All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Dynamite - Taio Cruz"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Artist express:Taio Cruz
Album:Rokstarr
Release year:2009

I came to dance dance dance dance
I hit the floor cuz thats my plans plans plans plans
Im wearing all my favorite brands brands brands brands
Give me some space for both my hands hands hands hands
Cuz this goes on and on and on
and it goes on and on and on
I throw my hands up in the air somtimes
Saying heyy ohh
Gotta let go
I wanna celebrate and live my life
Saying heyy ohh
Baby lets go
Cuz we gon rock this club
We gon go all night
We gon light it up
Like its dynamite
Cuz I told you once
Now i told you twice
We gon light it up
Like its dynamite
I came to move move move move
Get out the way we have my crew crew crew crew
Im in the club so Im gonna do do do do
Just drop the phone
I came here to do do do do yeah yeah
Cuz it goes on and on and on
And it goes on and on and on yeahhhh
I throw my hands up in the air sometimes
Saying heyy ohh
Gotta let go
I wanna celebrate and live my life
Saying heyy ohh
Baby lets go
Cuz we gon rock this club
We gon go all night
We gon light it up
Like its dynamite
Cuz I told you once
Now i told you twice
We gon light it up
Like its dynamite
Im gonna take it all out
Im gonna be the last one standing
Im over all
Im gonna be the last one landing
Cuz I I believe it
And I I
I just want it all
I just want it all
Im gonna put my hands in the air
Hands in the air
Put your hands in the air
I throw my hands up in the air sometimes
Saying heyy ohh
Gotta let go
I wanna celebrate and live my life
Saying heyy ohh
Baby lets go
Cuz we gon rock this club
We gon go all night
We gon light it up
Like its dynamite
Cuz I told you once
Now i told you twice
We gon light it up
Like its dynamite
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Blackstreet - No Diggity ft. Dr. Dre, Queen Pen

lyrics
You know what I like the playettes No diggity, no doubt Play on playette, play on playette Yo dre, drop the ve...


Russ - Goodbye

lyrics
Goodbye, no use leading with our chins This is where our story ends Never lovers, ever friends Goodbye, let...


No rating ,rating yet
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky

lyrics
Sun is shinin in the sky There aint a cloud in sight Its stopped rainin everybodys in the play And dont you...


No rating ,rating yet
sapientdream - Pastlives

lyrics
[Intro] (Ooh, ooh, ooh) [Bridge] Past lives couldn't ever hold me down Lost love is sweeter when it's fi...


No rating ,rating yet
Miley Cyrus - Can't Be Tamed

lyrics
Like a Mafia For those who dont know me I can get a bit crazy Have to get my way yep Twenty four hours a day C...


No rating ,rating yet
Jennifer Lawrence - Hanging Tree

lyrics
Are you, are you Coming to the tree They strung up a man They say who murdered three Strange things did ha...


No rating ,rating yet
Andrea Bocelli - Can't Help Falling In Love

lyrics
Wise men say Only fools rush in But I can't help Falling in love with you. Shall I stay Would it be a sin...


No rating ,rating yet
Shawn Mendes - Something Big

lyrics
1, 2,3, 4 Whoa, oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh Whoa oh oh oh oh whoa oh oh oh oh oh oh Play the lotto y...


No rating ,rating yet
Rend Collective - My Lighthouse

lyrics
In my wrestling and in my doubts In my failures You wont walk out Your great love will lead me through You ...


No rating ,rating yet
Cold as Stone (Kaskade's Sunsoaked Mix) - Kaskade, Charlotte Lawrence

lyrics
I see it in your eyes Youre seconds from destroying me Ive said my last goodbye Now someone get me outta here ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...