All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Cinderella - Long Cold Winter "

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Long Cold Winter
Release year:2012

Ive been down
Ive been cryin in the dead of night
Ive been tryin, ive been tryin
To find the time to make it right
Its gonna be a long cold winter
Long cold winter without your love
Ive been walkin
Ive been freezin
Freezin from a love i left behind
Ive been searchin, ive been searchin
Cant find my peace of mind
Its gonna be a long cold winter
Long cold winter without your love
Ive been down ooo, ive been down yea
Baby baby baby ooo im freezin
Im freezin, im freezin, im cold
So so so cold
Its gonna be a long cold winter
Long cold winter without your love yea
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Mac Ayres - Get to You Again

lyrics
Mmm I guess we'll meet again, my friend It's not so often that you come around Until our track has seen its...


No rating ,rating yet
Velozes e Furiosos Desafio em Tóquio - My Life Be Like

lyrics
My life be like Ooh, aah (yeah), ooh, ooh My life be like (yeah) Ooh, aah, ooh, aah (yeah), ooh, ooh Ooh, ...


No rating ,rating yet
Amy Winehouse - Back To Black

lyrics
[Verse 1] He left no time to regret Kept his dick wet with his same old safe bet Me and my head high And m...


No rating ,rating yet
As I Sleep - Tobtok , Adrian Lux , Charlee

lyrics
You sit down and watch me as I sleep You think that you want me You put your hand so gentle, on my cheek You s...


No rating ,rating yet
Dua Lipa - Levitating Featuring DaBaby

lyrics
Dance Woo-hoo If you wanna run away with me, I know a galaxy And I can take you for a ride (for a ride) I ...


No rating ,rating yet
Nea - Some Say

lyrics
Hmm, yeah, yeah, yeah, yeah I will find the time, we will find the timing 'Cause you are on my mind, I hope ...


No rating ,rating yet
Eminem - Cleanin' Out My Closet

lyrics
Wheres my snare? I have no snare in my headphones There you go Yeah Yo, yo Have you ever been hated or di...


No rating ,rating yet
Hovey Benjamin - Bruh

lyrics
Yeah I see you Bruh Bruh Bruh Bruh Bruh Bruh Bruh Bruh Bruh Bro Bruh Bruh Bruh Bro Bro Bro Br...


No rating ,rating yet
Motörhead - Enter Sandman

lyrics
Say your prayers, little one Dont forget, my son To include everyone I tuck you in, warm within Keep you f...


No rating ,rating yet
Chris Brown - Party ft. Gucci Mane, Usher

lyrics
Oh, hey Yeah, it's Breezy Yeah, yeah, yeah Pull up on your bitch, tell your man I'm sorry Hundred on my wr...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...