All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Lecrae - Over The Top"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Lecrae
Release year:2020

Over the top, uh (top)
Ain't none left though (none left)
Saw my spot though (spot)
I'm off the shelf, uh (money)
Over the top, uh (price)
Ain't none left though (ain't none left)
I'm off the shelf, uh (no stock)
I'm outta stock, uh, yeah (yeah, yeah)
Over the top for real (real)
Over the top for real (real)
Over the top for real (real)
Price won't drop, for real? (No, no)
Over the top for real (what)
Over the top for real (yeah)
Over the top
Checking the stock
It's 'bout to pop for real
Got a Nike deal
All I see is checks (lil' boy)
They on Instagram
Flexing for respect (lil' boy)
You can rent a jet
I don't care, I fly coach (lil' boy)
Tell the captain, they be cappin'
Most of y'all broke
I got 50 on me (50)
I made a milli just being holy (whoa)
I kept a Benz and I had a Rover (whoa)
Walked in the jewelry, store bought a Rollie (whoa)
Billboard number 1, did that (did it)
Independent label, I built that (did it)
Illuminati rumors, I killed that (did it)
Arena full of people, I filled that (who cares?)
Yeah
Climbed the ladder
Hit the top (top)
Touch the stars
It wasn't hot (hot)
These rappers hoping they don't flop (woo)
And all of this the Devil's plot (God)
I got awards, a lot of plaques
But they don't keep my soul intact (nah)
You lose your mind and gain the racks
The fame a drug, the same as crack
Over the top, uh (top)
Ain't none left though (none left)
Saw my spot though (spot)
I'm off the shelf, uh (money)
Over the top, uh (price)
Ain't none left though (ain't none left)
I'm off the shelf, uh (no stock)
I'm outta stock, uh, yeah (yeah, yeah)
Over the top for real (real)
Over the top for real (real)
Over the top for real (real)
Price won't drop, for real? (No, no)
Over the top for real (watch)
Over the top for real (yeah)
Over the top
Checking the stock
It's 'bout to pop for real
Yeah, huh, met your favorite rappers
They was made of flesh (lil' boy)
Seen 'em run up checks
Still end up depressed (lil' boy)
I been doing this so long
I don't get nervous (don't get nervous)
You can have the perks
I'd rather have a purpose
All the talk
Made it over that (over that)
Now I'm over that (over that)
Jesus Christ
Retro Nikes
I'm the overlap (woo)
I met presidents
Bought a new residence (woo)
They just cap a lot
I got evidence
Living testimony
What they want, I done had it
I kept it on me
All that fame and that power
Just crept up on me
Only God could deliver me
Keep me holy
I been over the top in a real way
I thank God for the stock and the bill pay
But just give me a peace of mind
A piece of land and my God
And I promise, I'm trill mane
Over the top, uh (top)
Ain't none left though (none left)
Saw my spot though (spot)
I'm off the shelf, uh (money)
Over the top, uh (price)
Ain't none left though (ain't none left)
I'm off the shelf, uh (no stock)
I'm outta stock, uh, yeah (yeah, yeah)
Over the top for real (real)
Over the top for real (real)
Over the top for real (real)
Price won't drop, for real? (No, no)
Over the top for real (watch)
Over the top for real (yeah)
Over the top
Checking the stock
It's 'bout to pop for real
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Shake It Off - Taylor Swift

lyrics
I stay out too late, got nothin in my brain Thats what people say, mmm hmm, thats what people say, mmm hmm I g...


No rating ,rating yet
Bryan Adams - Please Forgive Me

lyrics
It still feels like our first night together Feels like the first kiss Its getting better baby No one can b...


Drake Bell - I Know

lyrics
All alone Guess again Youve been known To take the hand of any man Who will fill your fanta See you there...


No rating ,rating yet
Nessa Barrett - Pain

lyrics
[Verse 1] You took away my heart and Told me we were different Beautiful, with room to grow You left me in...


No rating ,rating yet
Her Last Words - Courtney Parker

lyrics
"Her Last Words" Just an average girl She always wore a smile She was cheerful and happy for a short while No...


No rating ,rating yet
YG - Stop Snitchin

lyrics
Bitch nigga, snitch nigga, ho nigga, bitch nigga Bitch nigga, snitch nigga, ho nigga, bitch nigga Bitch nigg...


No rating ,rating yet
bladee - Apple

lyrics
Intro Be a part of me Make it be a part of me Verse What can I say? Everything just happened to play ou...


No rating ,rating yet
Hard To Do - Gavin James

lyrics
Oh, Ive been thinking that I dont wanna leave That this house isnt home to me Im tired of losing everyone I se...


No rating ,rating yet
System Of A Down - Chop Suey!

lyrics
Wake up Grab a brush and put a little (makeup) Grab a brush and put a little Hide the scars to fade away the (...


No rating ,rating yet
Cat Stevens - Father and Son

lyrics
Its not time to make a change, Just relax, take it easy Youre still young, thats your fault, Theres so much...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...