All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Mr. Almost - Meghan Trainor , Shy Carter"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Meghan Trainor
Genre:Pop
Release year:2014

Hey, hmm
Tryina force a puzzle piece,
Not a perfect fit for me
But they told me give it time, hm
Maybe Cupid missed my chest
Cause I keep looking left
And you aint missed your right
Youre so sweet when were kissing
But theres something Im missing
Baby theres no chemistry,
Yeah, we look good on paper
You can call me a hater,
But lets talk on and see!
Hey, no you aint the perfect match for me, hey
You were so close my Mr. Almost
Hope it didnt come on as a tease, hey
You were so close my Mr. Almost
All my girls say lock him down,
Guys like him dont come around
Go and pick your wedding rings (Say what), hmm
Yeah, my mom thinks youre legit
But Im way too young for this
So Imma tell you what I think, yeah
You are sweet when were kissing
But theres something Im missing
Baby theres no chemistry, (No no no)
Yeah, we look good on paper
You can call me a hater,
But lets talk on and see!
Hey, no you aint the perfect match for me, hey
You were so close my Mr. Almost
Hope it didnt come on as a tease, hey
You were so close my Mr. Almost
Songwriters: Jesse Frasure / Meghan Trainor / Blake Anthony Carter
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

When We Were Young - Take That

lyrics
When we were young the world seemed so old Careless and cold We did what we were told in our lifes When we ...


No rating ,rating yet
Foo Fighters - Rope

lyrics
This indecision got me climbing up the wall Been cheating gravity and waiting on the fall How did this come ...


No rating ,rating yet
Trippie Redd - Keep Your Head Up

lyrics
Whoa, whoa, whoa Yeah, you gotta keep your head up for me You gotta keep your head up for me, for me, for me...


No rating ,rating yet
Korn - Narcissistic Cannibal ft. Skrillex and Kill The Noise

lyrics
Don't wanna be sly and defile you Desecrate my mind and rely on you I just wanna break this crown But it's ...


No rating ,rating yet
4 In the Morning - Gwen Stefani

lyrics
Verse 1 Waking up to find another day The moon got lost again last night But now the sun has finally had its s...


No rating ,rating yet
Zombies - Time Of The Season

lyrics
It's the time of the season When love runs high In this time, give it to me easy And let me try With pleas...


No rating ,rating yet
Helpless - John Mayer

lyrics
The same drink that gets me out the door Is the same drink that puts me on the floor And the new thing I wanna...


Keep Your Love On - Zookeepers

lyrics
Speak up, tell me what you say Dont you let the light go out Weve gone wrong a thousand ways We can find a rig...


No rating ,rating yet
Willie Nelson - Summertime

lyrics
Summertime and the livin is easy fish are bitin and the cotton is high Your daddys rich and your mom is good ...


No rating ,rating yet
JAY-Z - The Story of O.J.

lyrics
Skin is, skin, is Skin black, my skin is black My, black, my skin is yellow Light nigga, dark nigga, faux n...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...