All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Jason Derulo - Acapulco "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Jason Derulo
Album:Acapulco
Release year:2021

Jason Derulo
I can't read ya
My sexy Mona Lisa
Can't tell if you gon' leave here
Or if you wanna stay
Girl, just ease up
Don't yell at my two-seater
You say that you a freak, girl
But fall asleep at eight
Sheesh
But you're perfectly
Dysfunctional, you crazy
Like my mama, mama
Sheesh
Girl, you killing me
But you won't see me
With another lover
Baby, oh-oh
You're just a little loco
Like boats in Acapulco
I'm just riding the wave
Baby, oh-oh
You're just a little loco
Emotions like a yoyo
But I love you that way
Oh-oh
There's something 'bout a crazy lover
Oh-oh
I love you that way
Damn, that body
Dabble in Versace
Did I win the lottery
Or am I gonna pay?
Damn, you got me
Like bitcoin and like Dolce
I'm rich with you beside me
'Cause you're not coin-based
Sheesh
But you're perfectly
Dysfunctional, you crazy
Like my mama, mama
Sheesh
Girl, you killing me
But you won't see me
With another lover
Baby, oh-oh
You're just a little loco
Like boats in Acapulco
I'm just riding the wave
Baby, oh-oh
You're just a little loco
Emotions like a yoyo
But I love you that way, yeah
Sheesh
Girl, you're perfectly
Dysfunctional, you crazy
Like my mama
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Flo Rida - Wild Ones ft. Sia

lyrics
Hey I heard you were a wild one ooh If I took you home, itd be a home run Show me how you do I want to shut do...


No rating ,rating yet
[Nathan Sharp] All I See - Nightcore

lyrics
And its so typical of me To be so cynical of you I just keep running round in circles babe And yet I havent...


No rating ,rating yet
Sub Urban - Cirque

lyrics
Hear her talkin' 'bout that mainstream Got it real easy, like she got the call back Droppin' underneath that...


No rating ,rating yet
Green Day - Basket Case

lyrics
Do you have the time To listen to me whine About nothing and everything All at once I am one of those Mel...


No rating ,rating yet
The 1+1= 2 - Lou Bega

lyrics
Back on stage baby here I am I dont give a damn cause I entertain em I gotta mic in my left and a honey on m...


No rating ,rating yet
Something In The Way You Move - Ellie Goulding

lyrics
Its the strangest feeling Feeling this way for you Theres something in the way you move Something in the way y...


No rating ,rating yet
Snowman Slowed - Lil Drako

lyrics
Don't cry, snowman, not in front of me Who'll catch your tears if you can't catch me, darling If you can't c...


No rating ,rating yet
Delta Goodrem - Wings

lyrics
Verse 1 A beating drum, its in my lungs I breathe it in, it takes my breath away I dont look back, its just a ...


No rating ,rating yet
Set It Off - Horrible Kids

lyrics
Watch your step around these words cause theyre gonna get you Theyre gonna get you in the end I swear its no...


No rating ,rating yet
The Day You Went Away - M2M

lyrics
Well I wonder could it be When I was dreaming bout you baby you were dreaming of me Call me crazy call me bl...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...