All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Lizzo - Juice"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Lizzo
Genre:Funk
Release year:2019

Mirror, mirror on the wall
Don't say it, 'cause I know I'm cute (ooh, baby)
Louis down to my drawers
LV all on my shoes (ooh, baby)
I be dripping so much sauce
Gotta been looking like ragù (ooh, baby)
Lit up like a crystal ball
That's cool, baby, so is you
That's how I roll
If I'm shining, everybody gonna shine
(Yeah, I'm goals)
I was born like this, don't even gotta try
(Now you know)
I'm like Chardonnay, get better over time
(So you know)
Heard you say I'm not the baddest bitch, you lie
It ain't my fault that I'm out here getting loose
Gotta blame it on the Goose
Gotta blame it on my juice, baby
It ain't my fault that I'm out here making news
I'm the pudding in the proof
Gotta blame it on my juice
Ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee
Blame it on my juice, blame it, blame it on my juice
Ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee
Blame it on my juice, blame it, blame it on my juice (ooh, baby)
No, I'm not a snack at all
Look, baby, I'm the whole damn meal (ooh, baby)
Baby, you ain't being slick
Don't dare try to cop a feel (ooh, baby)
If the juice ain't worth the squeeze
If the juice don't look like this (like this, like this, like this)
Hold up, nigga, please
Don't make me have to take your bitch, shit (how I roll)
If I'm shining, everybody gonna shine
(Yeah, I'm goals)
I was born like this, don't even gotta try
(Now you know)
I'm like Chardonnay, get better over time
(So you know)
Heard you say I'm not the baddest bitch, you lie (you lie)
It ain't my fault that I'm out here getting loose
Gotta blame it on the Goose
Gotta blame it on my juice, baby
It ain't my fault that I'm out here making news
I'm the pudding in the proof
Gotta blame it on my juice
Ya-ya-ee (ya-ya-ee), ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee
Blame it on my juice, blame it, blame it on my juice
Ya-ya-ee (ya-ya-ee), ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee
Blame it on my juice, blame it, blame it on my juice, ya-ya-ee (alright)
Somebody come get this man
I think he got lost in my DMs, what? My DMs, what?
You better come get your man
I think he wanna be way more than friends, what?
More than friends
What you want me to say?
It ain't my fault that I'm out here getting loose
Gotta blame it on the Goose
Gotta blame it on my juice, baby
It ain't my fault that I'm out here making news
I'm the pudding in the proof (pudding in the proof)
Gotta blame it on my juice (blame it on my juice)
Ya-ya-ee (yay-ya), ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee
Blame it on my juice, blame it, blame it on my juice
Ya-ya-ee (ya-ya-ee), ya-ya-ee, ya-ya-ee, ya-ya-ee
Blame it on my juice, blame it, blame it on my juice (blame it on it, yeah)
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Now United - Who Would Think That Love?

lyrics
Ooh Yeah, yeah, yeah, yeah Yeah Yeah, check it, uh You're the best part of my day Heart is open, it's ope...


No rating ,rating yet
ORYL - High

lyrics
Baby, you make head go bad Sorry, I’m not the type to stop Put you hands on mine And beg me to say the word...


No rating ,rating yet
Lovejoy - Concrete

lyrics
[Intro] One, two, one, two, three, four [Verse 1] Any more words, I think you've spoke enough 'Cause the...


No rating ,rating yet
Barbie Girl - Aqua

lyrics
Hi Barbie Hi Ken! Do you wanna go for a ride? Sure Ken! Jump In... Im a barbie girl, in a barbie world ...


No rating ,rating yet
White Lies - Nothing To Give

lyrics
You talked me to sleep last night I hadn't felt that sad in years Your eyes like glass mistakes They moved ...


No rating ,rating yet
ONE OK ROCK: Stand Out Fit In

lyrics
I know they dont like me that much Guess that I dont dress how they want I just wanna be myself I cant be some...


No rating ,rating yet
Rescue - Lauren Daigle

lyrics
You are not hidden Theres never been a moment You were forgotten You are not hopeless Though you have been bro...


Taylor Swift - The Story Of Us

lyrics
I used to think one day wed tell the story of us How we met and the sparks flew instantly People would say, ...


No rating ,rating yet
Violette Wautier - Smoke

lyrics
I don't, I don't smoke But I'll go outside with you Baby, it's kinda cold You can hold me if you want to N...


No rating ,rating yet
Bone Thugs N Harmony - Crossroads

lyrics
Hook: And, Wally, even though youre (gone, gone, gone) Youve still got love from (bone, bone, bone) My nigg...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...