All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Kanye West - Praise God "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Kanye West
Album:Donda
Release year:2021

That she wrote, Speech to the Young: Speech to the Progress Toward
Say to them, say to the down-keepers, the sun-slappers
The self-soilers, the harmony-hushers
Even if you are not ready for the day, it cannot always be night
Serve, flex, I do work (work), six, I'm like Mike
He's out of sight, woo, you done got me piped
Two-man like Ike, six out the spot (uh, uh)
Into the night
Yeah, I'm shaking the drop (drop)
I'm still up on top (aight)
I been had the bop (ooh-ooh)
The devil my opp, can't pay me to stop (It's lit)
My God at the top (La Flame)
We gon' praise our way out the grave, dawg
Living, speaking, praise God
Walking out the graveyard back to life
I serve, follow your worth, see with new sight, into the night (hey)
Yeah, this life I'm living (I'm living)
All the advice been tipped in (that thing)
Gave me that grip, no slipping (that grip)
Out of my mind, went tripping (my mind)
Tell me take two when I'm on one (I'm on)
That lookout like no one, kept it real tight like yo' son (yo' son)
Yeah (La Flame)
We gon' praise our way out the grave, dawg
Living, speaking, praise God
Walking out the graveyard back to life (hey)
I serve, follow your worth, see with new sight, into the night (hey)
Still on sight, huh, still outside
I just, huh, still outside, huh, still outside
Tame Imp-, Tame Impala
Tame Impala stay outside, huh
And I'm still outside, I'm still outside, still outside, huh
Let's get right, huh, let's get right, uh, let's get right, uh, huh
Let's get right, let's get (ayy, ayy, ayy), let's get right
Let's get (ayy, ayy, ayy), let's get- (hey)
Look at new scenes, I opened my life, I'm subject to memes
I signed a few -, I polished their dreams
An angel on Earth, come under my wing
Stop running your publishers-
They publish the headlines and say the wrong things
Y'all treat your Lord and Savior like renters' insurance
You know what I mean?
Bada the bada the boom, I bada the boom, I bada the bing
I need a new girl, my old one was mean
I had to let go, forgave all them evils that came to my shows
I channeled them bad bitches, all in abode
I challenge the trust, I challenge the turbulence
I came with the life
I gathered my sinners and asked if I'm right, let's get-
I just get right, bitch, huh
Let's get right, let's get right, let's get right, shh, shh
Ain't on sight, it's on sight
I don't know you, you, you, you, it's on sight
I don't know you, you, you, you (ayy, ayy), let's get right
Ayy, all of my niggas on Channel 5
I don't channel ten 'til it go time
Used to throw up my uncle's spaghetti
Been toting totes since before I was ready
Back when my mama told me that I was challenged
A single black woman, you know that she petty
I turned a heavy heart to two million dollars
I put that in totals, reverse out the day
I gotta, I gotta put on the Virgil one time
I snort the powder with magic one time
I know some white people serving no time
I gotta do it for me, do it for, pray for me
Doing it for all the ones' dying
I wanna do it for all the one's crying
I wanna, uh, uh, uh, let's get right, huh
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

The Wind - Cat Stevens

lyrics
I listen to the wind To the wind of my soul Where Ill end up well I think, Only God really knows Ive s...


No rating ,rating yet
Victoria Justice - Freak The Freak Out

lyrics
Are you listening? Hear me talk, hear me sing Open up the door Is it less? Is it more? When you tell me to...


No rating ,rating yet
Ranz and Niana - You Can Do It

lyrics
Yeah Ayy If I could do it (ayy) Then you could do it too If I could do it (ayy) Then you could do it too ...


No rating ,rating yet
Abba - Money, Money, Money

lyrics
I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay Aint it sad And still there never seems to ...


No rating ,rating yet
Scorpins - Rock You Like A Hurricane

lyrics
Its early morning, the sun comes out Last night was shaking and pretty loud My cat is purring, it scratches ...


No rating ,rating yet
Scorpions - Is There Anybody There

lyrics
Open my mind let me find new vibrations Tell me the way I must take to reach my destination And a place wher...


No rating ,rating yet
Rumors - Jake Miller

lyrics
Yeah, heh, rumors Yeah, we the word up on the streets They talk, talk, talk 'bout you and me Let's start ...


No rating ,rating yet
Issues - Julia Michaels

lyrics
Im jealous, Im overzealous When Im down, I get real down When Im high, I dont come down I get angry, baby, bel...


No rating ,rating yet
SABATON - Fields of Verdun

lyrics
As the drum roll started on that day Heard a hundred miles away A million shells were fired And the green f...


No rating ,rating yet
AC/DC - Shoot To Thrill

lyrics
All you women who want a man of the street But you dont know which way you want to turn Just keep a coming a...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...