All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Melanie Martinez - Training Wheels"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Melanie Martinez
Album:Cry Baby
Release year:2015

Riding down, riding down
My hand on your seat The whole way round
I carry band-aids on me now
For when your soft hands hit the jagged ground
Wheels arent even touching the ground
Scared to take them off but theyre so worn down
Promise I wont push you straight to the dirt
If you promise me youll take them off first
Love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
I wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
Ill pull them off for you
Love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
I wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
Ill pull them off for you
Letting go, letting go
Telling you things you already know
I explode, I explode
Asking you where you want us to go
Youve been riding two wheelers all your life
Its not like Im asking to be your wife
I wanna make you mine, but thats hard to say
Is this coming off in a cheesy way?
Love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
I wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
Ill pull them off for you
Love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
I wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
Ill pull them off for you
Love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
I wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
Ill pull them off for you
Love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
I wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
Ill pull them off for you
Evaluate (11)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (6) sad (5) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Chris Janson - Buy Me A Boat

lyrics
I ain't rich, but I damn sure wanna be Workin' like a dog all day ain't workin' for me I wish I had a rich u...


No rating ,rating yet
GTA - Red Lips feat. Sam Bruno (Skrillex Remix)

lyrics
Oh no, no, no, I Oh no, no, no, I Oh no, no, no, I No, no, dont let her smile fool Dont let her eyes confu...


No rating ,rating yet
Tech N9ne - Disparagement Ft. King Iso & Krizz Kaliko

lyrics
Intro: Tech N9ne You cant stop whats divine, no So why in the hell are you trying for The Cayenne flow got ...


No rating ,rating yet
Holding On The Edge - Wyclef Jean , Walk The Moon

lyrics
Invincible emotion Look alive, look alive Surrender to the ocean You could dive, you could dive But you waitin...


Sojaboy - i love you

lyrics
USB entertainment It's me sojaboy (I go dey with you) Sojas nation Baby girl I will stay with you Shakata...


No rating ,rating yet
Champion - SoMo

lyrics
I live in a world where we compete For things we need in our lives Ive got the heart of a champion, but with y...


No rating ,rating yet
YUNGBLUD - Loner

lyrics
All my friendsll desert again And I dont wanna be a loner In my head, I can sleep when Im dead Baby, dont l...


No rating ,rating yet
Brielle Von Hugel - After the Heartbreak

lyrics
It's the start of a new day But it feels as though everything's ending Still picking up pieces From the bro...


No rating ,rating yet
Robin Schulz - Sugar (feat. Francesco Yates)

lyrics
Ooh, ooh, ooh Oh baby Ooh, ooh, hey She got cherry lips, angel eyes She knows exactly how to tantalize Sh...


No rating ,rating yet
The Score - Pull The Cord

lyrics
I've been trying to break away Free myself from yesterday Nothing's gonna hold me down Tired of this static...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...