All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Doja Cat - Kiss Me More ft. SZA"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Doja Cat
Release year:2021

We hug and yes, we make love
And always just say "Goodnight" (la-la-la-la-la)
And we cuddle, sure I do love it
But I need your lips on mine
Can you kiss me more?
We're so young, boy
We ain't got nothin' to lose, oh, oh
It's just principle
Baby, hold me
'Cause I like the way you groove, oh, oh
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, la-la-la-la
All on my tongue, I want it (la-la-la-la)
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la
All on my tongue, I want it
I, I feel like fuckin' somethin'
But we could be corny, fuck it
Sugar, I ain't no dummy, dummy
I like to say, what if, but if
We could kiss and just cut the rubbish
Then I might be on to somethin'
I ain't givin' you one in public
I'm givin' you hundreds, fuck it
Somethin' we just gotta get into
Sign first, middle, last, on the wisdom tooth
Niggas wishin' that the pussy was a kissin' booth
Taste breakfast, lunch and gin and juice
And that dinner just like dessert too
And when we French, refresh, gimme two
When I bite that lip, come get me too
He want lipstick, lip gloss, hickeys too, uh
Can you kiss me more?
We're so young, boy
We ain't got nothin' to lose, oh, oh
It's just principle
Baby, hold me
'Cause I like the way you groove, oh, oh
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, la-la-la-la
All on my tongue, I want it (la-la-la-la)
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la
All on my tongue, I want it
Say give me a buck, need that gushy stuff
Push the limit, no, you ain't good enough
All your niggas say that you lost without me
All my bitches feel like I dodged the county
Fuckin' with you feel like jail, nigga
I can't even exhale, nigga
Pussy like holy grail, you know that
You gon' make me need bail, you know that
Caught dippin' with your friend
You ain't even have man, lyin' on ya-, you know that
Got me a bag full of brick, you know that
Control, don't slow the pace if I throw back
All this ass for real
Drama make you feel
Fantasy and whip appeal
Is all I can give you
Can you kiss me more?
We're so young, boy
We ain't got nothin' to lose, oh, oh
It's just principle
Baby, hold me
'Cause I like the way you groove, oh, oh
Oh, darlin'
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, oh-la-la-la-la
All on my tongue, I want it
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, oh-la-la-la-la-la
All on my tongue, I want it
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Party Starter - Will Smith

lyrics
Git on the floor!!!!! Whoa! Im the Party Starter, You might have a good time but we party harder So, tell the ...


No rating ,rating yet
Deep Purple - Highway Star

lyrics
Nobody gonna take my car Im gonna race it to the ground Nobody gonna beat my car Its gonna break the speed ...


Cinderella - Heartbreak Station

lyrics
Waiting at the station Tears filling up my eyes Sometimes the pain you hide Burns like a fire inside Look ...


No rating ,rating yet
Ariana Grande - needy

lyrics
If you take too long to hit me back I cant promise you how Ill react But all I can say Is at least Ill wait...


No rating ,rating yet
Gianluca Vacchi, Sebastián Yatra - LOVE

lyrics
Vacchi Everybody needs a little bit of lovin, yeah Everybody needs a little bit of pain, mhmm Everybody nee...


No rating ,rating yet
Symphony - Sick Individuals, Nevve

lyrics
Verse 1 I try to understand the reason why weve been hiding Im waiting on a sign in neon lights Give me a s...


No rating ,rating yet
The Chainsmokers, Aazar - Siren

lyrics
[Verse] Three weeks down, but you're on the mend You swear that you're free from the passenger seat As we d...


No rating ,rating yet
Lil Durk - AHHH HA

lyrics
Ayy, this shit like videos, you hear me? Everything I say in this motherfucker all props (this shit is not re...


No rating ,rating yet
Lemon Demon - Touch-Tone Telephone

lyrics
I think it's time for you to know the awful truth The truth about me, and the truth about you 'Cause you're ...


No rating ,rating yet
Bmblb (feat. Casey Lee Williams) - Jeff Williams

lyrics
Theres a garden Where I go If you meet me there No one will know In the springtime In the sun We can be ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...