All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Masked Wolf - Astronaut In The Ocea"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Masked Wolf
Release year:2019

Astro-naut
What you know about rollin' down in the deep?
When your brain goes numb, you can call that mental freeze
When these people talk too much, put that shit in slow motion, yeah
I feel like an astronaut in the ocean, ayy
What you know about rollin' down in the deep?
When your brain goes numb, you can call that mental freeze
When these people talk too much, put that shit in slow motion, yeah
I feel like an astronaut in the ocean
She say that I'm cool (damn straight)
I'm like "yeah, that's true" (that's true)
I believe in G-O-D (ayy)
Don't believe in T-H-O-T
She keep playing me dumb (play me)
I'ma play her for fun (uh-huh)
Y'all don't really know my mental
Lemme give you the picture like stencil
Falling out, in a drought
No flow, rain wasn't pouring down (pouring down)
See, that pain was all around
See, my mode was kinda lounged
Didn't know which-which way to turn
Flow was cool but I still felt burnt
Energy up, you can feel my surge
I'ma kill everything like this purge (ayy)
Let's just get this straight for a second, I'ma work
Even if I don't get paid for progression, I'ma get it (get it)
Everything that I do is electric
I'ma keep it in a motion, keep it moving like kinetic, ayy (yeah, yeah, yeah, yeah)
Put this shit in a frame, better know I don't blame
Everything that I say, man I seen you deflate
Let me elevate, this ain't a prank
Have you walkin' on a plank, la-la-la-la-la, like
Both hands together, God, let me pray (now let me pray)
Uh, I've been going right, right around, call that relay (Masked Wolf)
Pass the baton, back and I'm on
Swimming in the pool, Kendrick Lamar, uh
Want a piece of this, a piece of mine, my peace a sign
Can you please read between the lines?
My rhyme's inclined to break your spine
They say that I'm so fine
You could never match my grind
Please do not, not waste my time
What you know about rollin' down in the deep?
When your brain goes numb, you can call that mental freeze
When these people talk too much, put that shit in slow motion, yeah
I feel like an astronaut in the ocean, ayy
What you know about rollin' down in the deep?
When your brain goes numb, you can call that mental freeze
When these people talk too much, put that shit in slow motion, yeah
I feel like an astronaut in the ocean
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

All Of The Stars - Ed Sheeran

lyrics
Its just another night And Im staring at the moon I saw a shooting star And thought of you I sang a lullaby By...


No rating ,rating yet
You Are - Blake Shelton, Lionel Richie

lyrics
Baby youll find Theres only one love Yours and mine Ive got so much love And needing you so My love for you Il...


Rihanna - Needed Me

lyrics
Mustard on the beat ho! I was good on my own, thats the way it was Thats the way it was You was good on the...


No rating ,rating yet
Avicii - Waiting For Love

lyrics
When theres a will, theres a way, kind of beautiful And every night has its day, so magical And if theres lo...


No rating ,rating yet
Starlight - Jida

lyrics
i wish you could be where and when i want find you in new york, london to seoul well see all the cities day an...


No rating ,rating yet
Set It Off - I'll Sleep When I'm Dead

lyrics
Its the same each & every night Glare at my screen with two big bloodshot eyes Im stuck self-torturing My m...


No rating ,rating yet
A Rocket To The Moon: Ever Enough

lyrics
No Im never gonna leave you darling No Im never gonna go regardless Everything inside of me, is leaving in you...


No rating ,rating yet
GG Allin - I Wanna Fuck Your Brains Out

lyrics
I wanna fuck your brains out I wanna stick my cock in your mouth I wanna fuck your brains out I wanna stick...


No rating ,rating yet
Rather Be - Jasmine Thompson

lyrics
Verse 1: Were a thousand miles from comfort, we have traveled land and sea But as long as you are with me, t...


No rating ,rating yet
LANY - ILYSB

lyrics
Aint never felt this way Cant get enough so stay with me Its not like we got big plans Lets drive around to...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...