All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Brantley Gilbert - The Ones That Like Me"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Brantley Gilbert
Genre:Country
Release year:2017

Oh yeah
Ain't gonna lie, I can count on both hands
My down to ride 'til the day I die friends
To get them, I'd like to think
That I'm few and far between
Guys like me, you want in an alley with ya
Up a creek, ain't a doubt I'm gonna paddle with ya
Go to bat, go to church, go to battle with ya
They can say what they want about me, but
The ones that need me got me
The ones that doubt me can't stop me
Even the ones that said forget him
You can bet they ain't forgot me
Either wanna hit me or hold me
Those that hate me don't know me
And the ones that don't trust anybody trust me
Yeah, the ones that like me love me
Speak my mind, don't mind who's listenin'
I'll ask forgiveness, 'fore I ask permission
Least with me you know what you're gettin'
You may not get a thing about me, but
The ones that need me got me
The ones that doubt me can't stop me
Even the ones that said forget him
You can bet they ain't forgot me
Either wanna hit me or hold me
Those that hate me don't know me
And the ones that don't trust anybody trust me
Yeah, the ones that like me love me
Yeah, they love me
And I ain't perfect, I'm a simple man
I got a sinner's mind, but I can fold my hands
I ain't afraid to pray and I do know who I am, yeah
And the ones that need me got me
Ones that doubt me can't stop me
Even the ones that said forget him
Bet your ass they ain't forgot me
Either wanna hit me or hold me
Those that hate me don't know me
And the ones that don't trust anybody trust me
Yeah, the ones that like me love me
The ones that like me love me
And if you don't
Probably a pretty good chance I don't like you either
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Beyoncé - Partition

lyrics
Lemme hear you say "Hey Ms. Carter" Say, "Hey Ms. Carter", gimme sumn See me up in the club with fifty of th...


No rating ,rating yet
Evil Ways ~ Santana

lyrics
Youve got to change your evil ways, baby Before I stop loving you Youve go to change, baby Every word that ...


No rating ,rating yet
Kesha - Raising Hell ft. Big Freedia

lyrics
Intro: Kesha & Big Freedia Ooh, oh, oh, oh Lets go Verse 1: Kesha & Big Freedia Hallelujah Im still her...


No rating ,rating yet
Eagles - Canon

lyrics
[Intro] Fly, fly, fly, fly, fly, fly Fly, fly, fly, fly, fly, fly Fly, fly, fly, fly, fly, fly Fly, fly I...


No rating ,rating yet
Unbreak My Heart - Toni Braxton

lyrics
Dont leave me in all this pain. Dont leave me out in the rain. Come back and bring back my smile. Come and tak...


No rating ,rating yet
The Game - Ali Bomaye ft. 2 Chainz, Rick Ross

lyrics
Get my people out them chains nigga I mean handcuffs, time to man up Put my hands up? Fuck you sayin' bruh ...


No rating ,rating yet
Michael Jackson - She's Out of My Life

lyrics
s out of my life And I dont know whether to laugh or cry I dont know whether to live or die And it cuts lik...


No rating ,rating yet
Future -- How It Was Dir. by Be El Be

lyrics
Hit the block and sell drugs Thats exactly how it was Take the sprite and take the codeine And I pour me up...


No rating ,rating yet
MC Nick - Bad Boy!! (New 2010)

lyrics
You know what they say honey! Those ? belong in the water You betta watch out those guys are out for no good ...


No rating ,rating yet
Marshmello - Alone

lyrics
Im so alone Nothing feels like home Im so alone Trying to find my way back home to you Im so alone Nothing fee...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...