All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Eminem - The Ringer "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Eminem
Album:Kamikaze
Release year:2018

Yeah, yo Im just gonna write down my first thoughts
And see where this takes me,
Cause I feel like I wanna punch the world in the fuckin face right now
Yeah, let me explain just how to make greatness
Straight out the gate, Im bout to break you down
Aint no mistakes allowed, but make no mistake Im bout
To rape the alphabet, I may raise some brows
If I press the issue just to get the anger out (brrr)
Full magazine could take Staples out
Savage, but aint thinking bout no bank account
But bitch Im off the chain like Taylor Brown
Motherfucker, shut the fuck up when Im talkin, lil bitch
Im sorry, wait, whats your talent? Oh, critiquin
My talent? Oh, bitch, I dont know who the fuck yall are
To give a sub-par bar, even have an opinion of you
You mention me, millions of views, attention in news
I mention you, lose-lose for me, win-win for you
Billions of views, your ten cents are two
Skim through the music to give shit reviews
To get clicks, but bitch, you just lit the fuse
Dont get misconstrued, business as us
Shit-list renewed so get shit to do
Or get dissed cause
I just dont get what the fuck half the shit is that youre listening to
Do you have any idea how much I hate this choppy flow
Everyone copies though? Probably no
Get this fuckin audio out my Audi yo, adios
I can see why people like Lil Yachty, but not me though
Not even dissin, it just aint for me
All I am simply is just an emcee
Maybe "Stan" just isnt your cup of tea
Maybe your cups full of syrup and lean
Maybe I need to stir up shit
Preferably shake the world up if it were up to me
Paul wants me to chill, yall want me to ill
I should eat a pill, probably I will
Old me kill the new me, watch him bleed to death
I breathe on the mirror, I dont see my breath
Possibly Im dead, I must be possessed
Like an evil spell, Im E-V-I-L (evil, but spelled)
Jam a Crest white strip in the tip of my dick with an ice pick
Stick it in a vice grip, hang it on a spike fence
Bang it with a pipe wrench
While I take my ball sack and flick it like a light switch
Like Vice President Mike Pence
Back up on my shit in a Sidekick as I lay it on a spike strip
These are things that Id rather do than hear you on a mic
Since nine-tenths of your rhyme is about ice and
Jesus Christ man, how many times is someone gonna fuck on my bitch?
(Fuck my side chick!)
You wont ever see Em icy, but as cold as I get on the M-I-C
I polarize shit so the Thames might freeze
And your skull might split like I bashed you upside it
Bitch I got the club on smash like a nightstick (yeah)
Turn down for what? I aint loud enough
Nah, turn the Valium up!
Cause I dont know how Im gonna get your mouths to shut
Now when it doesnt matter what caliber I spit at
Ill bet a hundred thousand bucks
Youll just turn around and just be like, "Man, how the fuck
Sourpuss gonna get mad just cause his album sucks
And now he wants to take it out on us?" (Ooh-ooh)
But last week, an ex-fan mailed me a copy
Of The Mathers LP to tell me to study
Itll help me get back to myself and shell love me (ooh-ooh)
I mailed the bitch back and said if I did that
Id just be like everyone else in the fucking industry
Especially an effing Recovery clone of me
So finger-bang, chicken wang, MGK, Iggy Zae
Lil Pump, Lil Xan imitate Lil Wayne
I should aim at everybody in the game, pick a name
Im fed up with being humble
And rumor is Im hungry, Im sure you heard rumblings
I heard you wanna rumble like an empty stomach
I heard your mumblin but its jumbled in mumbo-jumbo
The era that Im from will pummel you
Thats what its comin to
What the fuck are you gonna do? Where you runnin to?
Im gonna crumble you and Ill take a number two
And dump on you if you aint Joyner
If you aint Kendrick or Cole or Sean then youre a goner
Im bout to bring it to anyone in this bitch who want it
I guess when you walk into BK you expect a Whopper
You can order a Quarter Pounder when you go to McDonalds
But if youre lookin to get a porterhouse you better go get Revival
But yall are acting like I tried to serve you up a slider
Maybe the vocals should have been auto-tuned
And you would have bought it
But sayin I no longer got it
Cause you missed the line and never caught it
Cause it went over your head, because youre too stupid to get it
Cause youre mentally retarded but pretend to be the smartest
With your expertise and knowledge, but youll never be an artist
And Im harder on myself than you could ever be regardless
What Ill never be is flawless, all Ill ever be is honest
Even when Im gone theyre gonna say I brought it
Even when I hit my forties like a fuckin alcoholic
With a bottle full of malt liquor
But I couldnt bottle this shit any longer
The fact that I know that Ima hit my bottom
If I dont pull myself from the jaws of defeat and rise to my feet
I dont see why yall even started with me
I get in beefs, my enemies die
I dont ceasefire til at least all are deceased
Im eastside, never be caught slippin
Now you see why I dont sleep
Not even a wink, I dont blink
I dont doze off, I dont even nod to the beats
I dont even close my fuckin eyes when I sneeze
"Aw, man! That BET cypher was weak, it was garbage
The Thing aint even orange, oh my God, thats a reach!"
Shout to all my colorblind people, each and every one of yall
If you call a fire engine green, aquamarine
Or you think water is pink
"Dawg, thats a date, " "Looks like an olive to me"
"Look, theres an apple!" "No its not, its a peach!"
So finger-bang, Pootie Tang, Burger King, Gucci Gang, Mookie, dang
Charlamagne gonna hate anyway
Doesnt matter what I say
Give me Donkey of the Day
What a way for 2018 to get underway
But Im gonna say everything that I wanna say
Welcome to the slaughterhouse, bitch (yeah)
Invite em in like a One A Day
Im not done (preach)
Cause I feel like the beast of burden
That line in the sand, was it even worth it?
Cause the way I see people turnin
Is makin it seem worthless
Its startin to defeat the purpose
Im watchin my fan base shrink to thirds
And I was just trying to do the right thing, but word
Has the court of public opinion reached a verdict
Or still yet to be determined?
Cause Im determined to be me, critique the worship
But if I could go back Id at least reword it
And say I empathize with the people this evil serpent
Sold the dream to that hes deserted
But I think its workin
These verses are makin him a wee bit nervous
And hes too scurred to answer me with words
Cause he knows that he will lyrically get murdered
But I know at least hes heard it
Cause Agent Orange just sent the Secret Service
To meet in person to see if I really think of hurtin him
Or ask if Im linked to terrorists
I said, "Only when it comes to ink and lyricists"
But my beef is more media journalists
(Hold up, hold up, hold up)
I said my beef is more meaty, a journalist
Can get a mouthful of flesh
And yes, I mean eating a penis
Cause they been pannin my album to death
So I been givin the media fingers
Dont wanna turn this to a counselling sesh
But they been puttin me through the ringer
So I aint ironin shit out with the press
But I just took this beat to the cleaners
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Gimme More - Britney Spears

lyrics
Every time they turn the lights down Just want to go that extra mile for you You public display of affection F...


No rating ,rating yet
The Temptations - Get Ready

lyrics
I never met a girl who makes me feel the way that you do (Its alright) Whenever Im asked who makes my dreams...


No rating ,rating yet
Scorpions - The Cross (feature Billy Corgan)

lyrics
Verse 1 Hey, do you remember me I finally found the strength to face The pain you made me feel I always he...


No rating ,rating yet
Taio Cruz - I Can Be

lyrics
Now I feel that this heart of mine has taken many falls Still sometimes the rain can turn into a waterfall T...


No rating ,rating yet
Jhené Aiko - Sativa ft. Rae Sremmurd

lyrics
Yeah, oh Oh, yeah Why you make it so complicated? Off the drink, we concentratin' I know you won't leave m...


No rating ,rating yet
Kool & The Gang - Celebration

lyrics
Yahoo! This is your celebration Yahoo! This is your celebration Celebrate good times, come on! (Lets celebra...


No rating ,rating yet
How Long - Charlie Puth

lyrics
Alright Ooh, yeah Ill admit, I was wrong, what else can I say, girl? Cant you blame my head and not my heart? ...


No rating ,rating yet
Mary, Did You Know? - Mary J. Blige

lyrics
Mary did you know that your baby boy will one day walk on water? Mary did you know that your baby boy will sav...


No rating ,rating yet
Evanescence - My Immortal

lyrics
Im so tired of being here Suppressed by all my childish fears And if you have to leave I wish that you woul...


No rating ,rating yet
Quality Control, Layton Greene, Lil Baby - Leave Em Alone ft. City Girls, PnB Rock

lyrics
Hitmaka Oh, I see Girl, you out here tryna be my wifey I'ma eat that p---- like it's ice cream Bet you ain...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...