant eat I-I-I-I
I cant sleep I-I-I-I
What I need I-I-I-I
Is you right by my side ah
Evaluate (1)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (1) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Lana Del Rey - Summertime Sadness

lyrics
Chorus Kiss me hard before you go Summertime sadness I just wanted you to know That, baby, youre the best Ver...


No rating ,rating yet
Good Love - Deamn

lyrics
We are the good love, we are good love I no wont Love, love Can you love me, I need you We are the good lo...


No rating ,rating yet
Put You Back Together - Gavin James

lyrics
I slept off, baby I didnt know enough Some things are better left unsaid, but Ive not said enough All I know i...


No rating ,rating yet
Melanie Martinez - Glued

lyrics
[Verse 1] I'm glued to the thoughts in my mind (Mind) They pester like a hawk in the sky (Haha) I am glued ...


No rating ,rating yet
Lil Mosey - Noticed

lyrics
Ughh Yeah, yeah I was broke now a young nigga flexed up In a foreign switchin lanes you cant catch up You ...


No rating ,rating yet
Justin Bieber - Confirmation

lyrics
Ain't nobody got no patience Want what they want right now (one more time) Ain't nobody got no patience Wan...


No rating ,rating yet
Usher - U Don't Have To Call

lyrics
Yo after tonight Dont leave your girl around me True playa fo real, ask my nigga Pharrell uh Dont leave you...


No rating ,rating yet
Helpless - John Mayer

lyrics
The same drink that gets me out the door Is the same drink that puts me on the floor And the new thing I wanna...


RIOT - Overkill

lyrics
Running full system diagnostics Machine status: fully operational System online All stations are now enable...


Lil Nas X - MONTERO (Call Me By Your Name)

lyrics
[Verse 1] I caught it bad yesterday You hit me with a call to your place Ain't been out in a while anyway ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...