All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Eminem - Superman "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Download this song
$0.99

Artist express:Eminem
Release year:2002

Mm
You high baby?
Yeah
Yeah?
Ha ha ha
Talk to me
You want me to tell you somethin
Uh huh
I know what you wanna hear
Cause I know you want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
Im here to save you girl
Come be in Shadys world
I wanna grow together
Lets let our love unfurl
You know you want me baby
You know I want you too
They call me Superman
Im here to rescue you
I wanna save you girl
Come be in Shadys world
Oh boy you drive me crazy
Bitch you make me hurl
They call me Superman
Leap tall hoes in a single bound
Im single now
Got no ring on this finger now
Ill never let another chick bring me down
In a relationship, save it bitch, babysit? You make me sick
Superman aint savin shit, girl you can jump on Shadys dick
Straight from the hip, cut to the chase
Ill tell the motherfucking slut to her face
Play new games, say new names, ever since I broke up with whats her face
Im a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, Id rather have you whip my ass
Dont put out? Ill put you out
Wont get out? Ill push you out
Puss blew out, poppin shit
Wouldnt piss on fire to put you out
Am I too nice? Buy you ice
Bitch if you died, wouldnt buy you life
What you tryin to be, my new wife?
What you Mariah? Fly through twice
But I do know one thing though
Bitches they come, they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe Ill love you one day
Maybe well someday grow
Til then just sit your drunk ass on that fuckin runway hoe
Cause I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Your superman, your superman
Dont get me wrong
I love these hoes
Its no secret
Everybody knows
Yeah we fucked
Bitch so what?
Thats about as far as your buddy goes
Well be friends
Ill call you again,
Ill chase you around every bar you attend
Never know what kind of car Ill be in
Well see how much youll be partying then
You dont want that
Neither do I
I dont wanna flip when I see you with guys
Too much pride
Between you and I
Not a jealous man, but females lie
But I guess thats just what sluts do
How could it ever be just us two?
Never loved you enough to trust you
We just met and I just fucked you
But I do know one thing though
Bitches they come they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe Ill love you one day
Maybe well someday grow
Till then just sit your drunk ass on that fuckin runway hoe
I know you want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
Im here to save you girl
Come be in Shadys world
I wanna grow together
Lets let our love unfurl
You know you want me baby
You know I want you too
They call me Superman
Im here to rescue you
I wanna save you girl
Come be in Shadys world
Oh boy you drive me crazy
Bitch you make me hurl
First thing you said
Im not phased,
I hang around big stars all day,
I dont see what the big deal is anyway,
Youre just plain ol Marshall to me
Ooh yeah girl run that game
Hailie Jade I love that name,
Love that tattoo, whats that say?
Rot in pieces aw thats great
First off you dont know Marshall
At all so dont grow partial
Thats ammo for my arsenal
Ill slap you off that bar stool
There goes another lawsuit
Leave hand prints all across you
Good lordy-wody you must be gone off that water bottle
You want what you cant have
Ooh girl thats too damn bad
Dont touch what you cant grab
End up with two back hands
Put Anthrax on a Tampax and slap you til you cant stand
Girl you just blew your chance
Dont mean to ruin your plans
But I do know one thing though
Bitches they come they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe Ill love you one day
Maybe well someday grow
Til then just sit your drunk ass on that fuckin runway hoe
I know you want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
Im here to save you girl
Come be in Shadys world
I wanna grow together
Lets let our love unfurl
You know you want me baby
You know I want you too
They call me Superman
Im here to rescue you
I wanna save you girl
Come be in Shadys world
Oh boy you drive me crazy
Bitch you make me hurl
Cause I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Your superman, your superman
Cause I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
I cant be your superman
Cant be your superman
Cant be your superman
Your superman, your superman
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

The Weeknd - Blinding Lights

lyrics
Yeah I been tryna call I been on my own for long enough Maybe you can show me how to love, maybe Im going ...


No rating ,rating yet
Christina Aguilera - So Emotional

lyrics
Its either black or white thats right Were making love or in a fight Sometimes you make me so blue But then...


No rating ,rating yet
Lindsey Stirling - Lose You Now feat. Mako

lyrics
I wish I could remember every second we had I know I tried to count 'em all one by one, one by one But you d...


No rating ,rating yet
Habits (Stay High) - Tove Lo

lyrics
I gotta stay high all the time To keep you off my mind Ooh-ooh, ooh-ooh High all the time To keep you off my m...


No rating ,rating yet
Pretty's On The Inside -Chloe Adams

lyrics
I don't look like her She's in all the magazines So much prettier than me You don't know it hurts Staring ...


No rating ,rating yet
Alesso - Heroes (We Could Be) ft. Tove Lo

lyrics
We go hideaway in daylight We go undercover when under sun Got a secret side in plain sight Where the stree...


No rating ,rating yet
Chase Atlantic- Into It

lyrics
Yeah, Ive been catching planes for the fun of it Then Ive been watching fame turn to punishment The weathers...


No rating ,rating yet
Regard - Ride It

lyrics
[Chorus] Ride it, we're all alone Ride  it, just lose control Ride  it, ride it, come touch my soul Ride i...


No rating ,rating yet
Anna Clendening - To My Parents

lyrics
Im sorry mum and dad, I know I messed up bad I shouldve, shouldve done, shouldve done better Im sorry mum an...


No rating ,rating yet
Christina Perri - A Thousand Years

lyrics
Heart beats fast Colors and promises How to be brave? How can I love when Im afraid to fall But watching y...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...