All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "J.I. - Blame On Me"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:J.I the Prince of N.Y
Release year:2019

I don't like to go outside cause I can't stand the rain
I walk outside with all this pride 'cause I can't stand the pain
My eyes been open since I've seen the things you really do
Act like you know it all, but if only you really knew
I'm not gon' lie you caught me off guard 'cause I was feelin' you
So I started to move the way you move and now it's killin' you
Used to break her spine foreal
My niggas gon' ride foreal
Fuck up your jungle gym 'cause me and my niggas don't slide foreal
I look these niggas in they eyes before I sign a deal
I don't fuck with you, don't fuck with me 'cause you could die foreal
I think about the beans these niggas really tried to spill
There was no respect, it was life or death and we surviving still
You don't know how it feels so I gotta keep it real
You better watch what you say don't come out your face 'cause you can get killed
Niggas talk shit everyday 'cause they feel a way so fuck how they feel
Really it's fuck how they feel, I think it's time I keep it real
I ain't got nothin' to say, when I feel like I'm buggin', I pray
I got a new bitch and yeah we do shit, but I ain't gon' fuck her the same
Got treated like shit, she see I'm the shit, so now she gon' fuck up my name
And niggas who said I was ass to go eat her ass when I'm runnin' the game
Play with my heart like that, I ain't think it would start like that
When I open my eyes, I can't see shit 'cause I be in the dark like that
I treated you good when nobody would, I played my part like that
You fuckin' around, you gotta let me know so I don't get my heart attached
I know what you do before you do it, you ain't slick like that
I could do what you do to me to you, but I don't get like that
You did what you did for way too long 'cause you ain't shit like that
I used to make you touch your toes, and give you dick like that
These bullet holes could fuck up your clothes, you could get hit like that
I traveled this road, I been on my own, I'm taking trips like that
I puff, puff, puff and I don't pass, I'm smokin' splifs like that
I know I'm still young, but I grew up fast, I ain't no kid like that
You be on some sucker shit, you think you fuckin' slick
Hit it from the back and then I dip 'cause I can't trust no bitch
How could you change on me, gotta take it to the grave with me
I gave you a chance when I should have so put the blame on me
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Keep Holding On - Avril Lavigne

lyrics
Youre not alone together we stand Ill be by your side you know Ill take your hand when it gets cold and i...


No rating ,rating yet
Tee Grizzley - Pray For The Drip (ft. Offset)

lyrics
Hey, woo Helluva made this beat baby Woo My cousin said, "This how you do it" Let the dope money hide in t...


No rating ,rating yet
In The Name Of Love - J.Fla

lyrics
If I told you this was only gonna hurt If I warned you that the fires gonna burn Would you walk in? Would you ...


No rating ,rating yet
Korn - Love & Meth

lyrics
Feelings you see Are so hard to believe All the chaos I have in my heart Devils I make and the love can rel...


No rating ,rating yet
Alexandra Stan - Lemonade

lyrics
Just put behind you all the problems that we shared Look into the sun, youll see me and you Cause now you have...


No rating ,rating yet
Bodak Yellow - Cardi B

lyrics
Said little bitch, you cant fuck with me If you wanted to These expensive, these is red bottoms These is blood...


No rating ,rating yet
Glass Animals - Heat Waves

lyrics
Intro] (Last night, all I think about is you) (Don't stop, baby, you can walk through) (Don't want, baby, t...


No rating ,rating yet
Sin Shake Sin - Can't Go To Hell

lyrics
Walk right in all you sinners and saints Tonight's the night we're gonna take off these chains Some wounds w...


No rating ,rating yet
Trippie Redd - Snake Skin

lyrics
Aye Bitch so bad with the snakeskin, aye Foreign do the dash, you know Im racin All my racks the fuckin sam...


No rating ,rating yet
Travis Porter - Bring it Back

lyrics
Run and hit that p**** like a crash dummy Bend it over, touch ya toes Shake that a** for me Bounce that a**...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...