All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Life Changes - Thomas Rhett"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Thomas Rhett
Genre:Country
Release year:2017

Verse 1
Waking up in my college dorm
Yeah, my life, it was pretty normal
Looking for a date to the spring formal
Wasnt worried bout nothing else, no
Majoring in undecided
Notebook full of bad songs I was writing
Never dreamed anybody else would like them
Now theyre sitting on a Walmart shelf

Chorus
Aint it funny how life changes
You wake up, aint nothing the same and life changes
You cant stop it, just hop on the train, and
You never know whats gonna happen
You make your plans and you hear God laughing
Life changes, and I wouldnt change it for the world, the world, oh no
And I wouldnt change it for the world, the world, oh no

Verse 2
I bought a ring and she said "I do"
But everybody else said, "man, youre twenty-two
"Whatcha trying to prove?
"Hey, why dont you wait?"
Cause Ive been waiting on her since the second grade, yeah
And now she got her own set of fans
She got a blue check mark by her Instagram
And I wrote a little song about holding her hand and now everybody wanna die happy, man

Chorus
Aint it funny how life changes
You wake up aint nothing the same and life changes
You cant stop it just hop on the train, and
You never know whats gonna happen
You make your plans and you hear God laughing
Life changes, and I wouldnt change it for the world, the world, oh no
And I wouldnt change it for the world, the world, oh no

Verse 3
I remember the day I told my Daddy and Mama youre gonna have a grandkid, yep
From Uganda, thats right, were adopting
And she is the cutest little girl that youve ever seen
Well I was wrapping my head around being a dad
A big wrench got thrown in the plans we thought we had
Now Laurens showing, got one on the way
Yeah thats two under two, hey, what can I say?

Chorus
Aint it funny how life changes
You wake up aint nothing the same and life changes
You cant stop it, just hop on the train, and
You never know whats gonna happen
You make your plans and you hear God laughing
Life changes, and I wouldnt change it for the world, the world, oh no
And I wouldnt change it for the world, the world, oh no
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Olly Murs - Troublemaker ft. Flo Rida

lyrics
(Flo Rida) You're a troublemaker You're a troublemakerYou aint nothing but a troublemaker girl(Olly Murs) Y...


No rating ,rating yet
Santa Claus Is Comin' To Town - Jessie J

lyrics
Intro You better watch out, you better not cry You better not pout, Im telling you why Santa Claus is comin...


No rating ,rating yet
DAMN GOOD - TIEN TIEN x AAZUKI

lyrics
I love your vibe and you love mine. Thank you for being with me. Without you, nothing could be perfect. I fe...


No rating ,rating yet
Jay Rock ft. Kendrick Lamar - Hood Gone Love It

lyrics
Keeping it G aint nuttin, you aint gotta like it cause the hood gone love it You aint gotta like it cause the...


No rating ,rating yet
Animals - Maroon 5

lyrics
Baby Im preying on you tonight Hunt you down eat you alive Just like animals Animals Like animals Maybe ...


Youth - Troye Sivan

lyrics
Verse 1 What if, what if we run away? What if, what if we left today? What if we said goodbye to safe and s...


No rating ,rating yet
System Of A Down - A.T.W.A

lyrics
Hey you, see me, pictures crazy, All the world Ive seen before me passing by, Ive got, nothing, to gain, to ...


No rating ,rating yet
KONGOS - I'm Only Joking

lyrics
There is a song Youre trembling to its tune At the request of the moon Licking her chops She looks at the ...


No rating ,rating yet
DragonForce - Trail of Broken Hearts

lyrics
Here we are, far beyond the distant sky Seen all the world and how the story will be over Through the snow a...


No rating ,rating yet
Faded - Kim Petras ft. Lil Aaron

lyrics
They wanna squeeze you when youre warm When its cold they aint around They crowd around you when you up Then d...


Waiting for progressing
Loading data...