All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Lil Dicky - Freaky Friday feat. Chris Brown"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Lil Dicky
Release year:2018

Lil dicky, ooh
Mustard on the beat, ho
I woke up Chris Breezy
Oh my god I'm the man (oh shit)
I'm so fly and I can dance (whoa, whoa shit)
There's tattoos on my neck (oh, ohhh)
I just FaceTimed Kanye (blip, blip)
I told him I'm his biggest fan yeah (yeah)
Got all these hoes in my DM (yeah, I do)
Hold up
Holy shit, I got a kid (oh!)
Ohh, I can sing so well
Wonder if I can say the n-word (wait for real?)
Wait, can I really say the n-word?
What up my nigga? (woo)
What up my nigga?
Big ups my nigga
We up my nigga
You pussy ass nigga
Man fuck y'all niggas
Cause I'm that nigga nigga, nigga
I'm that nigga
I woke up in Chris Brown's body (oh yeah)
Somehow this shit turned into Freaky Friday
But we got no choice but to turn
This bitch sideways (oh yeah, oh yeah)
I can't believe that it's Freaky Friday
Yeah it's Freaky Friday
I'm in Chris Brown's body
I drive his Ferrari and I'm light-skinned black
(Ring ring, What the fuck?)
I woke up and I'm Lil dicky (Lil dicky)
(Ugh, what the fuck?)
This shit is real weak
How his dick staying perched up on his balls like that?
Walking down the street and ain't nobody know my name (whoa)
Ain't no paparazzi flashing pictures this is great (whoa)
Ain't nobody judging 'cause I'm black or my controversial past
I'mma go and see a movie and relax (woo)
Ayy, I'm a Blood but I can finally wear blue (cool)
Why his momma calling all the time
Leave me the fuck alone, bitch
Wait, if I'm in dicky's body, Breezy is who?
Hope my daughter's in school
Fuck, if I was Chris Brown, where would I be?
What would I do?
I woke up in Chris Brown's body (ohh yeah)
Somehow this shit turned into Freaky Friday
But we got no choice but to turn
This bitch sideways (oh yeah, oh yeah)
I can't believe that it's Freaky Friday
Yeah it's Freaky Friday
I'm in Chris Brown's body
I look at my soft dick with delight, it's my dream dick
If I was Lil dicky in my body, where would I be
I'm trying to find myself like an introspective monk
I'm balling on the court, oh my god I can dunk
Snap a flick of my junk
My dick is trending on Twitter, fuck
Now I'm at the club, I talked my way to getting in
I look up in the VIP, my goodness there I am
I signal to him to let me in but he won't let me in
I don't know who that is
Wait, who the fuck he think he is?
Took a glass bottle, shatter it on the bouncer's head (woo)
Walked up to that motherfucker
Wait, think it through for a sec
If you hurting me then you only hurting yourself
But wait, I love myself
That was the key, now we're switching back
I woke up in Chris Brown's body (ohh yeah)
Somehow this shit turned into Freaky Friday
But we got no choice but to turn
This bitch sideways (oh yeah, oh yeah)
I can't believe that it's Freaky Friday
Wait what the fuck
And now I'm in Ed Sheeran's body
It's way less cool than being Chris Brown was
What the fuck again
I'm DJ Khaled, why am I yelling
Huh, I'm Kendall Jenner
I got a vagina, I'm gonna explore that right now (woo)
Holy shit, I got a vagina (uh)
I'm gonna learn
I'm gonna understand the inner workings of a woman
Source: Musixmatch
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Imagine Dragons - Nothing Left To Say

lyrics
Who knows how long Ive been awake now? The shadows on my wall dont sleep They keep calling me Beckoning, b...


No rating ,rating yet
Foo Fighters - All My Life

lyrics
All my life I've been searching for something Something never comes never leads to nothing Nothing satisfies...


No rating ,rating yet
The Nights - Avicii

lyrics
Hey, once upon a younger year When all our shadows disappeared The animals inside came out to play Hey, when f...


No rating ,rating yet
Millionaire (Alan Walker Remix) - Cash Cash, Digital Farm Animals, Nelly

lyrics
Hook I feel like a millionaire I feel like a millionaire Whenever she comes around Whenever I hear that so...


No rating ,rating yet
Lie To Me - 5 Seconds Of Summer, Julia Michaels

lyrics
I saw you looking brand new overnight I caught you looking, too, but you didnt look twice You look happy You l...


No rating ,rating yet
Gimme Heartbreak - David Cook

lyrics
Im high on the neon Chasing the greens, the blues, the reds I keep touching the ceiling But my feelings they f...


No rating ,rating yet
Chris Young - Tomorrow

lyrics
Tomorrow, I'm gonna leave here I'm gonna let you go and walk away Like every day I said I would And tomorro...


No rating ,rating yet
KYLE - iSpy feat. Lil Yachty

lyrics
Man, fuck What's wrong Kyle? Man, these kids, man, talkin' shit, makin' me feel bad Man, fuck them kids, br...


No rating ,rating yet
Chained To the Rhythm - Katy Perry, Skip Marley

lyrics
Verse 1: Katy Perry Are we crazy? Living our lives through a lens Trapped in our white picket fence Like ornam...


PnB Rock - Selfish

lyrics
Oh Oh Oh, oh Oh, oh yea I want you all to myself You dont need nobody else I want you all to myself I s...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...