All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Inconsolable - Backstreet Boys"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Backstreet Boys
Genre:Rock, Pop
Release year:2009

I close the door
Like so many times, so many times before
Felt like a scene on the cutting room floor
When I let you walk away tonight
Without a word

I try to sleep yeah
But the clock is stuck on thoughts of you and me
A thousand more regrets unraveling
If you were here right now
I swear Id tell you this

Baby, I dont wanna waste another day
Keeping it inside its killing me
cause all I ever want, it comes right down to you to you
I wish that I could find the words to say
Baby, I would tell you every time you leave
Im inconsolable

I climb the walls, yeah
I can see the edge
But I cant take the fall, no
Ill never write the number
So I cannot make the call
Maybe cause I know
Youll always be with me
In the possibility

Baby, I dont wanna waste another day (another day)
Keeping it inside its killing me
Cause all I ever want, it comes right down to you to you
I wish that I could find the words to say
Baby, I would tell you every time you leave
Im inconsolable

Oh no no no
I dont wanna be like this
I just wanna let you know
Everything that Im holding
Is everything i cant let go (cant let go)

Cuz baby, I dont wanna waste another day (another day)
Keeping it inside its killing me
Cause all I ever want, it comes right down to you to you
I wish that I could find the words to say
Baby, I would tell you every time you leave
Im inconsolable

Dont you know it baby
I dont want to waste another day

Im wishing that I could find the words to say
Baby, I would tell you every time you leave
Im inconsolable
Yeah-yeah-yeah
Oh-oh

Im inconsolable
Wow-oh-oh-yeah-oh
Im inconsolable
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Girl From Ipanema - Susan Wong

lyrics
Tall and tan and young and lovely, the girl from Ipanema goes walking And when she passes, each one she passes...


No rating ,rating yet
The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

lyrics
I gotta feel I gotta feeling, that tonight, that tonight That tonight's gonna be a good, good, good, good, g...


No rating ,rating yet
Matchbook Romance - Monsters

lyrics
Girl, whats come between you and me? Look right through me I wont let it go I cant help this feeling anymor...


No rating ,rating yet
Never Be Alone - TheFatRat

lyrics
You, youre gonna break my heart Youre gonna tear it apart No matter what you do Ill still be there for you And...


No rating ,rating yet
Halsey - Colors

lyrics
Your little brother never tells you but he loves you so You said your mother only smiled on her TV show Your...


No rating ,rating yet
Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us

lyrics
Return of the Mac, get em What it is What it does What it is What it isn't Looking for a better way to ge...


No rating ,rating yet
Bring Me The Horizon - Throne

lyrics
Remember the moment you left me alone and Broke every promise you ever made I was an ocean, lost in the open...


No rating ,rating yet
AC/DC - Demon Fire

lyrics
He loves to drive 'em crazy with his evil lips Great guns are blazing, what a deadly trip Yeah, born of no f...


No rating ,rating yet
DJ Khaled - You Stay ft. Meek Mill, J Balvin, Lil Baby, Jeremih

lyrics
Sabes bien que fue un engaño Lo que me hiciste fue un pecado Así mismo me engañaste Y lloras hoy porque fal...


No rating ,rating yet
Nicki Minaj - Right By My Side (Explicit) ft. Chris Brown

lyrics
It all comes down, to this I miss your, morning kiss I wont lie, Im feeling it You dont know, Im missing it...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...