All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Lie To Me - Steve Aoki , Ina Wroldsen "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Steve Aoki
Release year:2018

Lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie
You used to like me touching you
You used to feel the sparks
I used to make you love with madness
I used to have your heart
You used to keep your hand in the small of my back
I used to make you glow
We used to become one like magnets
And now you gonna go, oh
And I dont wanna know, ah
Baby can we turn back the time?
Turn the clocks to when you were mine
If you dont wanna stay
If theres no other way
Then baby lie to me
Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie
Then baby lie to me
Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie
I dont know what you want from me
But you can have it all
I promise Ill be all youre after
Just dont walk out the door
So look me in the eyes, let me show you my truth
I promise not to cry
No, dont get down to tie your laces
Dont say whats on your mind, oh no
Cause I dont wanna know, oh
Baby can we turn back the time?
Turn the clock so when you were mine
If you dont wanna stay
If theres no other way
But baby lie to me
Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie
Then baby lie to me
(Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie)
Baby lie to me
(Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie)
Then baby lie to me, oh no
(Lie, lie, lie, lie, lie)
Maybe we can just be your lie
(Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie)
Ill be good, I promise this time
(Lie, lie, lie, lie, lie
Lie, lie, lie, lie, lie, lie)
If you dont wanna stay
(Lie, lie, lie, lie, lie)
If theres no other way
(Lie, lie, lie)
Then baby lie to me
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Fly - Avril Lavigne

lyrics
Theres a light inside of all of us Its never hiding you just have to light it Its the one thing that you gotta...


No rating ,rating yet
Lil Nas X - MONTERO (Call Me By Your Name)

lyrics
[Verse 1] I caught it bad yesterday You hit me with a call to your place Ain't been out in a while anyway ...


No rating ,rating yet
Drake Bell - I Know

lyrics
All alone Guess again Youve been known To take the hand of any man Who will fill your fanta See you there...


No rating ,rating yet
Shinedown - How Did You Love

lyrics
You can have a sound of the thousand voices calling your name You can have the light of the world blind you, ...


No rating ,rating yet
Amber Liu - Other People

lyrics
Things I shouldn't think about Wear my heart underneath my sleeves Waking up to restless dreams Need to rep...


No rating ,rating yet
Lil Peep - Awful Things ft. Lil Tracy

lyrics
Bother me, tell me awful things You know I love it when you do that Helps me get through this without you Both...


No rating ,rating yet
NLE Choppa - Famous Hoes

lyrics
Intro CashMoneyAP Oh, no Oh, no, oh Oh, oh no NLE the top Shotta I got the bun like I gotta Chorus G...


No rating ,rating yet
I Miss U - Alok , Selva

lyrics
Ive been thinking bout us Ive been thinking bout making this right Thinking bout holding on Writing this song ...


No rating ,rating yet
Travis Scott - STARGAZING

lyrics
Rollin, rollin, rollin, got me stargazin (yeah, yeah, yeah) Sippin on purp, feelin like the Barre Baby (its l...


No rating ,rating yet
Now And Forever - Richard Marx

lyrics
Whenever Im weary From the battles that rage in my head You make sense of madness When my sanity hangs by a th...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...