All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Lord Jamar - "Lift Up Your Skirt" "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Lord Jamar
Release year:2013

Intro

Verse 1
Somebody mad at my hashtag
Instagram black man looking half a fag
With the blazer and dress
Im just amazed at the mess
Pioneer of this queer shit is Kanye West
He introduced the skinny jeans to the rap scene
Then he wore a fucking skirt on a video screen
Then he wore it again at a memorial
I cant pretend that this shit aint deplorable
I bet this nigga think he looking adorable
Your music good, but your ego is horrible
Now these other niggas wanna follow suit
I tell the truth
Talk shit, youll be swallowin a tooth
Duckin hollows in the booth
Wishing that you showed the respect to an OG you followed as a youth
I rebuke all this gay shit, some are scared to say shit
You might lay and take this, but Im not to be played with

Hook
Lift up your skirt, lift up your skirt
Lift up your skirt, yeah, kid, lift up your skirt
Is it pussy or balls? I give a fuck if you ball
These fuck niggas wanna make suckers of us all
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Naraya - Endure

lyrics
Wanna take time to just state facts It’d been a long while since I’d been back To the place that raised me ...


No rating ,rating yet
Nine Inch Nails - Closer

lyrics
You let me violate you You let me desecrate you You let me penetrate you You let me complicate you Help me...


No rating ,rating yet
50 Cent - Many Men

lyrics
Man we gotta go get something to eat man Im hungry as a motherfucker Hey yo man, damn whats taking homie so ...


No rating ,rating yet
What's My Name? - Rihanna, Drake

lyrics
Ooh na na, whats my name? Ooh na na, whats my name? Ooh na na, whats my name? Ooh na na, whats my name? Oo...


No rating ,rating yet
Scorpions - Can't Get Enough

lyrics
hats the stuff that turns me on More than gold and money I need sounds loud and rough Like the bee the hone...


No rating ,rating yet
Nickelback - Feed The Machine

lyrics
Addressing those beneath from high above Convincing his belief for what you love Baiting every hook with filth...


Lil Pump -

lyrics
Lil Pump, ayy, ayy, ayy, chyeah Ayy, Lil Pump, chyeah (essketit!) Look at my neck shine (ice) Look at my wr...


No rating ,rating yet
Charlie Puth - Attention ( cover by J.Fla )

lyrics
Oh-oh, ooh Youve been runnin round, runnin round, runnin round throwin that dirt all on my name Cause you knew...


No rating ,rating yet
Barbie Tingz - Nicki Minaj

lyrics
Intro Dem-dem-dem-dem dem-dem Dem-dem-dem-dem Dem-dem-dem-dem dem-dem Dem-dem-dem-dem Verse 1 Uh, Im in my pr...


HRVY - Personal

lyrics
I don't know why'd do this to me You're so cold You'd be playing like Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah ye...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...