All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited

lyrics "74-75 - The Connells"

74-75 - The Connells


Download this song
$0.99

Got no reason for coming to me and the rain running down
There's no reason
And the same voice coming to me like it's all slowing down
And believe me

I was the one who let you know,
I was just sorry ever after
Seventy-four, seventy-five

It's not easy, nothing to say 'cause it's already said
It's never easy
When I look on your eyes then I find that I'll do fine
When I look on your eyes then I do better

I was the one who let you know,
I was just sorry ever after
Seventy-four, seventy-five
Givin me more and I'll defy,
Cause you're really only after
Seventy-four, seventy-five
Evaluate (6)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (4) Relax (1) Excited (1)

Other songs

Skillet -

lyrics
[John Cooper & Jen Ledger:] I am a nation, I am a million faces Formed together, made for elevation I am a soldier, I won't surrender Faith is like a fire that never burns to embers (Who's gonna stand up, who's gonna fight?) The voice of the unheard (Who's gonna break these chains and lies?) Love is the answer I gotta speak it, believe it, that's how I feel inside I, I, can't, can't sit here quiet [Jen Ledger:] You can take my heart, you can take my breath When you pry it from my cold, dead chest [John Cooper:] This is how we rise up Heavy as a hurricane, louder than a freight train This is how we rise up Heart is beating faster, feels like thunder Magic, static, call me a fanatic It's our world, they can never have it This is how we rise up It's our resistance, you can't resist us [John Cooper:] Hey can you hear me? Hey, are you listening? Sleeping in the shadows, could be making history Walk through the fire, walk on the water Used to be a slave, but now you are a conqueror [Jen Ledger:] They can take my heart, they can take my breath When they pry it from my cold, dead chest [John Cooper:] This is how we rise up Heavy as a hurricane, louder than a freight train This is how we rise up Heart is beating faster, feels like thunder Magic, static, call me a fanatic It's our world, they can never have it This is how we rise up It's our resistance, you can't resist us [John Cooper & Jen Ledger:] Up, up, up, up, up We're rising up, up, up, up, up The voice of the unheard Rising up, up, up, up, up We're rising up, up, up, up, up Love is the answer Rising up, up, up, up, up We're rising up, up, up, up, up Love is the answer This is how we rise up It's our resistance, you can't resist us [John Cooper:] This is how we rise up Heavy as a hurricane, louder than a freight train This is how we rise up Heart is beating faster, feels like thunder Magic, static, call me a fanatic It's our world, they can never have it This is how we rise up It's our resistance, you can't resist us


No rating ,rating yet
Alicia Keys - Girl On Fire

lyrics
She's just a girl, and she's on fire Hotter than a fantasy, longer like a highway She's living in a world, and it's on fire Feeling the catastrophe, but she knows she can fly away Oh, she got both feet on the ground And she's burning it down Oh, she got her head in the clouds And she's not backing down This girl is on fire This girl is on fire She's walking on fire This girl is on fire Looks like a girl, but she's a flame So bright, she can burn your eyes Better look the other way You can try but you'll never forget her name She's on top of the world Hottest of the hottest girls say Oh, we got our feet on the ground And we're burning it down Oh, got our head in the clouds And we're not coming down This girl is on fire This girl is on fire She's walking on fire This girl is on fire Everybody stands, as she goes by Cause they can see the flame that's in her eyes Watch her when she's lighting up the night Nobody knows that she's a lonely girl And it's a lonely world But she gon' let it burn, baby, burn, baby This girl is on fire This girl is on fire She's walking on fire This girl is on fire Oh, oh, oh, She's just a girl, and she's on fire


No rating ,rating yet
Glasses Malone - That Good ft. TyDolla$ign, C Ballin

lyrics
[Verse 1: Ty$] I got that good dick girl I already know that I’m the shit girl And if I fuck with you then you shit too Girl stop playing, what that shit do Dolla sign, Pushaz Ink the label, baby That whole team big, getting paper baby Presidential Rollies and them red bottoms Anything cheesy but you know I got it, you know I got it Where the ladies at? If you got some good pussy baby say yeah yeah, say yeah yeah If you taste like water let me hear you holla In the club with the homies popping all the bottles Dollar sign! [Bridge: C Ballin] Now we ain’t going to the bar Girl you fuckin with a star I like the way you wearing that skirt Go on let a nigga go to work Go to work, go to work [Hook x2: C Ballin] Girl I give you that good dick Girl I give you that good dick Fuck with me and get some good dick Girl I give you that good dick Fuck around, fuck around [Verse 2: Glasses Malone] And I, and I put that on the hood I’ma give it to you good I’ma do it like you should Say that pussy death row, call me Suge Ha! Run it then beat it up Once you feel it in your stomach then eat it up And it ain’t no keeping up She ain’t hitting high notes I ain't deep enough I go deeper Million dollar man, this the sleeper Million dollar dream, you near my Mercedes girl So when I scoop you baby girl [Bridge] [Hook] [Verse 3: Glasses Malone] Aye, we can get it in the booth right here Or we can take it to the coupe We can do it on the five by the deuce It’s when I’m in it had lil Mama screaming now woo Woa, we can get it in the booth Or we can take you to the coupe We can do it on the five by the deuce Go to war on the pussy, better call the troops That’s the truth, truthfully you never had been There’s the X’s, why the Z’s like the last letter? Then I mash like potatoes, I’m a cash getter Baby blast, never let me down [Bridge] [Hook]


Winnebago (Dropgun Remix) - Gryffin, Quinn XCII, Daniel Wilson

lyrics
Way up Going away, gonna fade, let me charge my phone Roll away on a wave, yeah, we hit the road 'Cause tonight we gon' let go for a week or so We got all the shit we need We're on ten everyday, it ain't nothing new Iced tea, lemonade for me and the crew Blow the night away, shoot us to the moon Catch us at the drive-thru Ay ay, and my mama don't know what I need, need But my daddy left me with the keys, keys So goddamn, I'm ballin' like the man I'm sittin' shotgun in a six-wheel van We're on the way, though, in a Winnebago We'll reserve you a table and some jumper cables Fuck it Alright, alright, alright, alright, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin', I'm go-go Alright, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin', I'm go-go Yeah yeah yeah Putting gas in the tank got me acting rude Mary Jane in the back 'cause she in the mood We ain't got a plan, that shit hit the fan Ain't nobody having fun like we do Ay ay, and my mama don't know what I need, need But my daddy left me with the keys, keys So goddamn, I'm ballin' like the man I'm sittin' shotgun in a six-wheel van We're on the way, though, in a Winnebago We'll reserve you a table and some jumper cables Fuck it Alright, alright, alright, alright, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin', I'm go-go Alright, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' in All night, all night, I'm goin' Ay ay, and my mama don't know what I need, need But my daddy left me with the keys, keys So goddamn, I'm ballin' like the man I'm sittin' shotgun in a six-wheel van We're on the way though (we're on our way though) In a Winnebago (Winnebago) We'll reserve you a table (won't scratch the seats) And some jumper cables (or she'll kill me) We're on the way, though, (we're on our way) In a Winnebago (south-bound LA) We'll reserve you a table (reserve you a table) And some jumper cables (oh yeah) Songwriters: Daniel Maurice Wilson / Jeremiah James Raisen / Justin Louis Raisen


No rating ,rating yet
Too Good At Goodbyes (Galantis Remix) - Sam Smith, Galantis

lyrics
You must think that I'm stupid You must think that I'm a fool You must think that I'm new to this But I have seen this all before I'm never gonna let you close to me Even though you mean the most to me 'Cause every time I open up, it hurts So I'm never gonna get too close to you Even when I mean the most to you In case you go and leave me in the dirt But every time you hurt me, the less that I cry And every time you leave me, the quicker these tears dry And every time you walk out, the less I love you Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true I'm way too good at goodbyes (I'm way too good at goodbyes) I'm way too good at goodbyes (I'm way too good at goodbyes) I know you're thinking I'm heartless I know you're thinking I'm cold I'm just protecting my innocence I'm just protecting my soul I'm never gonna let you close to me Even though you mean the most to me 'Cause every time I open up, it hurts So I'm never gonna get too close to you Even when I mean the most to you In case you go and leave me in the dirt But every time you hurt me, the less that I cry And every time you leave me, the quicker these tears dry And every time you walk out, the less I love you Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true I'm way to good at goodbyes (I'm way to good at goodbyes) I'm way too good at goodbyes (I'm way too good at goodbyes) No way that you'll see me cry (No way that you'll see me cry) I'm way too good at goodbyes (I'm way too good at goodbyes) No No, no, no, no, no (I'm way too good at goodbyes) No, no, no, no No, no, no (I'm way too good at goodbyes) (No way that you'll see me cry) (I'm way too good at goodbyes) 'Cause every time you hurt me, the less that I cry And every time you leave me, the quicker these tears dry And every time you walk out, the less I love you Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true I'm way too good at goodbyes Songwriters: James Napier / Mikkel Eriksen / Sam Smith / Tor Hermansen


The Way - Clay Aiken

lyrics
Theres something 'bout the way you look tonight Theres something 'bout the way that i can't take my eyes off you. Theres something 'bout the way your lips invite Maybe its the way that i get nervous when your around. And I want you to be mine and if u need a reason why, [Chorus:] It's in the way that you move me and the way that you tease me the way that I want you tonight It's in the way that you hold me and the way that you know me when I can't find the right words to say, You feel it in the way, you feel it in the way. Theres something bout how you stay on my mind Theres something bout the way that I whisper your name when I'm asleep Oh girl Maybe its the look you get in your eyes. Oh baby its the way that makes me feel to see you smile. And the reasons they may change but what i'm feeling stays the same. [Chorus] I can't put my fingers on just what it is that makes me love you, you baby. So don't ask me to describe, I get all choked up inside, just thinking bout the way. [Chorus] There's something bout the way you look tonight. There's nothing more to say then, I feel it in the way.


Conway Twitty - Hello Darling

lyrics
Hello darlin' Nice to see you It's been a long time You're just as lovely As you used to be How's your new love Are you happy? Hope you're doin' fine Just to know means so much to me What's that darlin' How am I doin'? I'm doin' alright Except I can't sleep I cry all night 'til dawn What I'm tryin' to say is I love you and I miss you And I'm so sorry That I did you wrong Look up darlin' Let me kiss you Just for old time's sake Let me hold you in my arms One more time Thank you darlin' May God bless you And each step you take brings you closer To the things you seek to find Goodbye darlin' I got to go now I got to try to find a way To lose these memories Of a love so warm and true And if you should ever Find it in your heart To forgive me Comeback darlin' I'll be waiting for you


Sash! - Adelante

lyrics
We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. I'm Movin' through fields of devotions, If you meet me there you will know what I feel. Don't be afraid to get lost this time, You got to relax and be fulfilled. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Movin'!) We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Yeah, yeah!) I do mind if you keep it under control, 'Cause you've got to give me what I really need. If I'm gonna make my way through this confusion, You've got to be out there willing to please. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Movin'!) We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Yeah, yeah!) Keep movin' and moving and moving and moving, don't stop! Movin' and moving and moving and moving, don't stop! Movin' and moving and moving and moving Keep movin' and movin' and movin' and movin' and (Yeah, yeah, yeah, yeah!) We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Movin'!) We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Yeah, yeah!) We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. We are livin' in a Move Mania, movin' people that's what we are. (Moving...)


No rating ,rating yet
Skrillex and Diplo -

lyrics
I need you, I need you, I need you, I need you, I need you I need you, I need you, I need you, I need you, I need you I need you the most I gave you the key when the door wasn't open Just admit it See, I gave you faith, turned your doubt into hoping, can't deny it Now I'm all alone and my joys turned to moping Tell me here, where are you now that I need ya? Where are you now? (where are you now?) Where are you now that I need ya? Couldn't find you anywhere When you broke down I didn't leave ya I was by your side So where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? I gave you attention when nobody else was payin', hm I gave you the shirt off my back whatchu sayin' To keep you warm I showed you the game everybody else was playin', that's for sure And I was on my knees when nobody else was prayin', oh Lord Where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? I need you, I need you, I need you, I need you, I need you, (Where are you now that I need ya?) I need you, I need you, I need you, I need you, I need you I need you the most Where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? Where are you now that I need ya? I need you the most I need you the most I need you the most


No rating ,rating yet
With or Without You - U2

lyrics
See the stone set in your eyes See the thorn twist in your side I'll wait for you Sleight of hand and twist of fate On a bed of nails she makes me wait And I wait, without you With or without you With or without you Through the storm we reach the shore You give it all but I want more And I'm waiting for you With or without you With or without you I can't live With or without you And you give yourself away And you give yourself away And you give And you give And you give yourself away My hands are tied My body bruised, she's got me with Nothing to win and Nothing left to lose And you give yourself away And you give yourself away And you give And you give And you give yourself away With or without you With or without you I can't live With or without you Oh With or without you With or without you I can't live With or without you With or without you Nhạc sĩ: Adam Clayton / Dave Evans / Larry Mullen / Paul Hewson


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...