All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Hey, Soul Sister Remix - Train"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Train (Psyrex Remix)
Release year:2015

Hey, hey, hey

Your lipstick stains
On the front lobe of my left-side brains
I knew I wouldnt forget you
And so I went and let you
Blow my mind

Your sweet moonbeam
The smell of you in every single dream
I dream
I knew when we collided
Youre the one I have decided
Whos one of my kind

Hey, soul sister
Aint that Mr. Mister
On the radio, stereo?
The way you move aint fair, you know
Hey, soul sister
I dont wanna miss
A single thing you do tonight

Hey, hey, hey

Just in time
Im so glad you have a one-track mind
Like me
You gave my life direction
A game-show love connection
We cant deny

Im so obsessed
My heart is bound to beat right out of my untrimmed chest
I believe in you, like a virgin, youre Madonna
And Im always gonna wanna
Blow your mind

Hey, soul sister
Aint that Mr. Mister
On the radio, stereo?
The way you move aint fair you know
Hey, soul sister
I dont wanna miss
A single thing you do tonight

Way you can cut a rug
Watching yous the only drug
I need
So gangster, Im so thug
Youre the only one Im dreaming of

You see
I can be myself now finally
In fact theres nothing I cant be
I want the world to see youll be
With me

Hey, soul sister
Aint that Mr. Mister
On the radio, stereo?
The way you move aint fair you know
Hey, soul sister
I dont wanna miss
A single thing you do tonight

Hey, soul sister
I dont wanna miss
A single thing you do tonight
Hey, hey, hey, tonight
Hey, hey, hey, tonight
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

YUNGBLUD - Falling Skies ft. Charlotte Lawrence

lyrics
Even though the sky is falling down Dont let me go Dont let me go Even though the sky is falling down Dont...


No rating ,rating yet
Bullet for my Valentine - Say Goodnight

lyrics
Heavens waiting for you Just close your eyes And say goodbye Hearing your pulse Go on and on and on I liv...


No rating ,rating yet
Twenty One Pilots - Trees

lyrics
I know Where you stand Silent In the trees And thats Where I am Silent In the trees Why wont you speak...


No rating ,rating yet
TheFatRat - Electrified

lyrics
No warning, in a flash of light Don't need no warning, this feeling's right Vibrations chill through my bone...


No rating ,rating yet
Summertime Of Our Lives - Cody Simpson

lyrics
1. Everyday at twilight When the sun turns red in the sky I think of you on that shoreline Brushing your ha...


Christina Aguilera - 5. Desnudate

lyrics
[Verse 1] What is your indulgence, tell me what's your vice? Do you like it naughty? Do you like it nice? (D...


No rating ,rating yet
All You Need To Know (Acoustic) - Shane Filan

lyrics
Sometimes you got to go back to the start And glue back all the pieces that you took apart Sometimes you takes...


No rating ,rating yet
Yvngxchris - Foolin Around

lyrics
[Intro: Solange] Brown liquor Brown sugar, brown face Brown liquor Brown sugar, brown braids Black skin ...


No rating ,rating yet
JAY-Z - Blue Magic

lyrics
Roc-a-fella records The imperial Skateboard P Great Hova Yall already know what it is (Oh Shit!) Cmon! Ye...


No rating ,rating yet
Normani X Calvin Harris - Checklist

lyrics
Bad gal come whine pon it Hey, yeah Hey, yeah Hey, yeah, yeah, yeah I got the addy, I don’t need no GPSs (Uh, ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...