All The most interactive of the month Happy sad Relax Excited

lyrics "Not Too Late - Moon Taxi "

Not Too Late - Moon Taxi


Download this song
$0.99

I remember when we used to sing
And go dance outside in the pouring rain
We lived like we would never wake up
From a dream that we shared, just the two of us
But now we're tied up, bad luck
Never gonna make our minds up
Worn out and restless
Oh, I wish that we could escape
We could escape
We could escape
And I'd give anything to hear you tell me
It's not too late (oh whoa)
It's not too late (oh whoa)
It's not too late
And I'd give anything to hear you tell me
It's not too late
Always said that we would make the most
Of what we had and keep it close
Summers come and summers go
The years fly by but the days go so slow, yeah
Dreaming, scheming
Always believing
So right now this is my wish
That we could escape
And I'd give anything to hear you tell me
It's not too late (oh whoa)
It's not too late (oh whoa)
It's not too late
And I'd give anything to hear you tell me
It's not too late (oh whoa)
It's not too late (oh whoa)
It's not too late
Ten years go by and everything's changed
Oh, we're different people but we got the same names
So you call it out just like you did
All the time ago when we were just kids singing
Oh (We could escape)
Oh (We could escape)
Oh, and I'd give anything to hear you tell me
It's not too late (oh whoa)
It's not too late (oh whoa)
It's not too late
And I'd give anything to hear you tell me
It's not too late (oh whoa)
It's not too late (oh whoa)
It's not too late
And I'd give anything to hear you tell me
Songwriters: Trevor Terndrup / Spencer Thomson / Tommy Putnam / Wes Bailey / Tyler Ritter
Evaluate (1)
Evaluate your feelings about this song, which will help the song increase its ratings and increase popularity in the system.
Happy (1) sad (0) Relax (0) Excited (0)

Other songs

Fleetwood Mac Songbird

lyrics
For you, there'll be no more crying. For you, the sun will be shining. And I feel that when I'm with you, It's alright, I know it's right. To you, I'll give the world. To you, I'll never be cold. 'Cause I feel that when I'm with you, It's alright, I know it's right. And the songbirds are singing, like they know the score. And I love you, I love you, I love you, like never before. And I wish you all the love in the world. But most of all, I wish it from myself. And the songbirds keep singing, like they know the score And I love you, I love you, I love you Like never before, like never before, like never before.


No rating ,rating yet
Feliz Navidad - Boney M.

lyrics
Feliz navidad Feliz navidad Feliz navidad Prospero anoy felicidad Feliz navidad Feliz navidad Feliz navidad Prospero anoy felicidad I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas From the bottom of my heart I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas From the bottom of my heart Feliz navidad Feliz navidad Feliz navidad Prospero anoy felicidad Feliz navidad Feliz navidad Feliz navidad Prospero anoy felicidad I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas From the bottom of my heart I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas I want to wish you a merry christmas From the bottom of my heart


Queen - Radio Ga Ga

lyrics
I'd sit alone and watch your light My only friend through teenage nights And everything I had to know I heard it on my radio You gave them all those old time stars Through wars of worlds invaded by Mars You made 'em laugh, you made 'em cry You made us feel like we could fly (radio) So don't become some background noise A backdrop for the girls and boys Who just don't know or just don't care And just complain when you're not there You had your time, you had the power You've yet to have your finest hour Radio (radio) All we hear is radio ga ga Radio goo goo Radio ga ga All we hear is radio ga ga Radio blah blah Radio, what's new? Radio, someone still loves you We watch the shows, we watch the stars On videos for hours and hours We hardly need to use our ears How music changes through the years Let's hope you never leave old friend Like all good things on you we depend So stick around 'cause we might miss you When we grow tired of all this visual You had your time, you had the power You've yet to have your finest hour Radio (radio) All we hear is radio ga ga Radio goo goo Radio ga ga All we hear is radio ga ga Radio goo goo Radio ga ga All we hear is radio ga ga Radio blah blah Radio, what's new? Someone still loves you Radio ga ga Radio ga ga Radio ga ga You had your time, you had the power You've yet to have your finest hour Radio (radio)


No rating ,rating yet
Post Malone - Psycho ft. Ty Dolla $ign

lyrics
Lyrics, Letras da Musica Yeah, my Ap goin’ psycho, lil’ mama bad like Michael Can’t really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show, got diamonds by the boatload Come with the Tony Romo for clowns and all the bozos My Ap goin’ psycho, lil’ mama bad like Michael Can’t really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show, got diamonds by the boatload Don’t act like you my friend when I’m rollin’ through my end zone You stuck in the friend zone I tell her four, five, the fifth, ayy Hunnid bands inside my shorts, Dechino the s**t, ayy Try to stuff it all in, but it don’t even fit, ayy Know that I been with the shits ever since a jit, ayy I made my first million, I’m like, “S**t, this is it, ” ayy Thirty-four walk through, man we had every slit, ayy Had so many bottles, gave ugly girl a sip Out the window of the Benz where we get seen in a rent And I’m like whoa versuri-lyrics. info Man, my dash so goddamn cold Diamonds wear my t-shirt solo I got homies, let it ball, oh, oh My money, they won’t ever fall She said “Can I have some to hold? ” And I can never tell you no Yeah, my Ap goin’ psycho, lil’ mama bad like Michael Can’t really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show got diamonds by the boatload Come with the Tony Romo for clowns and all the bozos My Ap goin’ psycho, lil’ mama bad like Michael Can’t really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show got diamonds by the boatload Don’t act like you my friend when I’m rollin’ through my end zone The Ap goin’ psycho, my Rollie goin’ brazy We’re hittin’ lil mamas, she wanna have my babies Sippy on the panky, chain so stanky You should see the whip, promise I can take yo’ b***h Now we ridin’ in an old school Chevy, it’s a drop top Coolin’ with a thot-thot, she gon’ give me top-top Just one swish, I can make the eyes drop Take you to the smoke shop We gon’ get high, we gon’ hit Rodeo Y’all a Valentino, we gon’ hit Pico Take you where I’m from, take you to the stones They said I been overnight now these diamonds real bright Saint Laurent jean, still don’t let my fans though All Vvss, put you in a necklace Girl, you look beautiful tonight Stars on the boul They matching with the jewelry Yeah, my Ap goin’ psycho, lil’ mama bad like Michael Can’t really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show got diamonds by the boatload Come with the Tony Romo for clowns and all the bozos My Ap goin’ psycho, lil’ mama bad like Michael Can’t really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show got diamonds by the boatload Don’t act like you my friend when I’m rollin’ through my end zone


No rating ,rating yet
Don't You Dare Forget The Sun - Get Scared

lyrics
You're a mess, tangled with your confidence. You think you haven't sinned. Well, you're unstoppable, Your walls are impassible. Oh, I think you're better off looking alone. 'Cause the boys that chase your hips can just go find their way home. And at the end of the day you think to yourself, My body is a product being sold on a shelf. Tell me I can change, Tell me I can change. Well, I know you lay in bed, Contemplating your own death. Well, just look at what you've done. Don't you dare forget the sun, love! (don't forget!) Cold white walls, keep you from your pad and pen. You just wanna stab again. I can't believe it's half this hard, You never knew your mind was dark, no! Well, I think you're better off looking alone, 'Cause the boys that chase your hips can just go find their way home. You can dig so deep for scars, You never knew your mind was dark. Come on and breathe with me, oh! Breathe with me, oh! Well, I know you lay in bed, Contemplating your own death. Well, just look at what you've done. Don't you dare forget the sun, love! You look down on me, so casually, In everything I know. You look down on me, but not right on me. Did I wreck this broken home? Dear diary, Life is trying me. Can I get a sign? Or a two of mine, a piece of mind. Can I get a sign? (a sign) Can I get a sign? (I know) Well, I know you lay in bed, Contemplating your own death. Well, just look at what you've done. Don't you dare forget the sun, love! You look down on me, so casually, In everything I know. You look down on me, but not right on me. Is it plain to see, that life is trying me? Oh, life is trying me! Life is trying. Can I think of something? Gotta think of something!


No rating ,rating yet
Nightcore - I'm Fine

lyrics
Right now, everybody's high now One more and it all goes away Time out, am I gonna die now? Everyone around me is so vain This shit goes on Underneath, but I don't want Anyone around to know So I'm keeping it low, keeping it low I'm fine On the outside Fine Ain't that what it looks like? Ask me, I ain't got no problems I ain't got a care in the world Yeah, I'm so fine On the outside I'm fine Fine Is there something to take, some pill I can try? I just wanna escape, at least for the night All these pictures we take ain't nothing but lies 'Cause this smile is fake, I'm burning inside Oh, yeah, I'm fine On the outside Fine Ain't that what it looks like? Ask me, I ain't got no problems I ain't got a care in the world Yeah, I'm so fine On the outside I'm fine Fine


No rating ,rating yet
Melting Grid - Julie Byrne

lyrics
Paper that's quick to burn, and the cinnamon peeler Beetles crushed that dye the carmine, well, I exist to be dreaming still Kansas, Arkansas, my fields they're always rich and in fire Long work labor not worth our minds And I long forgotten the feeling of silence And if the roses need not tending Until, until noon I'd sleep Never could I have gone on that way Because money's not the thing that's ever given me sight Colorado, Wyoming, Helena into the Evergreen And the wilds washed all thought of endeavor that was left in me And would you ask my permission The next time you absorb me? Preserve my memory of the mystic west As I lay no claim to the devotion I felt Our conversation, it banks in me And I had almost forgotten the nature of dawn I thought of it for days after, even months after the moments were gone But I'd get so lonely inside that room No matter who would ever wait for me I get so lonely inside that room No matter who would ever wait for me


No rating ,rating yet
Chloraseptic - Eminem, Phresher

lyrics
[Verse 1: Eminem] Instinctive nature to bring the anguish (yeah) To the English language With this ink, you haters get rode on like a piece of paper This rap shit got me travelin' place to place You barely leave your house 'Cause you're always stuck at your pad, it's stationary Yeah, that's why when I brainstorm, gotta write it out (write it out) Simon Cowell of rhymin' foul, that's why you sound so shook Wire bound notebook got tied around your throat Hook it inside your mouth, go—hruh That's what it's like when the mic is out 'Cause I'm tearin' at your flesh with it 'Til your larynx and neck are split With these lyrics, weapons, expert with Like hair extensions, extra clips And you're scared to effin' death of it Bitch, you're starin' at a legend that In a pair of Skechers, sweatshirt ripped And hoodie black, should be strapped To a chair or stretcher, electric, swear on every record, bitch Finger so high in the air, I'll bet your senses flip Like a barometric pressure switch Carin' less who I offend with this I'm at your neck like Pez dispense Go 'head, spit your flow, bitch! [Chorus: PHresher] I'm at your throat like chloraseptic, 'septic And you got strep, I'm too complex with, 'plex with This shit I wrote is on some next shit, next shit I'm at your throat, I'm feelin' reckless, reckless, yeah [Post-Chorus: Eminem


No rating ,rating yet
Jar Of Hearts - Christina Perri

lyrics
No I can't take one more step towards you Cause all that's waiting is regret Don't you know I'm not your ghost anymore You lost the love I loved the most I learned to live half alive And now you want me one more time... And who do you think you are Running around leaving scars Collecting your jar of hearts And tearing love apart, You're gonna catch a cold From the ice inside your soul So don't come back for me. Who do you think you are? I hear you're asking all around If I am anywhere to be found But I have grown too strong To ever fall back in your arms And I've learned to live half alive And now you want me one more time And who do you think you are Running around leaving scars Collecting your jar of hearts, And tearing love apart You're gonna catch a cold From the ice inside your soul Don't come back for me Who do you think you are? And it took so long just to feel alright Remember how to put back the light in my eyes I wish I had missed the first time that we kissed Cause you broke all your promises And now you're back You don't get to get me back And who do you think you are Running around leaving scars Collecting your jar of heart And tearing love apart You're gonna catch a cold From the ice inside your soul So don't come back for me Don't come back at all! And who do you think you are Running around leaving scars Collecting your jar of hearts And tearing love apart You're gonna catch a cold From the ice inside your soul Don't come back for me Don't come back at all Who do you think you are? Who do you think you are? Who do you think you are?


No rating ,rating yet
Blue Oyster Cult: Burnin' For You

lyrics
Home in the valley Home in the city Home isn't pretty Ain't no home for me Home in the darkness Home on the highway Home isn't my way Home I'll never be Burn out the day Burn out the night I can't see no reason to put up a fight I'm living for giving the devil his due And I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you Time is the essence Time is the season Time ain't no reason Got no time to slow Time everlasting Time to play B–sides Time ain't on my side Time I'll never know Burn out the day Burn out the night I'm not the one to tell you what's wrong or what's right I've seen suns that were freezing and lives that were through But I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you Burn out the day Burn out the night I can't see no reason to put up a fight I'm living for giving the devil his due And I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you I'm burnin', I'm burnin', I'm burnin' for you


No rating ,rating yet
Waiting for progressing
Loading data...