All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Beastie Boys - Shake Your Rump"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$1.99

Artist express:Beastie Boys
Release year:1989

Now I rock a house party at the drop of a hat, yeah
I beat a biter down with an aluminum bat
A lot of people they be jonesin just to hear me rock the mic
Theyll be staring at the radio
Staying up all night
So like a pimp Im pimpin
I got a boat to eat shrimp in
Nothing wrong with my leg just B-boy limpin
Got arrested at the Mardi Gras for jumping on a float
My man MCAs got a beard like a billy goat
Oowah oowah is my disco call
MCA hu-huh, Im gettin rope yall
Routines, I bust, and the rhymes that I write
And Ill be busting routines and rhymes all night
Like eating burgers or chicken or youll be picking your nose
Im on time homie thats how it goes
You heard my style I think you missed the point
Its the joint
Mike D, yeah? With your bad self running things
Whats up with your bad breath onion rings
Well Im Mike D and Im back from the dead
Chillin at the beaches down at Club Med
Make another record cause the people they want more of this
Suckers they be saying they can take out Adam Horovitz
Hurricane you got clout
Other DJs hell take your head out
A puppet on a string Im paid to sing or rhyme
Or do my thing Im
In a lava lamp inside my brain hotel
I might be peakin or freakin but I rock well
The Patty Duke the wrench and then I bust the tango
Got more rhymes than Jamaica got Mango Kangols
I got the peg leg at the end of my stump
Shake your rump
Full clout yall
Full clout yall
And when the mic is in my mouth I turn it out yall
Full clout
Never been dumped cause Im the most mackinest
Never been jumped cause Im known the most packinest
Yeah weve got beef chief
Were knocking out teeth chief
And if you dont believe us you should question your belief Keith
Im like Sam the butcher bringing Alice the meat
Like Fred Flintstone driving around with bald feet
Should I have another sip no skip it
In the back of the ride and bust with the whippet
Rope a dope dookies all around the neck
Whoo ha got them all in check
Running from the law the press and the parents
Is your name Michael Diamond?
No mines Clarence
From downtown Manhattan the village
My style is wild and you know that it still is
Disco bag schlepping and youre doing the bump
Shake your rump
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Be Still My Heart - Galen Crew

lyrics
I will not run away, run away, run away from you. I want to stay with you, stay with you, until my time is thr...


I WANTED YOU - inna

lyrics
Lately I've been thinking about what I can do I've been stressing to fall back in love with you I'm so sorry...


No rating ,rating yet
Cheetah Tongue - The Wombats

lyrics
I cut off my head and my cheetah tongue I cant think straight and my mouth is numb Dont shut your eyes til we ...


Justin Bieber - Peaches ft. Daniel Caesar, Giveon

lyrics
I got my peaches out in Georgia (oh, yeah, shit) I get my weed from California (that's that shit) I took my ...


No rating ,rating yet
Jason Derulo - Pull Up

lyrics
I just got a brand new whip in the yard You can drive it when you want But you gotta keep that top down for ...


No rating ,rating yet
Cream - White Room

lyrics
In the white room with black curtains near the station Black roof country, no gold pavements, tired starlings...


No rating ,rating yet
Perfect Duet - Ed Sheeran , Beyoncé

lyrics
Ed Sheeran: I found a love for me Oh darling, just dive right in and follow my lead Well, I found a girl, b...


Doja Cat - Ain't Shit

lyrics
Man This happened one, two, three times too much These dumb-ass niggas Niggas ain't shit, come up in your c...


The Outfield - Your Love

lyrics
Josie's on a vacation far away Come around and talk it over So many things that I want to say You know I li...


No rating ,rating yet
Tauren Wells - Undefeated ft. KB

lyrics
Struck down, persecuted Under pressure, man thats how we do it We at war, we at war But have you even looke...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...