All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited

lyrics "Worst Of You - Maisie Peters"

Worst Of You - Maisie Peters


Download this song
$0.99

[Verse 1]
You promise it's different
You swear that you listened
I don't mind if you didn't
'Cause I just love the sound of your voice
You role-play the good guy, lemon juice your white lies
But I see 'em in the sunrise

[Pre-Chorus]
You got me right in the palm of your hand and you know it
Oh, it's what you do
So let me drown, I'll be there with the band
Hit the sea bed, all I'd see is you

[Chorus]
So give me your worst excuses, any reason to stay
Give me your lips that taste of her, I'd kiss them again
I'd rather you walk all over me than walk away
Give me the worst of you
'Cause I want you anyway
So take me to every party and just talk to your friends
Why don't you let me down, I'll let you do it again
Go on and walk all over me, just don't walk away
Give me the worst of you
'Cause I want you anyway

[Verse 2]
We make up, but I know we'll fistfight
Through iPhones, my left hook a no-show
'Cause I'll just keep letting you win
But baby, the truth is I make your excuses
You let me down and I'm used to it

[Pre-Chorus]
You got me right in the palm of your hand and you know it
Oh, it's what you do
So let me drown, I'll be there with the band
Hit the sea bed, all I'd see is you, oh

[Chorus]
So give me your worst excuses, any reason to stay
Give me your lips that taste of her, I'd kiss them again
I'd rather you walk all over me than walk away
Give me the worst of you
'Cause I want you anyway
So take me to every party and just talk to your friends
Why don't you let me down, I'll let you do it again
Go on and walk all over me, just don't walk away
Give me the worst of you
'Cause I want you anyway, anyway, anyway-ay
'Cause I want you anyway, anyway, anyway-ay

[Outro]
Another night, another dotted line
I sign my heart away to you
Some call it foolish, guess I'll call it art
Evaluate (16)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (0) sad (2) Relax (1) Excited (13)

Other songs

5 Seconds of Summer - Easier

lyrics
Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh But I know that I'm never, ever gonna change And you know you don't want it any other way Why do we always gotta run away? And we wind up in the same place It's like we're looking for the same thing Same thing, yeah Yeah, do we really gotta do this now? Right here with all your friends around In the morning, we can work it out Work it out I love you so much that I hate you Right now, it's so hard to blame you 'Cause you're so damn beautiful You're so damn beautiful Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh But I know that I'm never, ever gonna change And you know that you're always gonna stay the same Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh But I know that I'm never, ever gonna change And you know you don't want it any other way Every time that you say you're gonna leave That's when you get the very best of me You know we need it like the air we breathe Air we breathe, yeah I love you so much that I hate you (Oh-oh-oh-oh-oh-oh) Right now, it's so hard to blame you (Oh) 'Cause you're so damn beautiful (Oh) You're so damn beautiful (Oh-oh, oh-oh) Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh But I know that I'm never, ever gonna change And you know that you're always gonna stay the same Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh (I don't wanna know) But I know that I'm never, ever gonna change And you know you don't want it any other way The hardest part of all (Da-da-da-dum-da-da) Is that we're only built to fall (Is it any easier?) Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh (Oh-oh) But I know that I'm never, ever gonna change And you know that you're always gonna stay the same (Is it easier?) Is it easier to stay? Is it easier to go? (Yeah) I don't wanna know, oh (Oh) But I know that I'm never, ever gonna change And you know you don't want it any other way I love you so much that I hate you (Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh) Right now, it's so hard to blame you 'Cause you're so damn beautiful


Nicki Minaj - Va Va Voom

lyrics
Just met a boy, just met a boy when He could come inside of my play pen Cause he look like a superstar in the makin' So I think that I'm going in for the takin' Hear through the grapevine that he cakin' We could shoot a movie, he could the tapin' Boom boom pow, this thing be shakin' I ain't even tryin' to find out who he datin' Cause I know that he got a wife at home But I need just one night alone If he keep playin' them kiddin' games I'm a runaway-eh, I'm a runaway-eh-eh I-I-I wanna give you one last option I-I-I wanna give you one last chance If-if you're looking for the main attraction Just hold on tight and let me do my dance If you want it, I'm gonna be Va va voom voom If you got it, you got it You got that boom boom If you want it, I'm gonna be Va va voom voom If you got it, you got it You got that boom boom Just met a boy, just met a boy when He could become my little problem Cause he look like he modellin' clothes in Dublin So I think that he gettin' that green a goblin Heard through the grapevine that he hang low We could shoot a movie, could bang like Rambo Boom boom pow, this thing's so bingo Wondering if he can understand my lingo Cause I know, he got a wife at home But I need just one night alone If he keep playin' them kiddin' games I'm a runaway-eh, I'm a runaway-eh-eh I-I-I wanna give you one last option I-I-I wanna give you one last chance If-if you're looking for the main attraction Just hold on tight and let me do my dance If you want it, I'm gonna be Va va voom voom If you got it, you got it You got that boom boom If you want it, I'm gonna be Va va voom voom If you got it, you got it You got that boom boom Boy I'm in this club slow mo Don't mind if I do And I can tell you're feelin' me from the jump I wanna ride too You got that hot shit, boy ya' blessed Let me feel up on yo' chest Flex in' You da man, you da man one hundred grand The same ole' game blow Yes I play it everywhere Come baby go there, stay there Let me show how I run it to the playground Come and get this va va voom voom I-I-I wanna give you one last option I-I-I wanna give you one last chance If-if you're looking for the main attraction Just hold on tight and let me do my dance If you want it, I'm gonna be Va va voom voom It you got it, you got it You got that boom boom If you want it, I'm gonna be Va va voom voom It you got it, you got it You got that boom boom


No rating ,rating yet
Baby Don't Cut - B-Mike

lyrics
She's only 17, her whole life's ahead of her. She hates school because the people there discredit her. Her boyfriend tries to show her that's not how it seems. But every day she just gets lowered with her self-esteem. He lets her know that every night will have a brighter day, She even tried to overdose and take her life away. She's feeling hopeless there just sitting down beside her bed, And then he takes his hand and places it beside her head. He tries to hold her but with every touch she still resists, And then he sees the scars that bury deep within her wrists, She's feeling numb, he tries to beg and plead and ask her, "Why?" She says this way she has control of pain she feels inside. He's asking her, "How long it's going since you've felt this way? Because you got me here, just feeling so damn helpless." She says, "It's been a while. I guess I needed better luck." And then he screams at her and tells her, "Baby, never cut!" Nobody seems to get you, you feel you're on your own, But listen, pretty lady, you don't have to be alone. So, baby, don't cut, baby, don't cut. You can do anything, just promise, baby, yeah. I know your heart is hurting, you think the road has end, You may just feel that blade you're holding is your only friend. But, baby, don't cut, baby, don't cut. You can do anything, just promise, baby, you won't. The next day at school she's feeling better than the day before. Even cracked a couple smiles as she walked the corridor. But all that seemed to end: she dropped her books when she walked into class. And every student in the room just seemed to point and laugh. She couldn't take it anymore, she sent her boy a text. She said, "I love you with my body, heart and soul to death." He thought nothing, typed, "I love you", then he sent it. By "death" he didn't know that she had literally just meant it. She ducked the next class, ran home into her bathroom. Thought to herself she wouldn't break her promise that soon. Not one cut, not two cuts, not three cuts, it's four The blood just started dripping from the tub to the floor. See her boyfriend had a feeling in his stomach that he hated. He followed it right down to her house he never waited. The front door was open, he heard the water running. He stormed into the bathroom and his heart just started gunning 'Cause nobody seems to get you, you feel you're on your own, But listen, pretty lady, you don't have to be alone. So, baby, don't cut, baby, don't cut. You can do anything, just promise, baby, yeah. I know your heart is hurting, you think the road has end, You may just feel that blade you're holding is your only friend. Baby, don't cut, baby, don't cut. You can do anything, just promise, baby, you won't cut. He puts her arm around his shoulder, he's tryna lean her back up. Yelling out her name as he lays her beside the bathtub. Feels his whole world just took a hit from a big avalanche. Screaming out so heavily, "Somebody call an ambulance!" Feeling mad angry like somebody's led her onto this. Her eyeballs are rolling, drifting out of consciousness. Thinking to himself why the hell didn't she stop at will. The tears just keep on rolling as they head to the hospital. Paramedics rush her in, doctor calls emergency. She's lost a lot of blood the place looks like a murder scene, An hour later, the doc walks over with a sour face, And says, "Excuse me for the words that I'm about to say. I'm sorry for your loss," the boy just starts collapsing. His own world, his own girl just took a crashing. Saying to himself that it's his fault and that he let it up. "Baby, I thought you made a promise you would never cut." Nobody seems to get you, you feel you're on your own, But listen, pretty lady, you don't have to be alone. So, baby, don't cut, baby, don't cut. You can do anything, just promise. I know your heart is hurting, you think the road has end, You may just feel that blade you're holding is your only friend. But, baby, don't cut, baby, don't cut. You can do anything, just promise, baby, you won't cut. Please don't cut. Baby don't cut, baby don't cut. Baby, don't cut.


Rae Sremmurd - Look Alive

lyrics
I'm so far out of sight Sounds about right I'm so far out of sight Yeah that sounds about right Sounds about right Kill this cup, not my vibe Be the highlight of my night Look alive, look alive We can start with something light Look alive I can get you so right I just need an invite I'm a smooth criminal Michael Jackson moonwalkin' Like I'm on a pill or somethin' Five bitches 'round me, mane It's 'bout to be a royal rumble Hands up if you want the lumber Hands up if your head the dumbest Promise I'mma keep you cummin' I get throwed out my mind Grab a cup, catch a vibe You look at me and you see big diamonds I pressed the button on the coupe The ceilin' go behind me I'm so far out of sight Yeah that sounds about right Sounds about right Kill this cup, not my vibe Be the highlight of my night Look alive, look alive We can start with something light Look alive I can get you so right I just need an invite You my target, no doubt Somethin' 'bout you really stood out (Poke it out) Come here, baby, 'cause you got three strikes Come here, baby 'cause you got what I like Lit from head to toe (Like Bic) We can pour us a cuatro Kick back, we can roll I'mma stay rollin' indo Shoppin' spree before breakfast Yeah we stay in the latest I'mma see to it, that you go crazy Don't think I'm here to judge you I'mma rock you like a baby Turn you out, yeah I'm that one I'mma get you where I want you I'm so far out of sight Yeah that sounds about right Sounds about right Kill this cup, not my vibe Be the highlight of my night Look alive, look alive We can start with something light Look alive I can get you so right I just need an invite


No rating ,rating yet
Token - No Service

lyrics
[Verse 1] Before my grandpa died, he called me Only to remind me every day above the ground is a blessing I didn't pick up because I was underground in the basement, in a session No service, yeah, no service I act like I miss home even though I started writing raps really only to escape it Only part of travel that I look forward to is the plane ride Give me space and no service, no service I won't go to service for mom, won't go to service for dad Grandma think I need religion, sister think that is a trap When I saw the rabbi, he asked me if I'm faithful I said "Yeah, I'm faithful" Thank God, thank God, thank God he didn't ask what I'm faithful to My girl pray like she faithful She pray, pray that I'm faithful But no matter what I really say, but no matter what I really do Everything that I say isn't true, everything that I say is a fight She think that I only wanna fight, but I do not wanna fight with her I just wanna see how much fight, how much fight she got in her How much trust she got in her? How many tours I go on? How many times will I slip? How many chances I get? How much love she got in her? How much trust she got in her? How much left she got in her? How many times I bought dinner? How much cash can I spare? This meal cost like one fifty And I'ma flip a fucking chair if I get no service [Skit] Waitress: Are you guys all set to order? Token: Yeah, uh, you wanna go first? Girl: Yeah, sure, can I get the, uh, I don't even know how to pronounce it, but it's right here on the menu, um, and can I get that without any dressing? [Verse 2] By myself in hotel rooms Is the only time I can really get myself to sleep lately "Do not disturb" sign on that door handle for the cleaning lady I want no service, yeah, no service I write about the shit I think about every single day Fans say it takes so much courage My boy just got back from the military I never said "Thank you for your service" No service No one thinks I need guidance No one thinks I need nourishment Two thousand comments on my last post No one thinks I need encouragement No one thinks I need a visit No one thinks I need a favor No one at my doorstep except packages delivered by a stranger Mailman at my house more than anybody that I know today But I never shared a word with him Shit, I don't even know his name I wonder how much he infer about me From the fan mail and those words about me Expensive clothes, new phones, humidifiers, microphones European outlet adapters And shirts in bulk, and CDs in bulk that refer about me He probably knows me better than my friends I bet he never even heard about me When I'm home, I don't tell a soul Only management and that label know My fans say they wanna take my soul But sometimes I think that they care the most My fans only wanna hear my heart I give it up like this shit ain't in my flesh I give it up, give it up, give it up Mama said, "What if one day there's just nothin' left?" That made me wonder who's after my soul? Shit, do I even believe in a soul? Maybe I'm just overthinking it all Probably just overthinking it all Monday 8 AM, outta bed, hit the gym Leave the gym, find the flow, Monday Used to feel like a brand new beginning, now it don't No complaints, old friend at the gym I ignored I ain't social, back at home Knock, knock at the door, leave me alone I don't wanna see no motherfuckin' postal


Lady Gaga, Bradley Cooper - I'll Never Love Again

lyrics
Wish I could, I could've said goodbye I would've said what I wanted to Maybe even cried for you If I knew it would be the last time I would've broke my heart in two Tryin' to save a part of you Don't wanna feel another touch Don't wanna start another fire Don't wanna know another kiss No other name falling off my lips Don't wanna give my heart away To another stranger Or let another day begin Won't even let the sunlight in No, I'll never love again I'll never love again, oh, oh, oh, oh When we first met I never thought that I would fall I never thought that I'd find myself Lying in your arms And I want to pretend that it's not true Oh baby, that you're gone 'Cause my world keeps turning, and turning, and turning And I'm not moving on Don't wanna feel another touch Don't wanna start another fire Don't wanna know another kiss No other name falling off my lips Don't wanna give my heart away To another stranger Or let another day begin Won't even let the sunlight in No, I'll never love I don't wanna know this feeling Unless it's you and me I don't wanna waste a moment, ooh And I don't wanna give somebody else the better part of me I would rather wait for you, ooh Don't wanna feel another touch Don't wanna start another fire Don't wanna know another kiss Baby, unless they are your lips Don't wanna give my heart away To another stranger Don't let another day begin Won't let the sunlight in Oh, I'll never love again Never love again Never love again Oh, I'll never love again Nhạc sĩ: Aaron Ratiere / Hillary Lee Lindsey / Natalie Hemby / Stefani Germanotta


Lund - Broken

lyrics
Will you end my pain? Will you take my life? Will you bleed me out? Will you hang me out to dry? Will you take my soul in the midnight rain? While I'm falling apart While I'm going Will you end my pain? Will you take my life? Will you bleed me out? Will you hang me out to dry? Will you take my soul in the midnight rain? While I'm falling apart While I'm going insane Can you break my bones? Will you tear my skin? Can you taste my lust? Can you feel my sin? See, I'm a waste of life, I should just kill myself Yeah, I could slit my wrists, but it really wouldn't help Wouldn't fix my issues, or change your mind 'Cause I broke your heart and you buried mine Now, I'm six feet deep and I can't breathe I got dirt in my eyes and blood on my sleeves But I dig my way up through these roots and leaves So I can get some air, so I can finally breathe And now I'm on my knees, oh baby, begging please Will you Will you Will you end my pain? Will you take my life? Will you bleed me out? Will you hang me out to dry? Will you take my soul in the midnight rain? While I'm falling apart While I'm going Will you end my pain? Will you take my life? Will you bleed me out? Will you hang me out to dry? Will you take my soul in the midnight rain? While I'm falling apart While I'm going insane Don't you miss me when I'm gone 'Cause you're the fucking reason that I'm not around Don't you miss me when I'm, miss me when I'm gone 'Cause you're the fucking reason that I'm not around Fucking reason that I'm not around Bitch, you're the fucking reason that I'm not around


Worth It - Fifth Harmony , Kid Ink

lyrics
[Camila:] Give it to me, I'm worth it Baby, I'm worth it Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it Give it to me, I'm worth it Baby, I'm worth it Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it [Kid Ink:] OK, I tell her bring it back like she left some- Bring it bring it back like she left some- In the club with the lights off Whatchu acting shy for? Come and show me that you're with it with it with it with it with it Stop playing, now you know that I'm with it with it with it with it with it with it Whatchu acting shy for? [Dinah:] Just gimme you, just gimme you Just gimme you, that's all I wanna do And if what they say is true If it's true, I might give me to you I may talk a lot of stuff Guaranteed, I can back it up I think I'm a call you bluff Hurry up, I'm waitin' out front [Normani:] Uh huh, you see me in the spotlight "Ooh I love your style" Uh huh show me what you got 'Cause I don't wanna waste my time Uh huh see me in the spotlight "Ooh I love your style" Uh huh show me what you got now Come and make it worth my while [Camila:] Give it to me, I'm worth it Baby, I'm worth it Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it Give it to me, I'm worth it Baby, I'm worth it Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it [Camila:] It's all on you, it's all on you It's all on you, so what you wanna do? And if you don't have a clue Not a clue, I'll tell you what to do Come harder just because I don't like it, like it too soft I like it a little rough Not too much, but maybe just enough [Ally:] Uh huh, you see me in the spotlight "Ooh I love your style" Uh huh show me what you got 'Cause I don't wanna waste my time Uh huh see me in the spotlight "Ooh I love your style" Uh huh, show me what you got now Come and make it worth my while [Camila:] Give it to me, I'm worth it Baby, I'm worth it Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it Give it to me, I'm worth it (know what I mean?) Baby, I'm worth it (give me everything) Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it [Kid Ink:] OK I tell her bring it back like she left some- Bring it bring it back like she left some- In the club with the lights off Whatchu acting shy for? Come and show me that you're with it with it with it with it with it Stop playing, now you know that I'm with it with it with it with it with it Whatchu acting shy for? [Ally:] Uh huh, you see me in the spotlight "Ooh I love your style" Uh huh show me what you got 'Cause I don't wanna waste my time Uh huh see me in the spotlight "Ooh I love your style" Uh huh, show me what you got now Come and make it worth my while [Camila:] Give it to me, I'm worth it Baby, I'm worth it Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it Give it to me, I'm worth it (know what I mean?) Baby, I'm worth it (give me everything) Uh huh I'm worth it Gimme gimme I'm worth it Give it to me, I'm worth it


Day To Day - The Ting Tings

lyrics
If you wanna be with some one When you wannaplay in the sun If you wanna share what you find When you got a lot in your mind You can see what you wanna say See what you wanna say When you gotta be somewhere else If your gonna travel the world If you wanna send me a line When you got a lot in your mind You can do what you wanna do? Everyday when you mean it Respect it Put it out deglect it Talking threw a face it Tear it up Replace it Win some Lose some Find out we use some Bandles and have fun some in you and counting on You can be my friend if we haden't been in common Honesty trouble we assuming to Depend on You can be my friend if you wasn't such a fight Yes staying in love taking a dive You could've been a good friend in mind Day To Day When you need some to blame When you know they'll be there again In a world rest of the we I gotta find some other thing Do what you wanna be So you took it out on some on Most of them can't be undone If you wanna turn up the lights If you think care for things right Do what you wanna feel Because everyday when you mean it Respect it Put it out deglect it Talking threw a face it Tear it up Replace it Win some Lose some Find out we use some Bandles and have fun some in you and counting on You can be my friend if we haden't been in common Yes staying in love taking a dive You could've been a good friend in mind Day To Day You keep cause You can't go if you fall You'll know how I feel Be for real staying in love taking a dive you could've been a good friend in mind Chazz where you going here assuming to depend on Honesty trouble you could've been a good friend and my Day To Day


Say Something - A Great Big World, Christina Aguilera

lyrics
Say something, I'm giving up on you. I'll be the one, if you want me to. Anywhere, I would've followed you. Say something, I'm giving up on you. And I am feeling so small. It was over my head I know nothing at all. And I will stumble and fall. I'm still learning to love Just starting to crawl. Say something, I'm giving up on you. I'm sorry that I couldn't get to you. Anywhere, I would've followed you. Say something, I'm giving up on you. And I will swallow my pride. You're the one that I love And I'm saying goodbye. Say something, I'm giving up on you. And I'm sorry that I couldn't get to you. And anywhere, I would have followed you. Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you. Say something, I'm giving up on you. Say something


Waiting for progressing
Loading data...