All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Brantley Gilbert - The Ones That Like Me"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Brantley Gilbert
Genre:Country
Release year:2017

Oh yeah
Ain't gonna lie, I can count on both hands
My down to ride 'til the day I die friends
To get them, I'd like to think
That I'm few and far between
Guys like me, you want in an alley with ya
Up a creek, ain't a doubt I'm gonna paddle with ya
Go to bat, go to church, go to battle with ya
They can say what they want about me, but
The ones that need me got me
The ones that doubt me can't stop me
Even the ones that said forget him
You can bet they ain't forgot me
Either wanna hit me or hold me
Those that hate me don't know me
And the ones that don't trust anybody trust me
Yeah, the ones that like me love me
Speak my mind, don't mind who's listenin'
I'll ask forgiveness, 'fore I ask permission
Least with me you know what you're gettin'
You may not get a thing about me, but
The ones that need me got me
The ones that doubt me can't stop me
Even the ones that said forget him
You can bet they ain't forgot me
Either wanna hit me or hold me
Those that hate me don't know me
And the ones that don't trust anybody trust me
Yeah, the ones that like me love me
Yeah, they love me
And I ain't perfect, I'm a simple man
I got a sinner's mind, but I can fold my hands
I ain't afraid to pray and I do know who I am, yeah
And the ones that need me got me
Ones that doubt me can't stop me
Even the ones that said forget him
Bet your ass they ain't forgot me
Either wanna hit me or hold me
Those that hate me don't know me
And the ones that don't trust anybody trust me
Yeah, the ones that like me love me
The ones that like me love me
And if you don't
Probably a pretty good chance I don't like you either
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Green Day - Father Of All…

lyrics
I woke up to a message of love choking up on the smoke from above I’m obsessed with the poison and us what ...


No rating ,rating yet
Juice WRLD - Bandit ft. NBA Youngboy

lyrics
Its funny, the shit I put on this song Aint gon sound nothin like the shit we was just doin Oh, yeah I just...


No rating ,rating yet
Doja Cat - Say So

lyrics
Day to night to morning, keep with me in the moment I'd let you had I known it, why don't you say so? Didn't...


No rating ,rating yet
One On One - Tujamo, Sorana

lyrics
Waiting for your knock on the door Youll be on your way, on your way to my place, boy Never get enough, I do...


No rating ,rating yet
China Anne McClain - Dynamite (from A.N.T. Farm)

lyrics
I throw my hands up in the air sometimes Saying Aoh Gotta let go And I wanna celebrate and live my life Sa...


No rating ,rating yet
yaeow - does it really matter?

lyrics
I don't think you understand I feel lonely in the crowd And I don't know why I'm like this But I rather be ...


No rating ,rating yet
Patrick Cowley - Menergy

lyrics
Menergy... Menergy... Menergy... The boys in the barroom Living it up, Shootin off energy. The guys on the...


No rating ,rating yet
Bullet For My Valentine - Worthless

lyrics
Youre worthless to me Have you nothing to say Cant you see what you doing to me You keep breaking me down ...


No rating ,rating yet
All The Way - Craig David

lyrics
Oh baby Baby Oh oh oh yeah Oh you know about the after party Oh ooh Oh yeah Alright If you know you gon be hit...


No rating ,rating yet
Christina Aguilera - I Turn To You

lyrics
When Im lost, in the rain, in your eyes I know Ill find the light to light my way. When Im scared, losing gr...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...