All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Lil Pump ft. 6IX9INE - "DIRTY" "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Lil Pump
Release year:2019

Yeah, yeah
I run New York!

6ix9ine & 50 Cent
Teka$hi 6ix9ine, from that scum fuckin squad
Fuck these bitches, fuck the law
Grab my squad, fuck em all (I run New York!)
Teka$hi 6ix9ine, from that scum fuckin squad
Fuck these bitches (50), fuck the law
Grab my squad, fuck em all (Squad!)

50 Cent
Its young lil punk ass, thinkin out loud
South side, tie die, thats just how I get down
Im back in the game, shawty, to rule and conquer
You sing for hoes, and sound like the cookie monster
Im the hardest from New York, my flow is bonkers
All the other hard niggas, they come from Yonkers
Its with ease, in your head just see niggas in the background
And you never gonna sell, unless you ? crackdown
Them niggas dead, you suck, they no good
I aint never heard a nigga say they like them in the hood
Im back better than ever, on top of my game
Even the ? say 50, we feelin you mane
Now yall stay the fuck out of my zone
Out of my throne, Im New York Citys own
Bad guy, bad guy, ah

6ix9ine & 50 Cent
Teka$hi 6ix9ine, from that scum fuckin squad
Fuck these bitches, fuck the law
Grab my squad, fuck em all (I run New York!)
Teka$hi 6ix9ine, from that scum fuckin squad
Fuck these bitches, fuck the law
Grab my squad, fuck em all (Squad!)

6ix9ine
Punch you in your face, motherfucker I knock your teeth out
More like shoot you in the face, watch your mouth, I watch you bleed out
Do you dirty in the spot, motherfucker I brought the beam out
Headshot, close range, closed case, what that be bout?
Niggas really cant tear they shit till my niggas come in with shit on em
Beat a nigga out his Gs, go on E-Bay, let em bid on him
Same niggas you idolize, if you would fight, would spit on you
I only ride my day ones, if you aint discussing dick homie
Niggas mad cause they bitch want me
Fuck a bitch, Im bout my chips
I need a 6 with kit on it
. 38, rubber grip on it
Scum Gang all my niggas riders
Cut coke through the Bedstuyver
Word around my side of town
Your bitchs asshole ?
Teka$hi 6ix9ine from that scum fucking squad
No doors, break the walls, Scum Gang til I fall
(I run New York!)

6ix9ine & 50 Cent
Teka$hi 6ix9ine, from that scum fuckin squad
Fuck these bitches, fuck the law
Grab my squad, fuck em all (I run New York!)
Teka$hi 6ix9ine, from that scum fuckin squad
Fuck these bitches, fuck the law
Grab my squad, fuck em all

I owe you for this one
I run New York!
I run New York!
Scum gang!
I run New York!
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Gavin DeGraw - I Don't Want To Be

lyrics
I don't need to be anything other Than a prison guard's son I don't need to be anything other Than a specia...


No rating ,rating yet
Mark Morrison - Return Of The Mack

lyrics
Oh, come on, oh, yeah Well I tried to tell you so (yes, I did) But I guess you didn't know, as I said the st...


No rating ,rating yet
Goodbye Kiss - Lana Del Rey

lyrics
Doomed from the start We met with a goodbye kiss, I broke my wrist It all kicked off, I had no choice You said...


SoMo - Or Nah (Rendition)

lyrics
Do you like the way I flick my tongue, or nah? You can ride my face until you drippin cum Can you lick the t...


No rating ,rating yet
Faster Pussycat - Babylon

lyrics
Livin in L. A. is so much fun Boy you is ugly and your girlfriend weighs a ton We were sittin in our car in ...


No rating ,rating yet
Bryan Adams - On A Day Like Today

lyrics
Free is all you gotta be Dream dreams no one else can see Sometimes ya wanna run away But ya never know wha...


No rating ,rating yet
Insane Clown Posse - Miracles

lyrics
If magic is all weve ever known Then its easy to miss what really goes on But Ive seen miracles in every way...


Mitch Rossell - A Soldier's Memoir

lyrics
Been home about six months now But I still have my doubts Well Im not sure how I got here Or how Im gonna g...


twenty one pilots: Stressed Out

lyrics
I wish I found some better sounds no ones ever heard I wish I had a better voice that sang some better words ...


Will Smith - Switch

lyrics
Switch Alright ready Come on man, this is what I do Yo mic check, mic check, yeah here you go Nah, he over...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...