All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited

lyrics "Hymn For The Weekend (SeeB Remix) - Coldplay "

Hymn For The Weekend (SeeB Remix) - Coldplay


Download this song
$0.99

Oh, angel sent from up above
You know you make my world light up
When I was down, when I was hurt
You came to lift me up
Life is a drink and love's a drug
Oh, now I think I must be miles up
When I was a river dried up
You came to rain a flood
Ah-oh-ah-oh-ah
Got me feeling drunk and high
So high, so high
Ah-oh-ah-oh-ah
Now I’m feeling drunk and high
So high, so high
Feeling drunk and high
Feeling drunk and high
So high
Oh, angel sent from up above
I feel it coursing through my blood
Life is a drink, your love's about
To make the stars come out
Ah-oh-ah-oh-ah
Got me feeling drunk and high
So high, so high
Ah-oh-ah-oh-ah
Now I’m feeling drunk and high
So high, so high
Feeling drunk and high
Feeling drunk and high
So high
That we shoot across the sky
That we shoot across the
That we shoot across the sky
That we shoot across the
That we shoot across the sky
That we shoot across the
That we shoot across the sky
That we shoot across the
Songwriters: Chris Martin / Guy Berryman / Johnny Buckland / Marcos Tovar / Mikkel Eriksen / Scott Alan Zant / Tor Hermansen / Venor Yard / Will Champion
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Sheppard - Geronimo

lyrics
Can you feel it? Now its coming back we can steal it If we bridge this gap I can see you Through the curtains of the waterfall When I lost it Yeah you held my hand But I tossed it Didn't understand You were waiting As I dove into the waterfall So say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Can you feel my love? Bombs away Bombs away Bombs away Can you feel my love? Bombs away Bombs away Bombs away Say Geronimo! Well we rushed it Moving way to fast That we crushed it But it's in the past We can make this leap Through the curtains of the waterfall So say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Can you feel my love? Bombs away Bombs away Bombs away Can you feel my love? Bombs away Bombs away Bombs away Well I'm just a boy With a broken toy All lost and coy At the curtains of the waterfall So its here I stand As a broken man But I've found my friend At the curtains of the waterfall Now I'm falling down Through the crashing sound And you've come around At the curtains of the waterfall And you rushed to me And it sets us free So I fall to my knees At the curtains of the waterfall So say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Can you feel (Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo!) my love? Bombs away! Bombs away! Bombs away! (Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo!) Can you feel (make this leap, make this leap, make this leap) my love? Make this leap. Can you feel my love?


Last Goodbye - Clean Bandit , Tove Styrke , Stefflon Don

lyrics
I raise my voice, you slam the door I don't let up 'til your hearts on the floor Losing our minds, scream and we shout 'Til we forget what we fighting about Turns me into a monster We're no good for each other Lying in bed, miles apart We're side by side and alone in the dark There's no going back Back to when things were easy But there's something that I'd like to do Right before you leave me If this really is the end Then why don't you please come back to bed Come on and spend the night And let's say our last goodbye Baby don't walk away Don't wanna remember you this way Come on and spend the night And let's say our last goodbye I twist a nerve, I know it hurts It's time to stop boy we both make it worse Tossing and turns, you get no sleep I speculate on the secrets you keep Turn him into a monster We're no good for each other We should be done, both of us know Deep down the truth is we're better alone There's no going back Back to when things were easy But there's something that I'd like to do Right before you leave me Like we're just crying off a liquor kiss Spring my g-string Forget about the phone when I ring Grooving at the backseat, move up on me I will not forget anything Then we heading up from the guns go pow It's been only 50 seconds I've been all up on you now It's so sad to see that we couldn't be all up in the clouds And it's the last time I'll be all up in your mouth The ting where we have, we have fly, we're not shy, when I cry There's no going back Back to when things were easy But there's something that I'd like to do Right before you leave me If this really is the end Then why don't you please come back to bed Come on and spend the night And let's say our last goodbye Baby don't walk away Don't wanna remember you this way Come on and spend the night And let's say our last goodbye


No rating ,rating yet
Russ - What They Want

lyrics
They let us in the rap game I swear they let me in the motherfucking rap game Got a chick, I call her Lola She feel like the ocean Likes to drink and smoke some doja And I feel like smokin' Plus she good at charmin' cobras I feel like I'm chosen But she ain't the only one, no Got a chick, I call her Catia She be actin bougie The she came through and topped me off Now she just a groupie Got the aura of the mafia Her friends wish they knew me But they ain't the only ones, no no What they want, what they want, what they want Dollar signs, yeah, I know its what they want What they want, what they want, what they want Y'all ain't foolin' me at all I been at this shit for nine years, now they startin' to call I'm a DIY pioneer, they tryna get involved Yippee kiyay, aw yeah, 'bout to set it off I'm probably the only one yea Come correct when you approach me, I can size you up Takin' all the shots like Kobe, almost 81 Guess I gotta play the goalie and go and save me some I'm proabably the only one, ye-ah What they want, what they want, what they want Dollar signs, yeah, I know its what they want What they want, what they want, what they want Y'all ain't foolin' me at all Who wants my money, I'll tell you who I don't fuck with Who's pullin' strings, I'm just pointing out all the puppets What I'm demanding is fucking up all the budgets I'm smart as fuck, they be talkin' like I'm the dumbest But I know what they want from me Dollars, lotta stock in me It ain't nothin' personal It's business and I'm a commodity But honestly, Pop Pop would be turnin' in his grave The day I let someone else become the boss of me When there's a boss in me, I'll be damned What they want, what they want, what they want Dollar signs, yeah, I know its what they want What they want, what they want, what they want Y'all ain't foolin' me at all


No rating ,rating yet
Dethklok -- The Galaxy

lyrics
Darkness (darkness) The end of days Planets (planets) Kinetic haze Arrive (Arrive) The last dimension Reject (reject) the apprehension No matter We don't look back The storm Electric black This war Is formed in vengeance The story (the story) Has been predicted We are the dark and the light We have the power of time We are the serpents intertwined The galaxy will unite Perfect liars Promising us Can't stop the beast Got no other choice Unforgiving soulless nature Not gonna tame us gonna beat him Not gonna stop reaping The price is deth We make the pact we took our first breath fearless this is our quest that leads me on man the star-gates! Star-gates!!! GO!!! We are the dark and the light We have the power of time We are the serpents intertwined The galaxy will unite This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning Its all starting NOW! This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning This is the beginning Its all starting NOW!!!! Its all starting now!!! Its all starting now!!! Its all starting now!!! Its all starting now!


No rating ,rating yet
Boney M - Rasputin

lyrics
There lived a certain man in Russia long ago He was big and strong, in his eyes a flaming glow Most people looked at him with terror and with fear But to Moscow chicks he was such a lovely dear He could preach the bible like a preacher Full of ecstasy and fire But he also was the kind of teacher Women would desire RA RA RASPUTIN Lover of the Russian queen There was a cat that really was gone RA RA RASPUTIN Russia's greatest love machine It was a shame how he carried on He ruled the Russian land and never mind the Czar But the kasachok he danced really wunderbar In all affairs of state he was the man to please But he was real great when he had a girl to squeeze For the queen he was no wheeler dealer Though she'd heard the things he'd done She believed he was a holy healer Who would heal her son RA RA RASPUTIN Lover of the Russian queen There was a cat that really was gone RA RA RASPUTIN Russia's greatest love machine It was a shame how he carried on [Spoken:] But when his drinking and lusting and his hunger For power became known to more and more people The demands to do something about this outrageous Man became louder and louder "This man's just got to go!" declared his enemies But the ladies begged "Don't you try to do it, please" No doubt this Rasputin had lots of hidden charms Though he was a brute they just fell into his arms Then one night some men of higher standing Set a trap, they're not to blame "Come to visit us" they kept demanding And he really came RA RA RASPUTIN Lover of the Russian queen They put some poison into his wine RA RA RASPUTIN Russia's greatest love machine He drank it all and he said "I feel fine" RA RA RASPUTIN Lover of the Russian queen They didn't quit, they wanted his head RA RA RASPUTIN Russia's greatest love machine And so they shot him till he was dead [Spoken:] Oh, those Russians...


Can't Take My Eyes Off You - Joseph Vincent

lyrics
You're just too good to be true I can't take my eyes off you You'd be like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off you Pardon the way that I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There are no words left to speak But if you feel like I feel Please let me know that is real You're just too good to be true I can't take my eyes off you I love you baby And if it's quite all right I need you baby To warm the lonely nights I love you baby Trust in me when I say Oh pretty baby Don't bring me down I pray Oh pretty baby Now that I've found you stay And let me love you, baby Let me love you


No rating ,rating yet
Simple Plan - Summer Paradise ft. Sean Paul

lyrics
I gotta find my way back back to summer paradise Sean Paul, Simple Plan. My heart is sinking as I’m lifting Up above the clouds away from you And I can’t believe I’m leaving Oh I don’t kno-kno-know what I’m gonna do But someday I will find my way back to where Your name Is written in the sand (stay in my brain) ‘Cause I remember every sunset I remember every word you said We were never gonna say goodbye, yeah Singing la-la-ta-ta-ta Tell me how to get back to Back to summer paradise with you And I’ll be there in a heartbeat (quick time, quick time girl) Oh-oh I’ll be there in a heartbeat (quick time, quick time girl) Oh-oh (tell ‘em) My soul is broken Streets are frozen I can’t stop these feelings melting through And I’d give away a thousand days, oh Just to have another one with you (baby girl) Well, real life can wait (It can wait) I’m crashing like waves (yeah) Playing in the sand (me and you girl) Holding your hand (make some noise) ‘Cause I remember every sunset (I remember) I remember every word you said We were never gonna say goodbye Singing la-ta-ta-ta-ta Tell me how to get back to Back to summer paradise with you, (yeah) And I’ll be there in a heartbeat (quick time, quick time girl) Oh-oh I’ll be there in a heartbeat (quick time, quick time girl) Oh-oh The promises that we made to about our friends, Thinking about it shine shine under trees, Summer time on the beach, Of fine we get closer under them trees, Baby girl, you really got to me It’s 3 o’clock, and were together and the time doesn’t leave In a heartbeat girl, sex on the beach Don’t stand your world, ask me I'm rich, Loving you girl, is the best part of me Someday, I will find my way back To where your name Is written in the sand (Bring it back, bring it back) (rewind) Cause I remember every sunset (I remember) I remember every word you said We were never gonna say goodbye (No way) Singing la-ta-ta-ta-ta Tell me how to get back to Back to summer paradise with you Yeah, and I’ll be there in a heartbeat I remember where we first kissed (I remember) How I didn’t wanna leave your lips And how I’ve never ever felt so high (So high) Singing La-la-ta-ta-ta So tell me how to get back to Back to summer paradise with you I’ll be there in a heartbeat (quick time, quick time girl) Oh-oh I’ll be there in a heartbeat (quick time, quick time girl) Oh-oh Summer Paradise I’ll be there in a heart


Tessa Violet - Crush

lyrics
Uh, alright I can't focus on what needs to get done I'm on notice hoping that you don't run, ah You think I'm tepid but I'm misdiagnosed 'Cause I'm a stalker I seen all of your posts, ah-ah And I'm just tryna play it cool now But that's not what I wanna do now And I'm not tryna be with you now, you now Mhm You make it difficult to not overthink And when I'm with you I turn all shades of pink, ah I wanna touch you but don't wanna be weird It's such a rush, I'm thinking wish you were here, ah-ahh And I'm just tryna play it cool now But that's not what I wanna do now And I'm not tryna be with you now, you now But I could be your crush, like, throw you for a rush, like Hoping you'd text me so I could tell you I been thinking 'bout your touch like Touch, touch, touch, touch, touch I could be your crush, crush, crush, crush, crush I got a fascination with your presentation Making me feel like you're on my island You're my permanent vacation Touch, touch, touch, touch, touch I could be your crush, crush, crush, crush, crush Sorry I fill my calendar with stuff I can do Maybe if I'm busy it could keep me from you And I'm pretending you ain't been on my mind But I took an interest in the things that you like, ah-ahh And I'm just tryna play it cool now But that's not what I wanna do now And I'm not tryna be with you now, you now But I could be your crush, like, throw you for a rush, like Hoping you'd text me so I could tell you I been thinking 'bout your touch like Touch, touch, touch, touch, touch I could be your crush, crush, crush, crush, crush I got a fascination with your presentation Making me feel like you're on my island You're my permanent vacation Touch, touch, touch, touch, touch I could be your crush, crush, crush, crush, crush And yeah it's true that I'm a little bit intense, right But can you blame me when you keep me on the fence, like And I've been waiting, hoping that you'd wanna text, like Text like It's what I was born to do And yeah it's true that I'm a little bit intense, right But can you blame me when you keep me on the fence, like And I've been waiting, hoping that you'd wanna text, like Text like Ugh And I'm just tryna play it cool now But that's not what I wanna do now And I'm not tryna be with you now, you now But I could be your crush, like, throw you for a rush, like Hoping you'd text me so I could tell you I been thinking 'bout your touch like Touch, touch, touch, touch, touch I could be your crush, crush, crush, crush, crush I got a fascination with your presentation Making me feel like you're on my island You're my permanent vacation Touch, touch, touch, touch, touch I could be your crush, crush, crush, crush, crush Sorry Songwriters: Rebecca Lauren Olds / Solomon Jerome Olds / Violet Tessa


Michael Jackson - Remember The Time

lyrics
Do you remember When we fell in love We were so young and innocent then Do you remember How it all began It just seemed like heaven so why did it end? Do you remember Back in the fall We'd be together all day long Do you remember Us holding hands In each other's eyes we'd stare (Tell me) Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time When we first met girl Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time Do you remember How we used to talk (Ya know) We'd stay on the phone at night till dawn Do you remember All the things we said like I love you so I'll never let you go Do you remember Back in the Spring Every morning birds would sing Do you remember Those special times They'll just go on and on In the back of my mind Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time When we first met girl Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time Those sweet memories Will always be dear to me And girl no matter what was said I will never forget what we had Now baby! Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time When we first met Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time When we first met Do you remember the time When we fell in love Do you remember the time Remember the times Ooh Remember the times Do you remember girl Remember the times On the phone you and me Remember the times Till dawn, two or three What about us girl Remember the times Do you, do you, do you, do you, do you Remember the times In the park, on the beach Remember the times You and me in Spain Remember the times What about, what about Remember the times Ooh, in the park Remember the times After dark Do you, do you, do you Remember the times Do you, do you, do you, do you Remember the times Yeah yeah


No rating ,rating yet
I Will Survive - Samantha Jade

lyrics
At first, I was afraid, I was petrified Kept thinkin' I could never live Without you by my side Then I spent so many nights Thinkin' how you did me wrong And I grew strong And I learned how to get along And so you're back from outer space I just walked in to find you here With that sad look upon your face I should've changed that stupid lock I should've made you leave your key If I had known, for just one second You'd be back to bother me Go on now, go! Walk out the door! Just turn around now 'Cause you're not welcome anymore! Weren't you the one Who tried to hurt me with goodbye? Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? Oh no, not I! I will survive! Oh, as long as I know how to love I know I'll stay alive! I've got all my life to live I've got all my love to give And I'll survive! I will survive! Hey, hey! It took all the strength I had Not to fall apart Kept trying hard to mend the pieces Of my broken heart And I spent, oh, so many nights Just feeling sorry for myself I used to cry But now I hold my head up high! And you'll see me, somebody new I'm not that chained up little person Still in love with you And so you felt like droppin' in And just expect me to be free But now I'm savin' all my lovin' For someone who's lovin' me! Go on now, go! Walk out the door! Just turn around now! 'Cause you're not welcome anymore! Weren't you the one Who tried to break me with goodbye? Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? Oh no, not I! I will survive! Oh, as long as I know how to love I know I'll stay alive! I've got all my life to live I've got all my love to give And I'll survive, I will survive! Oh Go on now, go! Walk out the door! Just turn around now! 'Cause you're not welcome anymore! Weren't you the one Who tried to break me with goodbye? Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? Oh no, not I! I will survive! Oh, as long as I know how to love I know I'll stay alive! I've got all my life to live I've got all my love to give And I'll survive, I will survive! I will survive! Oh no, not I! I will survive! Oh, as long as I know how to love I know I'll stay alive! I've got all my life to live I've got all my love to give And I'll survive, I will survive! I will survive! Ooh... yeah... I will survive!


Waiting for progressing
Loading data...