All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited Artist express Release year Genre

lyrics "Beyoncé - Partition"

 
00:00 / 00:00

Download song
Download this song
$0.99

Add songs to your playlist

Artist express:Beyoncé
Album:Beyoncé
Release year:2013

Lemme hear you say "Hey Ms. Carter"
Say, "Hey Ms. Carter", gimme sumn
See me up in the club with fifty of the girls
Posted in the back with my things on my grill
Brooklyn brim with my eyes sittin low
Every boy in here with me got that smoke
Every girl in here gotta look me up and down
All on Instagram, cake by the pound
Circulate the image every time I come around
Gs up, tell me how Im lookin babe
Boy this all for you, just walk my way
Just tell me how its lookin babe, just tell me how its lookin babe
I do this all for you baby just take aim
And tell me how its lookin babe, and tell me how its lookin babe
Lookin babe
Drop the bass, mane, the bass get lower
Radio say speed it up I just go slower
High like treble, pumping on them mids
Ya man aint never seen a booty like this
And why you think ya keep my name rollin off your tongue
Cause when you want a smash, Ill just write another one
I sneezed on the beat and the beat got sicker
Yoncé all on his mouth like liquor
Driver roll up the partition please
Driver roll up the partition please
I dont need you seeing Yonce on her knees
Took forty-five minutes to get all dressed up
We aint even gonna make it to this club
Now my mascara running, red lipstick smudged
Oh he so horny, yeah he want to fuck
He bucked all my buttons, he ripped my blouse
He Monica Lewinskid all on my gown
Oh there daddy, daddy didnt bring the towel
Oh baby, baby we slow it down
Took forty-five minutes to get all dressed up
We aint even gonna make it to this club
Take all of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kind of girl you like, girl you like
Take all of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kinda girl you like
Is right here with me
Driver roll up the partition fast
Driver roll up the partition fast
Over there, I swear I saw them cameras flash
Handprints and footprints on my glass
Handprints and good grips all on my ass
Private show with the music blasting
He like to call me Peaches when we get this nasty
Red wine drip, talk that trash
Chauffer eavesdropping trying not to crash
Oh there daddy, daddy didnt bring the towel
Oh baby, baby we slow it down
Took forty-five minutes to get all dressed up
We aint even gonna make it to this club
Take all of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kind of girl you like, girl you like
Take all of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kinda girl you like
Is right here with me
Take all of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kind of girl you like, girl you like
Take all of me
I just wanna be the girl you like, girl you like
The kinda girl you like
Is right here with me
Evaluate (0)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

I Want To Know What Love Is - Mariah Carey

lyrics
I gotta take a little time A little time to think things over I better read between the lines In case I need i...


No rating ,rating yet
Louis Tomlinson - Two of Us

lyrics
Its been a minute since I called you Just to hear the answerphone Yeah, I know that you wont get this But I...


No rating ,rating yet
Mariah Carey - Emotions

lyrics
Youve got me feeling emotions Deeper than Ive ever dreamed of Youve got me feeling emotions Higher than the...


No rating ,rating yet
Ice Cube - Ain't Got No Haters ft. Too Short

lyrics
Sorry, yall, I aint got no haters All I got is mother fuckin players We get money in mother fuckin layers S...


No rating ,rating yet
Lily Allen - Lost My Mind

lyrics
Verse 1 I caught some, feelings Now I sense a change Something beautiful has slipped away I let you in and, th...


No rating ,rating yet
DEAMN - Ecstasy

lyrics
I love you in LA I dont know how you did it You stole my heart that night You know just what to say To make...


No rating ,rating yet
In The Name Of Love - Martin Garrix , Bebe Rexha

lyrics
If I told you this was only gonna hurt If I warned you that the fires gonna burn Would you walk in? Would you ...


No rating ,rating yet
September - Earth Wind & Fire

lyrics
Do you remember the 21st night of September? Love was changing the minds of pretenders While chasing the clo...


No rating ,rating yet
What The Hell - Avril Lavigne

lyrics
You say that Im messing with your head All cause I was making out with your friend Love hurts whether its r...


No rating ,rating yet
LANY, Julia Michaels - okay

lyrics
I bought that pillow on the couch cause it reminded Me of the colors on your wall, I thought youd like it I ...


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...