All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Eminem - Superman "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Eminem
Release year:2002

Mm
You high baby?
Yeah
Yeah?
Ha ha ha
Talk to me
You want me to tell you somethin
Uh huh
I know what you wanna hear
Cause I know you want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
Im here to save you girl
Come be in Shadys world
I wanna grow together
Lets let our love unfurl
You know you want me baby
You know I want you too
They call me Superman
Im here to rescue you
I wanna save you girl
Come be in Shadys world
Oh boy you drive me crazy
Bitch you make me hurl
They call me Superman
Leap tall hoes in a single bound
Im single now
Got no ring on this finger now
Ill never let another chick bring me down
In a relationship, save it bitch, babysit? You make me sick
Superman aint savin shit, girl you can jump on Shadys dick
Straight from the hip, cut to the chase
Ill tell the motherfucking slut to her face
Play new games, say new names, ever since I broke up with whats her face
Im a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, Id rather have you whip my ass
Dont put out? Ill put you out
Wont get out? Ill push you out
Puss blew out, poppin shit
Wouldnt piss on fire to put you out
Am I too nice? Buy you ice
Bitch if you died, wouldnt buy you life
What you tryin to be, my new wife?
What you Mariah? Fly through twice
But I do know one thing though
Bitches they come, they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe Ill love you one day
Maybe well someday grow
Til then just sit your drunk ass on that fuckin runway hoe
Cause I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Your superman, your superman
Dont get me wrong
I love these hoes
Its no secret
Everybody knows
Yeah we fucked
Bitch so what?
Thats about as far as your buddy goes
Well be friends
Ill call you again,
Ill chase you around every bar you attend
Never know what kind of car Ill be in
Well see how much youll be partying then
You dont want that
Neither do I
I dont wanna flip when I see you with guys
Too much pride
Between you and I
Not a jealous man, but females lie
But I guess thats just what sluts do
How could it ever be just us two?
Never loved you enough to trust you
We just met and I just fucked you
But I do know one thing though
Bitches they come they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe Ill love you one day
Maybe well someday grow
Till then just sit your drunk ass on that fuckin runway hoe
I know you want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
Im here to save you girl
Come be in Shadys world
I wanna grow together
Lets let our love unfurl
You know you want me baby
You know I want you too
They call me Superman
Im here to rescue you
I wanna save you girl
Come be in Shadys world
Oh boy you drive me crazy
Bitch you make me hurl
First thing you said
Im not phased,
I hang around big stars all day,
I dont see what the big deal is anyway,
Youre just plain ol Marshall to me
Ooh yeah girl run that game
Hailie Jade I love that name,
Love that tattoo, whats that say?
Rot in pieces aw thats great
First off you dont know Marshall
At all so dont grow partial
Thats ammo for my arsenal
Ill slap you off that bar stool
There goes another lawsuit
Leave hand prints all across you
Good lordy-wody you must be gone off that water bottle
You want what you cant have
Ooh girl thats too damn bad
Dont touch what you cant grab
End up with two back hands
Put Anthrax on a Tampax and slap you til you cant stand
Girl you just blew your chance
Dont mean to ruin your plans
But I do know one thing though
Bitches they come they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe Ill love you one day
Maybe well someday grow
Til then just sit your drunk ass on that fuckin runway hoe
I know you want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
Im here to save you girl
Come be in Shadys world
I wanna grow together
Lets let our love unfurl
You know you want me baby
You know I want you too
They call me Superman
Im here to rescue you
I wanna save you girl
Come be in Shadys world
Oh boy you drive me crazy
Bitch you make me hurl
Cause I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Your superman, your superman
Cause I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Your superman, your superman
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Ariana Grande - bloodline

lyrics
Because Im trying to do the best I can And they cant find something to satisfy me, ugh Mmm, yeah, yuh Even ...


No rating ,rating yet
Juice WRLD - Blood On My Jeans

lyrics
[Intro] Damn, I tried to stop, oh Baby (808 Mafia), baby (Baby), baby (Baby), babe You literally are my eve...


No rating ,rating yet
Will Smith - Gettin' Jiggy Wit It

lyrics
On your mark ready set lets go Dance floor pro I know you know I go psycho when my new joint hit Just cant ...


No rating ,rating yet
twenty one pilots: Guns For Hands

lyrics
I know what you think in the morning When the sun shines on the ground And shows what you have done It show...


No rating ,rating yet
Stabbing Westward - Save Yourself

lyrics
I know your life is empty And you hate to face this world alone So you're searching for an angel Someone wh...


No rating ,rating yet
O Holy Night - Ellie Goulding

lyrics
O Holy Night The stars are brightly shining It is the night of our dear Saviors birth Long lay the world in...


No rating ,rating yet
lovelytheband - broken

lyrics
I like that youre broken Broken like me Maybe that makes me a fool I like that youre lonely Lonely like me...


No rating ,rating yet
Every Time We Touch (Slow Version) | Cascada | Red Films Corp.

lyrics
Verse 1 I still hear your voice when you sleep next to me I still feel your touch in my dream (In my dream) ...


No rating ,rating yet
A Different Corner - Shayne Ward

lyrics
Id say love was a magical thing Id say love would keep us from pain Had I been there? Had I been there? I...


No rating ,rating yet
Bishop Briggs - River

lyrics
Like a river, like a river, sh- Like a river, like a river, sh- Like a river, like a river Shut your mouth and...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...