All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Arman Cekin & Faydee - Better Days ft. Karra"

 
00:00 / 00:00

Download song
Add songs to your playlist

Open in the app

Report bugs and song copyrights

Download this song
$0.99

Release year:2019

Run away, run away
Take your time keep saying a prayer
Recognize me when you sneak in
Don’t be cruel
Open up your heart and say

Hold on there will be better days gonna be better days
God oh god please help me I need someone that can guide me the right way the right way
I don’t need you to judge me I just need someone to love me the right way
We dream we hope we pray for better days
We dream we hope we pray for better days

Let it rain, let it rain
Every storm follow by a brighter day
Recognize love when u see it
Only you can open up your heart and say

Hold on there will be better days, there will be better days
God oh god please help me I need someone that can guide me the right way the right way
I don’t need you to judge me I just need someone to love me the right way
We dream we hope we pray for better days
We dream we hope we pray for better days
We dream we hope we pray for better days
Oh better days
Oh better days
Oh better days
Oh better days
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Phantom Sage - In The End

lyrics
In the end when I have gone words like fire on my tongue For all i know I could be there for you wait fore...


No rating ,rating yet
Kanye West - Runaway ft. Pusha T

lyrics
And I always find, yeah I always find somethin wrong You been puttin up wit my shit just way too long Im so ...


No rating ,rating yet
Ice Nine Kills - The American Nightmare

lyrics
Getting ready for bed at a regular time Is one of the most important habits you can learn David has probably...


No rating ,rating yet
Insane Clown Posse - Hokus Pokus

lyrics
Hokus Pokus "Serial slaughtering stranglers Jugging Juggling juggalos Folded, fat, floppy-tittied freaks ...


Rae Sremmurd - Perplexing Pegasus

lyrics
Ear Drummers Mike WiLL Made-It Jump in the Pegasus All kinda reckless, the necklace All kinda reckless, I ...


No rating ,rating yet
Beau - C'mon Please

lyrics
Come back to me i can set you free You don't wanna go alone, you don't wanna be with me We can relieve, you ...


No rating ,rating yet
DragonForce - Symphony Of The Night

lyrics
Hiding in the fog Where darkness meets the moonlight I will sing a melody til the morning comes Living for ...


No rating ,rating yet
Van Halen - 1984 - Drop Dead Legs

lyrics
Drop dead legs, pretty smile, Hurts my head, gets me wild Dig that steam, giant butt, Makes me scream, I ge...


No rating ,rating yet
Sin Shake Sin - Can't Go To Hell

lyrics
Walk right in all you sinners and saints Tonight's the night we're gonna take off these chains Some wounds w...


No rating ,rating yet
I Like Me Better - Lauv

lyrics
To be young and in love in New York City To not know who I am but still know that Im good long as youre here ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...